Piłka nożna świadczy o stanie państwa

Data: 2013-11-16 00:56:08
Autor: boukun
Piłka nożna świadczy o stanie państwa
PRL Gierka dobrze stał, to i sport był pierwsza klasa... Dzisiaj polska piłka nożna świadczy o jakości państwa...

boukun

Data: 2013-11-16 01:03:02
Autor: u2
W dniu 2013-11-16 00:56, boukun pisze:
PRL Gierka dobrze stał, to i sport był pierwsza klasa... Dzisiaj polska
piłka nożna świadczy o jakości państwa...

czyli kretynow zydoskich i niemieckich : tusska & rostoskiego ....-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-16 11:44:01
Autor: Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5286b636$0$2142$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dawaj, dawaj! Więcej w tym stylu pisz! Ja nie Marek Woydak! Ja się z toba pieprzyć nie będę! Zgrabny donosik gdzie trzeba i o klawiarurze będziesz musiał zapomnieć drobny ochlaptusie!

Data: 2013-11-16 03:42:55
Autor: leming.show
użytkownik Lepudruk napisał:

Dawaj, dawaj! Więcej w tym stylu pisz! Ja nie Marek Woydak! Ja się z toba pieprzyć nie będę! Zgrabny donosik gdzie trzeba i o klawiarurze będziesz musiał zapomnieć drobny ochlaptusie!

Pochwal sie doswiadczeniem i efektami, jesli takie sa. Dawaj sygnature akt z uzasadnieniem to wezmiemy cie powaznie, jak nie to badz laskaw milczec.

Data: 2013-11-16 14:03:03
Autor: u2
W dniu 2013-11-16 11:44, Lepudruk pisze:

Dawaj, dawaj! Więcej w tym stylu pisz! Ja nie Marek Woydak! Ja się z
toba pieprzyć nie będę! Zgrabny donosik gdzie trzeba i o klawiarurze
będziesz musiał zapomnieć drobny ochlaptusie!

bos ty zydoubecki pomiot, pawka morozow z zydoubecji...-;)

Data: 2013-11-16 09:36:04
Autor: stevep
Dnia 16-11-2013 o 00:56:08 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

PRL Gierka dobrze stał, to i sport był pierwsza klasa... Dzisiaj polska  piłka nożna świadczy o jakości państwa...

boukun
A chodziłeś za Gierka z naszyjnikiem z rolek papieru toaletowego?

--
stevep

Data: 2013-11-16 10:03:58
Autor: Dirko
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6mviem450oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

    Przynajmniej ludzie mieli pracę a polowanie na dobra deficytowe uczyło ludzi radzić sobie w kazdej sytuacji.

Data: 2013-11-16 12:00:19
Autor: Anatol

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:l67ce6$pso$1news.vectranet.pl...
[...]

Np tak :

http://obop-arch.tnsglobal.pl/abin/r/6284/17_099_76.pdf

Anatol

Data: 2013-11-16 17:24:01
Autor: stevep
Dnia 16-11-2013 o 10:03:58 Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):

[...]

Pozorną pracę za pozorną płacę.
--
stevep

Data: 2013-11-16 21:41:43
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6ng6bw050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Piszesz o dzisiejszym, kurewskim kapitaliźmie, gdzie ludzie tyrają w wiekszości zniewoleni w blaszanych łagrach pracy za 1300 zł do emerytury, jak jeszcze w ogóle pracę maja...

boukun

Data: 2013-11-17 10:11:48
Autor: stevep
Dnia 16-11-2013 o 21:41:43 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

I w większości ci zniewoleni ludzie budują domy, jeżdżą porządnymi  samocodami, a urlop spędzają na Majorcę.
--
stevep

Data: 2013-11-17 12:11:07
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6ortypo50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
W mniejszości, nie w większości i na dodatek są zniewoleni u Żyda w banku, a wcześniej czy później ten niespłacony i często nieskończony dom idzie pod młotek i apiat do Żyda...
A samochody kupują najczęściej ci, co jeżdżą na saksy za granicę (miliony Polaków tylko tam pracuje), a i tak są to samochody podzelowane, wyklepane i polakierowane, że wyglądają na dobrze utrzymane..., tak czy owak, są niewolnikami systemu i swojego stylu życia, narzuconego przez ten kurewski antyludzki system...

boukun

Data: 2013-11-17 15:37:05
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l6a939$i30$1mx1.internetia.pl...

