Piksele

Data: 2015-07-29 08:05:21
Autor: radek
Piksele
Witam,

wczoraj byłem i widziałem z dzieciakami film pt. Piksele. Tak, ten kiepski film z Sandlerem i tym małym gościem z serialu HBO o smokach.
I napiszę krótko: amerykańscy krytycy to patafiany.
Film może nie powalał na kolana, nie jest dziełem wybitnym ale też zupełnie nie rozumiem jego katatatasroficznych recenzji na RT czy innym IMDB.

Wczoraj w kinie dziecięca widownia a to właściwie do nie niej powinien być adresowany ten film (gdyby nie kilka bardzo dorosłych smaczków to byłby całkiem niezły film nadający się na kanał Disney Channel) bawiła się naprawdę znakomicie. Moje dzieciaki wyszły z kina ubawione po pachy a ja... ja spędziłem 90 minut oglądając naprawdę bardzo fajny film.

pozdr.

r.

Data: 2015-08-06 21:54:10
Autor: Dariusz Jakubowski
Piksele
Dorównuje Ralphowi Demolce?

Witam,

Data: 2015-08-07 22:54:37
Autor: Dariusz Jakubowski
Piksele
Przypadkiem (serio) trafiłem na tę "recenzję". Jest tak chujowa że wierzę że film może być niezły :D

https://www.youtube.com/watch?v=lgLqMIH2DL4

On 2015-07-29 06:05:21 +0000, radek said:

Witam,

[...]

Wczoraj w kinie dziecięca widownia a to właściwie do nie niej powinien być adresowany ten film (gdyby nie kilka bardzo dorosłych smaczków to byłby całkiem niezły film nadajÄ
cy się na kanał Disney Channel) bawiła się naprawdę znakomicie. Moje dzieciaki wyszły z kina ubawione po pachy a ja... ja spędziłem 90 minut oglÄ
dajÄ

Data: 2015-08-27 08:21:39
Autor: radek
Piksele
Fakt, recenzja tego gościa w okularach jest naprawdę chujowa. O gościu się nie wypowiem.
A film Ralfowi Demolce nie dorównuje, chociaż niewiele mu brakuje, żeby być tuż-tuż za nim.

Ralf to głównie film dla dzieciaków, Piksele to raczej film dla dorosłych dzieci, ale te mniejsze również dobrze spędzą czas oglądając ten film.

ja polecam i czekam na wydanie na BD.

r.

Data: 2015-08-27 09:08:53
Autor: Ghost