Pilecki – zły sen Putina

Data: 2020-02-01 11:29:17
Autor: Jacek Bialy
Pilecki – zły sen Putina
,,Jeśli my i europejscy biurokraci będziemy potrzebować wspólnego wroga, to Polska będzie najlepszym kandydatem (...), naszym głównym kozłem ofiarnym" - głosi główna teza rosyjskich naukowców - doradców Władimira Putina. Oficjalną naradę, jak manipulować przeszłością, która odbyła się kilka tygodni temu, ujawnił brytyjski ,,The Sunday Times".
Więcej:

 https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/tadeusz-pluzanski-pilecki-zly-sen-putina-aa-VdvJ-WuAz-1WeF.html

Data: 2020-02-01 12:42:56
Autor: Bruno Brunowski
Pilecki – zły sen Putina
Czytaj: "Wyszło nam z Brytyjczykami, bierzemy się za Polskę."

A pisiory w owczym pędzie realizują wytyczne Kremla, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

--
Bruno

Data: 2020-02-01 13:34:35
Autor: Jacek Bialy
Pilecki – zły sen Putina
  -- Czytaj: "Wyszło nam z Brytyjczykami, bierzemy się za Polskę."
A pisiory w owczym pędzie realizują wytyczne Kremla, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

Przeceniasz Putina - tego kagiebuczka polityka przerosła. Chciał Trumpa, dostał Trumpa. Być może chciał też Brexitu...

JB

Data: 2020-02-01 13:55:59
Autor: Bruno Brunowski
Pilecki - zły sen Putina
W dniu sobota, 1 lutego 2020 22:34:36 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Nie "być może", a z całą pewnością. Są dowody na to, że oprócz propagandystów, Rosja zaangażowała również spore środki finansowe w sponsorowanie wybranych brexitowców.

--
Bruno

Data: 2020-02-01 23:00:53
Autor: u2
Pilecki - zły sen Putina
[...]

ba cipak, Tusk rozmawiał z Putinem na molo bez tłumacza:)

Data: 2020-02-03 07:24:29
Autor: Jacek Bialy
Pilecki - zły sen Putina
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No to chłopina ma szeroki gest :-DD  (gdzie on tam jeszcze kasy nie utopił...) Lepiej niech pilnuje Związku Radzieckiego, bo jak mu Białoruś odfrunie, to wyjdzie jak Miloszević na mydle..         Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-02-02 17:26:11
Autor: Yogi
Pilecki – zły sen Putina
Dnia Sat, 1 Feb 2020 13:34:35 -0800 (PST), Jacek Bialy napisał(a):

[...]

To twój ziomal Ivanku więc wiesz co tam knujecie.

Data: 2020-02-03 00:37:44
Autor: mrbluesky.pl
Pilecki – zły sen Putina
-- Czytaj: "Wyszło nam z Brytyjczykami, bierzemy się za Polskę."  A pisiory w owczym pędzie realizują wytyczne Kremla, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.  Przeceniasz Putina - tego kagiebuczka polityka przerosła. Chciał Trumpa, dostał Trumpa. Być może chciał też Brexitu...
-- -
Teraz chcom POfiglowac zPOlandiom to POfiglujom...oj POfiglujom...i znow wyjdzie ze przefiglowali ;P

Data: 2020-02-03 07:52:52
Autor: Jacek Bialy
Pilecki – zły sen Putina
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tylko komu się chce? Pieniądze od niego wezmą i na jakąś imprezę zaproszą, żeby mógł w swojej telewizji się pokazać.  Czas Putina się kończy i każdy już czeka na jakieś nowe otwarcie po jego odejściu (i obawiam się, że nieprędko ktokolwiek tego się doczeka).

JB

Data: 2020-02-02 08:17:26
Autor: Runt
Pilecki - zły sen Putina
W dniu 2020-02-01 o 20:29, Jacek Bialy pisze:
,,Jeśli my i europejscy biurokraci będziemy potrzebować wspólnego wroga, to Polska będzie najlepszym kandydatem /.../.

I odwrotnie. Czy Polska ma jeszcze z którymś z sąsiadów POprawne stosunki? Nawet Orban się wypiął. Putin nie musi nic robić. PiS to za niego załatwia.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-02 16:44:28
Autor: Zenek Kapelinder
Pilecki - zły sen Putina
Nienormalne stosunki to masz ty pizdziak vel runt dziura w dupie. W seksie od tyłu nie jesteś z tyłu.

