Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)

Data: 2010-03-15 12:28:51
Autor: GB
Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
Co gorsza, okazuje się że to recydywa - zarówno pod względem jazdy na podwójnym
gazie, jak i ofiar śmiertelnych spowodowanych w tym stanie. W obu przypadkach
pomiar promili wskazywał że nie chodziło o jedno piwo. Myślę że sąd nie ma
dużego wyboru... chociaż mogę się mylić.

Data: 2010-03-15 14:57:30
Autor: J.F.
Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)
Użytkownik "GB" <gregbalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał
[...]

Ale co - poprzednio go wypuscili, czy to dawno temu bylo ?

J.

Pił i zabił - pójdzie siedzieć (?)