Piła do lodu

Data: 2010-01-07 22:20:10
Autor: Kielec
Piła do lodu
czy ktoś wie, gdzie kupić taką piłę, jaka jest na tym filmie zaraz na początku

http://www.slps.net/slps/pictures/2004/finland_01/dive688/movies/ojamo.html

będę wdzięczny za info

Oskar

Data: 2010-01-20 16:38:09
Autor: Adam Nowak
Piła do lodu
czy ktoś wie, gdzie kupić taką piłę, jaka jest na tym filmie zaraz na początku

http://www.slps.net/slps/pictures/2004/finland_01/dive688/movies/ojamo.html

będę wdzięczny za info

tu:

http://www.zatasprodukter.e-butik.se/?artnr=1088
jakies 300 pln.

Data: 2010-01-21 10:15:49
Autor: BarOL Bartlomiej Dadok
Piła do lodu

Użytkownik "Adam Nowak" <adam.nowak0@gmail.com> napisał w wiadomości news:39da.00000290.4b572361newsgate.onet.pl...
[...]

Używał ktoś tego, jakieś małe info z poręczności i działania.

Barol

Data: 2010-01-21 13:21:02
Autor:
Piła do lodu
 Kielec <okielczyk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

świetnie spisuje się też klasyczna twoja- moja a już full profeska to spalinówka bez oleju.

Data: 2010-01-21 20:43:05
Autor: Daniel Kowalski
Piła do lodu

świetnie spisuje się też klasyczna twoja- moja

Tylko, że jeden musi być pod lodem ;-D ;-)

Data: 2010-01-21 20:16:10
Autor: jacekplacek
Piła do lodu
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):

> świetnie spisuje się też klasyczna twoja- moja Tylko, że jeden musi być pod lodem ;-D ;-)

I to zanim zamarznie, bo rączka nie przejdzie. Najtrudniej wyczuć moment, jak zaczyna łapać. Potem idzie z górki.

Data: 2010-01-21 22:59:56
Autor: SHARMDIVER.PL
Piła do lodu
On 2010-01-21 20:43, Daniel Kowalski wrote:

świetnie spisuje się też klasyczna twoja- moja

Tylko, że jeden musi być pod lodem ;-D ;-)

;-D ;-)

Piła do lodu