Pikselizacja na AXN

Data: 2009-11-22 20:01:43
Autor: Tomasz Jabłczyński
Pikselizacja na AXN
GreGG wysmarował/a:

ogl±dam do¶ć dużo AXN (Polsat Cyfrowy), zauważyłem, że od około 2-3 miesięcy jest do¶ć mocna pikselizacja w przypadku nawet nieco bardziej
dynamicznej akcji. Czy to wina AXN, czy PC? Sugerujecie, żeby to reklamować?
Na innych kanałach też występuje, ale w zmniejszonym stopniu.

Wina Polsatu, który upycha kanały na satelicie tak, że jako¶ci±
przypominaj± youtube sprzed kilku lat.
Zmień na C+ albo N - problem stanie się zdecydowanie mniej
zauważalny.

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... japkoo@idea.net.pl

Data: 2009-11-22 19:37:34
Autor: Tomek Kańka
Pikselizacja na AXN
Tomasz Jabłczyński <japko@idea.net.pl> napisał(a)
GreGG wysmarował/a:

oglądam dość dużo AXN (Polsat Cyfrowy), zauważyłem, że od około 2-3 miesięcy jest dość mocna pikselizacja w przypadku nawet nieco bardziej
dynamicznej akcji. Czy to wina AXN, czy PC? Sugerujecie, żeby to reklamować?
Na innych kanałach też występuje, ale w zmniejszonym stopniu.

Wina Polsatu, który upycha kanały na satelicie tak, że jakością
przypominajÄ… youtube sprzed kilku lat.
Zmień na C+ albo N - problem stanie się zdecydowanie mniej
zauwaĹĽalny.

SzczegĂłlnie pomoĹĽe na AXN :). C+ i Polsat majÄ… ten sam AXN z 12188V.

--
Tomek

Data: 2009-11-23 21:32:40
Autor: Tomy M.
Pikselizacja na AXN
Użytkownik "Tomasz Jabłczyński" <japko@idea.net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50622313.20091122200143idea.net.pl...
[...]

AXN lec± w multicypcie dla all providerów.
Teraz N i C+ sprzedaj± HD a że jako¶ć etgo HD nie
powala to rozjebali kanały SD ... i różnica się
zrobiła konkretniejsza :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Pikselizacja na AXN