W mniejszości, nie w większości i na dodatek są zniewoleni u Żyda w banku, a wcześniej czy później ten niespłacony i często nieskończony dom idzie pod młotek i apiat do Żyda...

Powierrzchnia mieszkań oddanych do użytku :

1980 - 13,9 km2
2008 - 17,2 km2
2010 - 14,4 km2

A samochody kupują najczęściej ci, co jeżdżą na saksy za granicę (miliony Polaków tylko tam pracuje),

Samochód jest na wyposażeniu :

91%  gospodarstw rolników
73% gospodarstw pracowniczych
37% gospodarstw emerytów
24% gospodarstw renicistów

Anatol

Data: 2013-11-17 07:13:35
Autor: leming.show
użytkownik Anatol napisał:
> [...]

2010 - 14,4 km2

> A samochody kupują najczęściej ci, co jeżdżą na saksy za granicę (miliony > Polaków tylko tam pracuje),

Dobra, dzis jest dzien szczerosci. Jestes jedyna osoba za PO ktora wypowiada sie rzeczowo, malo jest takich ludzi ktorych warto szanowac.

Data: 2013-11-17 15:42:50
Autor: u2
W dniu 2013-11-17 15:37, Anatol pisze:
Powierrzchnia mieszkań oddanych do użytku :

1980 - 13,9 km2
2008 - 17,2 km2
2010 - 14,4 km2

Polacy masowo emigruja za granice. tam mieszkania i prace dostaja od reki.

[...]

w czeciej erpe same uzywki, na zachodzie nikt takim szmelcem nie jezdzi jak w czeciej erpe.

Data: 2013-11-17 16:21:51
Autor: Marek Woydak
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5288d5ea$0$2294$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Byłaś chociaż raz kmiotku za granicą?

MW

Data: 2013-11-18 04:46:34
Autor: andal
On Sun, 17 Nov 2013 15:42:50 +0100, u2 wrote:

Polacy masowo emigruja za granice. tam mieszkania i prace dostaja od
reki.

duby smalone bredzisz, zupelnie jak komuchy

nic nie dostaja, za wszysko musza bulic i czesto dosc slono

Data: 2013-11-18 10:08:41
Autor: boukun
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:l6c639$km2$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie duby, nie duby smalone, bo pracę Polacy mają tylko za granicą jako taką, bo w żydolandzie by zgnili i się nie wypłacili...

boukun

Data: 2013-11-18 17:06:49
Autor: u2
W dniu 2013-11-18 05:46, andal pisze:
[...]

z moich znajomych wszyscy co wyjechali maja prace i latwo moga wynajac mieszkanie, choc wiekszosc mieszka w swoich domkach. a w niemczech latwo jest wykupic pustostany po enerdowku.

mimo tego zostaje im fortuna kieszeni, a u nas tylko dziura w kieszeni po zydku rostoskim ...-;)

Data: 2013-11-17 17:40:30
Autor: boukun
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:l6akai$csn$1node1.news.atman.pl...

[...]

Dane z dupy wzięte

http://www.youtube.com/watch?v=uc7Wh_y5Njs

Teraz tam na parterze jest... bank...

[...]

Brak danych, jak by było, gdyby był dzisiaj socjalizm Gierka. Niestety, nieda sie sprawdzić, a wiadomo, że po ludzku by było i mielibyśmy eldorado i cała Polska w sieci autostrad i to darmowych jak w Niemczech, a mieszkania byłyby spółdziekcze, za pół darmo...

