Pilkarskie Oscary 2009

Data: 2009-12-16 11:51:18
Autor: Andrzej Bogacki
Pilkarskie Oscary 2009
było znacznie lepiej niż poziom sportowy wszystkich nagrodzonych. No moze poza Jeleniem, który faktycznie coś w tym roku pograł. Ale cała reszta to była żenada. Trener roku - za odpadniecie we wstepnej fazie LM itd. Dobrze, że wsród nominaowanych i nagrodzonych było widać, że wiedza że ktos musiał wygrać ale nie ukrywam, że w tym roku w wiekszosci kategorii powinno byc: pierwszej nagrody nie przyznano ale na wyróznienie zasługuje...
W tej sytuacji poziom uroczystości był znacznie wyzszy.
A nowa TV to pełna rewelacja. Widac, ze majdan sie niezle otrzeaskał w tym tańcu z gwiazdami czy jak to tam leciało. Mnie rozbawiło ale przyznaje, że nie oczekiwałem poziomu artystycznego jak w Filharmonii Narodowej

Pilkarskie Oscary 2009