Piłkarski poker

Data: 2020-05-02 08:03:34
Autor: Runt
Piłkarski poker
https://wyborcza.pl/7,75398,25912697,czy-prezes-pis-bedzie-ojcem-gigantycznej-wyborczej-wtopy-prof.html#S.koronawirus-K.C-B.1-L.1.duze#s=BoxWyboMT

"Agnieszka Kublik: Czy pan zamierza skorzystać z oferty usługi pocztowej, którą przygotowują dla wyborców Jarosław Kaczyński, Jacek Sasin i Mariusz Kamiński?

Prof. Mikołaj Cześnik, dyrektor Instytutu Nauk Społecznych, Uniwersytet SWPS, Fundacja Batorego: Jestem w kropce. Nie mieszkam teraz w miejscu zameldowania. Przed zarazą uciekłem, zgodnie ze średniowiecznym zwyczajem, poza mury miejskie. Rząd nakazuje mi siedzieć w domu, wiec jechanie ponad 200 km do Warszawy po odebranie pakunku wyborczego nie jest odpowiedzialne.Zresztą kiedy miałbym po ten pakunek jechać."

Zdawałoby się profesor, a niekumaty.

Listonosz zostawi awizo to sobie pan odbierzesz!

--
Runt

Data: 2020-05-02 13:14:29
Autor: mrbluesky.pl
Piłkarski poker
A to jakis problem siem cyfrowo przemeldowac?! Profil zaufany i do roboty! ;))))
Pax Domini Runcik! I niech ci Bog blogoslawi we wszystkim co slusznego zamierzasz!
:D

Data: 2020-05-03 08:03:58
Autor: Runt
Piłkarski poker na CB
W dniu 2020-05-02 o 22:14, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
A to jakis problem siem cyfrowo przemeldowac?!
Niby po co?
Profil zaufany i do roboty! ;))))
No to skorzystaj.
Pax Domini Runcik!
Pan z tobą przezuwaczu szmat.
I niech ci Bog blogoslawi we wszystkim co slusznego zamierzasz!
:D
Równie szczerze ci tego samego zyczę ;p))))

--
Runt

Data: 2020-05-03 02:56:01
Autor: mrbluesky.pl
Piłkarski poker na CB
A to jakis problem siem cyfrowo przemeldowac?!
Niby po co? -- -
Pytanie! Zeby POstman przyniosl POcztem wyborczom tam gdzie siem realnie przebywa?
A przy okazji zeby przetestowac system -czy na tydzien przed wyborami zadziala...
Przeciez nie naPISzem "zeby KOmus tam namieszac i dodatKOwej roboty narobic" ;)
Dzieki za wzajemnosc zyczen :)

Piłkarski poker