A tak jest chujnia i życie wygodne tylko dla reżimu władzy i ich pociotek...

boukun

Data: 2013-11-17 21:12:45
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l6ascv$e5i$1mx1.internetia.pl...

Powierrzchnia mieszkań oddanych do użytku :

1980 - 13,9 km2
2008 - 17,2 km2
2010 - 14,4 km2

Dane z dupy wzięte

http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/RS_rocznik_statystyczny_rp_2012.pdf

Strony 44 i 45 pozycja 25.

[...]

Były 2 okresy : prosperity 1971-1975 sfinansowanej olbrzymim długiem zagranicznym (co bylo możliwe dzięki niskiemu zadłużeniu w wykonaniu Gomułki) oraz stagnacji, spadku dochodu narodowego (w 1979 o ok. 2% a w 1980 o 6%) i  całkowitego bankructwa w 1980 z powodu braku możliwości dalszego zadłużania netto. Do tego Gierek dodał od doprowadzenie do katastrofy produkcji rolnej.

W 1976 wprowadzono kartki na cukier oraz ceny komercyjne na mięso, a wg badań opiniii publiczne wskaźniki dostępności wielu artykułów spożywczych gwałtownie spadły (wrzesień do kwietnia) http://obop-arch.tnsglobal.pl/abin/r/6593/23_105_76.pdf np :

cukier z 98% do 57%
kasza manna z 85% do 19%
słonina z 62% do 4%
smalec z 83% do 7%
kiełbasa zwyczajna z 54% do 31%
konserwy mięsne z 32% do 14%
pasztetowa z 42% do 24%

Poźniej było coraz gorzej, a kolejki były coraz dłuższe nawet w 2-krotnie droższych sklepach komercyjnych.

http://www.youtube.com/watch?v=zxfQkauPypg

 Niestety, nieda sie sprawdzić, a wiadomo, że po ludzku by było i mielibyśmy eldorado i cała Polska w sieci autostrad i to darmowych jak w Niemczech,

W ciągu 10 lat Gierka nie wybudowano ani 1 km autostrady czy drogi ekspresowej.

a mieszkania byłyby
spółdziekcze, za pół darmo...

Nawet za Gierka ktoś musiał za te mieszkania zapłacić - np. miliony Polaków wpłacający na książeczki mieszkaniowe albo na przedpłaty samochodowe. Do tego dochodziły łapówki - w 1976 mieszkania były na drugim miejscu (51% badanych) najczęściej dawanych łapówek po służbie zdrowia (52% badanych) :

http://obop-arch.tnsglobal.pl/abin/r/6284/17_099_76.pdf

Gdyby Gierek utrzymywał poziom życia z I połowy lat 70-tych to by pewnie rządził do upadku calego RWPG tak jak Husak w Czechosłowacji albo Kadar na Węgrzech.

Anatol

Data: 2013-11-17 22:29:20
Autor: boukun
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:l6b7vv$27b$1node1.news.atman.pl...

[...]

Oszustwa niczym nie potwierdzone. Zresztą, zacznijmy od tego, że do 1980 roku Gierek już zakończył swoja epokę budowania Polski...
A dzisiaj buduje sie powierzchnie... bankowe...

[...]

Gówno prawda. Za takie marne długi Gierka została wybudowana cała Polska, z których to dóbr dzisiajszy oprawcy reżimowi mają jeszcze co kraść, a dług ten spłacił się tysiockroć, chociażby przy złodziejskiej "prywatyzacji"...

[...]

He, he, 1980 rok, Polska "wygrała" opiekę nad wioską olimpijską w Moskwie w zaopatrzeniu... Od tego się zaczęło, że w końcu przspawano pociąg w Lublinie wiozący w puszkach po farbie szynkę do Rosji... Mieliśmy na utrzymaniu cały Związek Radziecki, widać byliśmy potęgą...