Data: 2020-02-03 07:54:35
Autor: Runt
Pilecki - zły sen Putina
W dniu 2020-02-03 o 01:44, debil genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
Nienormalne stosunki to masz ty pizdziak vel runt dziura w dupie. W seksie od tyłu nie jesteś z tyłu.

W O N !!!

Data: 2020-02-03 07:37:21
Autor: Jacek Bialy
Pilecki - zły sen Putina
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

No to idź mu to powiedz, bo chłopina wygina się na lewo i prawo, żeby Polsce dokopać..  Z Żydami ostatnio mu nie wyszło - pieniędzy wydał w cholerę, a tu cicho-sza... Teraz zacznie opłacać euroekologów w temacie Mierzei Wiślanej - będzie wesoło.

JB

   -- - PiS to za
niego załatwia.

Data: 2020-02-03 16:57:55
Autor: Runt
Pilecki - zły sen Putina
W dniu 2020-02-03 o 16:37, Jacek Bialy pisze:
[...]
Ty jesteś bliżej ;-)
bo chłopina wygina się na lewo i prawo, żeby Polsce dokopać..
Jak widac nie ma z tym problemu. Wali stół, a nożyce dzwonią!
Z Żydami ostatnio mu nie wyszło - pieniędzy wydał w cholerę, a tu cicho-sza...
Biznes to ryzyko.
Teraz zacznie opłacać euroekologów w temacie Mierzei Wiślanej - będzie wesoło.
To ta Mierzeja też robota Putina?
    -- - PiS to za niego załatwia.
Zgadzasz się? ;-)

Data: 2020-02-03 09:56:14
Autor: Jacek Bialy
Pilecki - zły sen Putina
    -- - To ta Mierzeja też robota Putina?

Jego i waszych folksdojczów - bo kogo innego to uwiera?

JB

Data: 2020-02-03 10:58:53
Autor: Bruno Brunowski
Pilecki - zły sen Putina
W dniu poniedziałek, 3 lutego 2020 18:56:16 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - To ta Mierzeja też robota Putina?

Jego i waszych folksdojczów - bo kogo innego to uwiera?

Putin to się cieszy, w końcu niecodzień sąsiad wydaje miliardy na inwestycję, która się zwróci za 950 lat.

BTW szmal na tor wodny i port w Elblągu to już się znalazł, czy nadal tylko śluzę budujemy?

--
Bruno

Data: 2020-02-03 15:08:25
Autor: Jacek Bialy
Pilecki - zły sen Putina
-- - To ta Mierzeja też robota Putina?

Jego i waszych folksdojczów - bo kogo innego to uwiera?

  -- Putin to się cieszy, w końcu niecodzień sąsiad wydaje miliardy

Jeden tylko i to niecały.  Wasze folksdojcze potrafiły tyle wyskubać w ciągu kilku dni.

     -- - na inwestycję, która się zwróci za 950 lat.
BTW szmal na tor wodny i port w Elblągu to już się znalazł, czy nadal tylko śluzę budujemy?
-- -- -- -- -- -- -- --

Szmalu to nie mógł znaleźć pan Tusk ("przecież nigdzie nie zakopaliśmy") i jego ludzie z PO ("piniędzy nie ma i nie będzie"). Dlatego stać ich było na ciepłą wodę w kranie.
A Putin najbardziej się ucieszy z dowództwa NATO w Elblągu.

JB

Data: 2020-02-04 06:03:32
Autor: Bruno Brunowski
Pilecki - zły sen Putina
W dniu wtorek, 4 lutego 2020 00:08:26 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Szmalu to nie mógł znaleźć pan Tusk ("przecież nigdzie nie zakopaliśmy") i jego ludzie z PO ("piniędzy nie ma i nie będzie"). Dlatego stać ich było na ciepłą wodę w kranie.

A pisiory podobno odkradły. I tu powstaje pytanie co z tymi pieniędzmi zrobiły skoro nadal ich nie ma.

A Putin najbardziej się ucieszy z dowództwa NATO w Elblągu..

