Piłka nożna - aktywnie.

Data: 2013-06-26 00:45:32
Autor: G_B
Piłka nożna - aktywnie.
Witam,

Czy ktoś chciałby pograć w piłeczkę w Warszawie??

Data: 2013-06-26 14:01:01
Autor: AJK
Piłka nożna - aktywnie.
26-06-2013, 9:45 AM, G_B napisał(a):

Czy ktoś chciałby pograć w piłeczkę w Warszawie??

Mhm. Polonia.

BP NMSP :-)
--
AJK

Data: 2013-06-26 15:59:08
Autor: grzeda
Piłka nożna - aktywnie.
W dniu 2013-06-26 14:01, AJK pisze:
26-06-2013, 9:45 AM, G_B napisał(a):

Czy ktoś chciałby pograć w piłeczkę w Warszawie??

Mhm. Polonia.

ROTFL

pozdr
PG

Data: 2013-06-26 23:54:01
Autor: G_B
Piłka nożna - aktywnie.
W dniu środa, 26 czerwca 2013 15:59:08 UTC+2 użytkownik grzeda napisał:

> Mhm. Polonia.

ROTFL

pozdr

PG

NNNGWP

Data: 2013-06-27 11:24:29
Autor: Budzik
Piłka nożna - aktywnie.
Osobnik posiadający mail blazejowski@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Witam,

Czy ktoś chciałby pograć w piłeczkę w Warszawie??

Człowieku, idz na pobliskie boiska, dolącz sie do jakiejś grupy i graj.
Orlików tyle ze głowa boli, wszedzie pełno ludzi, na pewno gdzieś sie zaczepisz.

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2013-06-27 10:26:36
Autor: G_B
Piłka nożna - aktywnie.
W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 13:24:29 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

-- Pozdrawia... Budzik

Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

kontrargument "Bo tak!".   Tomasz 'tsca' Sienicki

Człowieku, nie ogarnąłeś tego pytania.

Wyszedłem z propozycją dołączenia do naszej drużyny.

Poza tym Twój sposób czyli łażenie po boiskach i wpraszania się na jakiś meczyk to jest dobry ale raczej dla bezrobotnych.

Data: 2013-06-27 21:00:42
Autor: Budzik
Piłka nożna - aktywnie.
Osobnik posiadający mail blazejowski@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Człowieku, nie ogarnąłeś tego pytania.

Gratuluje pytania.

Wyszedłem z propozycją dołączenia do naszej drużyny.

Chyba druzynki, skoro w piłeczkę gracie.

Poza tym Twój sposób czyli łażenie po boiskach i wpraszania się na
jakiś meczyk to jest dobry ale raczej dla bezrobotnych.

Cóż, jak nie masz z kim grać to kazdy sposób jest dobry.
Wystarczy sie raz zaczepić i potemj uz nie ma problemu.
No chyba, ze ktos jest malkontentem...

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2013-06-27 21:44:20
Autor: AJK
Piłka nożna - aktywnie.
27-06-2013, 7:26 PM, G_B napisał:

[...]

W Krakowie działa :-)

--
AJK (podobnie jak umiejętność cytowania)

Piłka nożna - aktywnie.