[...]

Gierkówka, to ówczesna ekspresówka... Nie te czasy, praktycznie mieliśmy niecałe 20 lat socjalizmu (epoka Gomułki i Gierka), przy zrujnowanej po wojnie totalnie Polsce. Gdyby nie karmić Rosji i nie wypychano ciemnymi kanałami dóbr na zachód, Polska by była samowystarczalna. Przez kolejne 33 lata takie rządy jak Gierka i prawdziwie zdemokratyzowane, uwolnione od Rosji sprawiłyby, że Polska poprzetykana byłaby autostrasdami jak USA czy RFN i to darmowymi...

Co nam po tych kilku autostradach, za wielką krwawicę zniewolonych i upodlonych Piolaków, z których nie mogą oni nawet po ludzku korzystać, bo władza kosztem zniewolonego społeczeństwa buduje wygodne życie tylko dla siebie, a motłoch won, na podziurawione drogi...
http://www.youtube.com/watch?v=FiQKidk_QH4

boukun

Data: 2013-11-16 21:19:53
Autor: boukun
[...]

Polowanie na dobra deficytowe to już było raczej za obecnego, kurewskiego systemu zbrodniarza Jaruzelskiego..., po tym, jak obalił realny socjalizm i Gierka...

boukun

Data: 2013-11-16 11:08:57
Autor: Trybun
[...]

Podobno faceta należy oceniać po tym jak kończy, a nie jak zaczyna.. I raczej niwe warto, nie ma sensu porównywać obecnego kapitalistycznego burdelu z PRLem.

Data: 2013-11-16 12:04:07
Autor: Anatol

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l67g7o$94t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dzięki Gierkowi gospodarka komunistyczna  w Polsce upadła faktycznie 10 lat wcześniej od innych gospodarek bloku wschodniego. Jedynie pod lufami czołgów udało się przedłużyć jej wegetację aż do bankructwa reszty obozu.

Anatol

Data: 2013-11-16 14:11:42
Autor: u2
W dniu 2013-11-16 12:04, Anatol pisze:

Dzięki Gierkowi gospodarka komunistyczna  w Polsce upadła faktycznie 10
lat wcześniej od innych gospodarek bloku wschodniego. Jedynie pod lufami
czołgów udało się przedłużyć jej wegetację aż do bankructwa reszty obozu.

znowu tolek pomyliles jeruzela z Gierkiem.  twoj gienieral w czarnych oczkach szybko rozwalil komune.

Data: 2013-11-16 06:04:50
Autor: leming.show
użytkownik u2 napisał:

znowu tolek pomyliles jeruzela z Gierkiem.  twoj gienieral w czarnych oczkach szybko rozwalil komune.

A taki obrazek towarzysza naj:
http://www.fafle.pl/img/upload/14122011145159-f996b26c4c09089411eee7b0509e45ae.jpg

Data: 2013-11-16 21:43:55
Autor: boukun
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:l67jf8$cdr$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nic nie upadła, tylko obecne UBeckie bandziory od Jaruzela ją rozkradli, żeby przejąć majątek narodowy Polaków za darmo i się uwłaszczyć i Polaków totalnie zniewolić...

boukun

Data: 2013-11-17 09:38:23
Autor: Trybun
[...]

Gospodarka to dopiero zaczęła upadać po przejęciu jej przez kapitalistów, dopuszczonych do władzy przez boukunów z "S". Równia pochyła..  Dogorywa dopiero teraz - prawie 30 lat po zmianach.

Data: 2013-11-17 12:14:24
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l69vlc$n1j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przez kapitalistów-komunistów od zbrodniarza Jaruzela, po tym, jak napadł na Polskę i pognał boukunów z kraju...

