[OT] Piknik samochodem w lesie w okolicy Katowic

Data: 2010-05-24 19:46:12
Autor: Przemek V
[OT] Piknik samochodem w lesie w okolicy Katowic

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hteakv$uv6$1news.onet.pl...
Witam.

Chcę wyskoczyć na piknik parogodzinny z dzieciakami. Ponieważ jeden dzieciak jest jeszcze bardzo młody to musze się liczyć z pilnym powrotem dlatego poszukuje ciekawego miejsca w okolicy Katowic/Sosnowca gdzie:

a) można poczuc las w nosie i pod stopami (nie _park_, takich tu jest dużo ;)

b) można wjechać samochodem (ze względu na możliwość przewiniecia malucha)

c) można znaleźć jakieś atrakcje dla dziecka ~2.5 roku (konie, plac zabaw, łąka, woda)

d) nie jest to leśny parking dla tirów

e) milo jeśli są ubikacje (minimalizujące możliwośc wdepnięcia w jakieś g...)

f) w okolicy nie kręca się jakieś tępe dresy nastawione na dawanie w ryja

g) bez tłoku

Zna ktoś jakieś miejsce tego typu w promieniu 20-30 km od Katowic?

Ja bym do Ojcowa i Piaskowej Skały uderzył. 30 km to nie jest tylko ciut więcej ale większość pozostałych warunków spełnia.

Data: 2010-05-24 19:50:32
Autor: Sebastian Biały
[OT] Piknik samochodem w lesie w okolicy Katowic
Przemek V wrote:
Ja bym do Ojcowa i Piaskowej Ska³y uderzy³. 30 km to nie jest tylko ciut wiêcej ale wiêkszoœÌ pozosta³ych warunków spe³nia.

Mam to w planie w te wakacja, bo sam tam jeszcze nie byłem. Ale to wyprawa na cały dzień, a ja raczej szukam czegoś na 2-3 godzinki po pracy hop i powrót.

Data: 2010-05-25 19:28:13
Autor: Przemek V
[OT] Piknik samochodem w lesie w okolicy Katowic

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htee9c$aek$2news.onet.pl...
Przemek V wrote:
Ja bym do Ojcowa i Piaskowej Ska3y uderzy3. 30 km to nie jest tylko ciut wiecej ale wiekszo?a pozosta3ych warunków spe3nia.

Mam to w planie w te wakacja, bo sam tam jeszcze nie byłem. Ale to wyprawa na cały dzień, a ja raczej szukam czegoś na 2-3 godzinki po pracy hop i powrót.

Ja tam z Katowic na chwilę oddechu w tygodniu parę razy jeździłem. Max 45 minut jazdy bo droga dobra a widoki / skałki / rzeka jednak zdecydowanie przebijają zwykły las. Jak będziesz tam ok. 17 to masz akurat 3 godziny w ciszy i spokoju w fajnej okolicy. W tygodniu o tej porze tam jest puściutko, w weekendy zapewnie sajgon.

[OT] Piknik samochodem w lesie w okolicy Katowic