Dowództwo już jest w Elblągu. Od ponad roku. --
Bruno

Data: 2020-02-05 08:37:38
Autor: Jacek Bialy
Pilecki - zły sen Putina
A Putin najbardziej się ucieszy z dowództwa NATO w Elblągu..

  -- Dowództwo już jest w Elblągu. Od ponad roku.

No rzeczywiście - tylko nic tam jeszcze nie wpływa..

JB

Data: 2020-02-05 09:59:42
Autor: Bruno Brunowski
Pilecki - zły sen Putina
W dniu środa, 5 lutego 2020 17:37:40 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> A Putin najbardziej się ucieszy z dowództwa NATO w Elblągu.

  -- Dowództwo już jest w Elblągu. Od ponad roku.

No rzeczywiście - tylko nic tam jeszcze nie wpływa..

Gdyż jest za płytko i tylko barki z ruskim węglem dają radę. A szmalu na pogłębienie jak na razie nie ma.

A nawet jak pogłębią, to:
"Zdaniem prof. Włodzimierza Rydzkowskiego z Katedry Polityki Transportowej Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Gdańskim przekop Mierzei z gospodarczego punktu widzenia nie ma żadnego uzasadnienia. Brak jest ładunków, których przewożenie tą drogą byłoby racjonalne.

- W odległości 60 km leży gdański terminal kontenerowy DCT, wyremontowana jest droga ekspresowa S7, więc kontener z Gdańska dotrze do Elbląga i okolic w ciągu godziny. Po co ktoś miałby transportować taki ładunek przez nowy kanał? - mówi Rydzkowski. Sens inwestycji ma także negować brak odpowiednich jednostek, których wykorzystanie w transporcie nową drogą byłoby opłacalne. Według Rydzkowskiego nawet gdyby znalazły się ładunki, to przy 5 metrach głębokości kanału mogłyby się tam zmieścić jednostki o nośności najwyżej 3,5 tys. ton. Takie statki pływają m.in. po Renie oraz w rejonie kanału La Manche, ale nie na Bałtyku. - Z naszych wyliczeń wynika, że gdyby nawet obroty portu w Elblągu wzrosły do miliona ton rocznie, a stawki portowe zostały podwojone, to roczne wpływy portu sięgnęłyby 2 milionów złotych. Biorąc pod uwagę koszt budowy kanału, okazuje się, że nakłady zwracałyby się przez 450 lat - twierdzi Rydzkowski."
https://www.rp.pl/Transport-morski/302189913-Przekop-Mierzei-Wislanej-moze-okazac-sie-transportowym-fiaskiem.html

--
Bruno

Data: 2020-02-05 13:00:16
Autor: Jacek Bialy
Pilecki - zły sen Putina
> [...]
  -- Dowództwo już jest w Elblągu. Od ponad roku.

No rzeczywiście - tylko nic tam jeszcze nie wpływa..

    -- - Gdyż jest za płytko (...)

Na razie nic nie ma.   Potem się okaże, komu za płytko..

JB

Data: 2020-02-03 22:30:28
Autor: u2
Pilecki - zły sen Putina
Putin to się cieszy, w końcu niecodzień sąsiad wydaje miliardy na inwestycję, która się zwróci za 950 lat.

BTW szmal na tor wodny i port w Elblągu to już się znalazł, czy nadal tylko śluzę budujemy?

zazdrościsz piździak:))))))))))

Data: 2020-02-04 14:20:55
Autor: Runt
Pilecki - zły sen Putina
W dniu 2020-02-03 o 18:56, pajac Jacek Bialy pisze:
     -- - To ta Mierzeja też robota Putina?

Jego i waszych folksdojczów - bo kogo innego to uwiera?

Dlaczego robisz z psp małpiarnię?

Data: 2020-02-03 07:42:09
Autor: Jacek Bialy
Pilecki - zły sen Putina
   -- - Polska ma jeszcze z którymś z sąsiadów POprawne
stosunki?

POprawne stosunki miała końska dupa z batem..       Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-02-03 16:58:21
Autor: Runt
Pilecki - zły sen Putina
W dniu 2020-02-03 o 16:42, Jacek Bialy pisze:
    -- - Polska ma jeszcze z którymś z sąsiadów POprawne
stosunki?

POprawne stosunki miała końska dupa z batem..       Buuu ha-ha!

JB

Dlaczego robisz z psp małpiarnie?