Z wywiadu Geremka, agenta Jaruzela dla Polityki w 1981 roku:

B. G.: Wiem sam dobrze, że coraz więcej delegatów patrzy nam z coraz większą
nieufnością na ręce, ale muszę przyznać, że nie wiem czy Rakowski dobrze robi
inspirując ten wywiad. Mogą się ludzie zorientować, że ja i Rakowski gramy tę
samą melodię, tylko na innych fortepianach i w innych salach koncertowych...
Przepraszam, kto tutaj zagląda?

(...)

B. G.: O samym zjeździe gdańskim nie będę mówił, bo Marta Wesołowska robi to
genialnie. Ostatecznie od dawna siedzi w KORze i zna wszystkie niuanse. Ale
trzeba dać całe wsparcie ogniowe kilku niezwykle ważnym sprawom: ustawie o
samorządzie oraz społecznej kontroli nad radiem i telewizją, a i prasą także.
Ustawa o samorządzie przedsiębiorstw, otwierająca możliwości tworzenia spółek
polsko-zagranicznych, socjalistyczno-kapitalistycznych ma tutaj węzłowe
znaczenie. To jest wprawdzie główne zadanie dla Andrzeja Krzysztofa
Wróblewskiego, który ten problem postawił mocno po Nadzwyczajnym Zjeździe
Delegatów Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich w październiku ubiegłego roku,
ale na to musicie wszyscy - i to jest nakaz Gminy - położyć największy nacisk.

Równocześnie wysunąć trzeba także na główny plan projekt ustawy o podwójnym
obywatelstwie dla wszystkich, którzy kiedykolwiek na terytorium Polski mieszkali
i obojętnie, gdzie przebywają dziś, a ich prawni następcy również.

boukun

Data: 2013-11-19 10:50:50
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-17 12:14, boukun pisze:

[...]

Tobie to już do końca się pokiełbasiło we łbie - Geremek to wasz - solidarnych człowiek a nie Jaruzelskiego. Komu usiłujesz coś wmówić, ty piesku na łańcuchu USA?

Data: 2013-11-19 17:26:15
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l6fca8$5l5$2node2.news.atman.pl...
[...]

Posłuchaj, czy ty przypadkiem nie działałes w ruchu "17 listopada"?

MW

Data: 2013-11-19 22:40:14
Autor: boukun
[...]

Nie rżnij głupa talmudysto. Tu nie musisz uprawiać oficjalnej propagandy... Tu ludzie nie są głyupi i znają prawdę o spisku okragłego stołu i agenturze Jaruzela... Dlaczego zamykasz oczy przed dokumentalnymi filmami?

http://www.youtube.com/watch?v=EGJVfEIx6Uc

boukun

Data: 2013-11-16 18:06:35
Autor: BongoBongo
Dnia Sat, 16 Nov 2013 00:56:08 +0100, boukun napisał(a):

PRL Gierka dobrze stał, to i sport był pierwsza klasa... Dzisiaj polska piłka nożna świadczy o jakości państwa...

boukun

O stanie państwa świadczy jego gospodarka, a nie kopanie szmacianej piłki.
Ty zapewne jesteś pisowski komuch~!

Data: 2013-11-16 18:13:21
Autor: u2
W dniu 2013-11-16 18:06, BongoBongo pisze:
O stanie państwa świadczy jego gospodarka, a nie kopanie szmacianej piłki.
Ty zapewne jesteś pisowski komuch~!

przeciez to twoj firerek tussk harata w gale, wiec jestes zydoskim knurem twojego firerka...-;)

Data: 2013-11-16 18:16:10
Autor: BongoBongo
Dnia Sat, 16 Nov 2013 18:13:21 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Paszoł won kastracie! Idź spać do wychodka alkoholiku.

Data: 2013-11-16 18:17:47
Autor: u2
W dniu 2013-11-16 18:16, BongoBongo pisze:
przeciez to twoj firerek tussk harata w gale, wiec jestes zydoskim
knurem twojego firerka...-;)
Paszoł won kastracie! Idź spać do wychodka alkoholiku.

to ty spisz w kiblu zydoski knurze ? ...-;)

Data: 2013-11-16 18:18:53
Autor: BongoBongo
Dnia Sat, 16 Nov 2013 18:17:47 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Paszoł won psi synu!

Data: 2013-11-16 18:20:46
Autor: u2
W dniu 2013-11-16 18:18, BongoBongo pisze:
to ty spisz w kiblu zydoski knurze ? ...-;)
Paszoł won psi synu!

to ty w budzie mieszkasz zydoubek ? pewnikiem ruskiej budzie ...-;)

Data: 2013-11-16 18:24:39
Autor: BongoBongo
Dnia Sat, 16 Nov 2013 18:20:46 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-11-16 18:18, BongoBongo pisze:
to ty spisz w kiblu zydoski knurze ? ...-;)
Paszoł won psi synu!

to ty w budzie mieszkasz zydoubek ? pewnikiem ruskiej budzie ...-;)

Sciepe też zasrywasz komuszy psi synu?

Data: 2013-11-17 10:07:49
Autor: stevep
Dnia 16-11-2013 o 18:06:35 BongoBongo <bongo.bongo@vistula.biz> napisał(a):

[...]

Raczej peerelowski nieudacznik.
--
stevep

Data: 2013-11-17 12:15:41
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6ornbr750oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Udaczników (czyt. złodziei) mamy tylko u władzy...

boukun

Data: 2013-11-17 17:10:52
Autor: stevep
Dnia 17-11-2013 o 12:15:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A płaczków bezliku.
--
stevep

Data: 2013-11-17 17:42:43
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6pa8efm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Taki nam kurwy rządzące pieski los zgotowali...

boukun

Data: 2013-11-18 08:23:20
Autor: stevep
Dnia 17-11-2013 o 17:42:43 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Każdy nieudacznik wini innych, a nie siebie.
--
stevep

Data: 2013-11-18 10:10:01
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6qhg61250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Za stan kraju jest winny gospodarz, a nie naród... Jaki gospodarz, takie warunki do życia ma naród...

boukun

Data: 2013-11-18 15:21:35
Autor: stevep
Dnia 18-11-2013 o 10:10:01 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

To jedź do Nowego Jorku, wiesz ilu tam jest bezdomnych:
# Liczba bezdomnych w Nowym Jorku wzrosła w ciągu ostatniego roku o 18  procent. Sytuacja ta zmusiła administrację miasta do otwarcia dziewięciu  nowych schronisk.

  Jak podaje Seth Diamond, komisarz ds. pomocy bezdomnym, obecnie w mieście  zarejestrowano 43 731 bezdomnych (25 475 dorosłych i 18 256 dzieci). To o  18 procent więcej niż o tej porze w ubiegłym roku i najwięcej w historii.  Liczba ta jednak nie obejmuje wszystkich bezdomnych, bo niektórzy unikają  systemu schronisk i nie brani są pod uwagę w statystykach. #
Ze strony:
http://tiny.pl/q7w8c

--
stevep

Data: 2013-11-18 15:44:07
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6q0t9pp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To samo co w Polsce, to jest ten kurewski kapitalizm...

boukun

Data: 2013-11-19 08:52:00
Autor: stevep
Dnia 18-11-2013 o 15:44:07 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

To pozostaje ci Korea Północna, tam jest raj na ziemi bez kapitalizmu.

--
stevep

Data: 2013-11-18 17:11:47
Autor: u2
W dniu 2013-11-18 15:21, stevep pisze:
[...]

te cyrkus po co urbanowska propaganda ? czasy sie zmienily zydoubecki tlumoku ...-;)

Data: 2013-11-19 08:53:02
Autor: stevep
Dnia 18-11-2013 o 17:11:47 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Musisz tak chlać pisowski bandziorze?