Piłkarz.

Data: 2009-03-30 20:26:30
Autor: Ryszard Mikke
Piłkarz.
Facet jest naprawdę świetny, ale za tę akcje z rowerem to sam bym mu przyłożył...

http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=6

rmikke

Data: 2009-03-30 22:43:03
Autor: Szprota aka Stefandora
Piłkarz.
Ryszard Mikke wrote:
Facet jest naprawdę świetny, ale za tę akcje z rowerem to sam bym mu przyłożył...

http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=6

rmikke

Rowery na minucie 2:28...
Irytujący gość...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-30 23:52:32
Autor: Paweł Kępień
Piłkarz.
Szprota aka Stefandora pisze:

Rowery na minucie 2:28...
Irytujący gość...

Za mądre, to to nie było. Głupio, jak ktoś wykorzystuje fajne umiejętności w taki sposób (chodzi mi zwłaszcza o rowerzystę)... Mógłby np. zakładać się z ludźmi na ulicy, że trafi w coś tam i jeszcze trzaskać z tego kasę :>

Pozdrowienia,

Paweł

Data: 2009-03-31 06:41:26
Autor: Brkzzz
Piłkarz.
On 30 Mar, 23:52, Paweł Kępień <"pawelkepien[usun_to]"@gmail.com>
wrote:
> [...]

umiejętności w taki sposób (chodzi mi zwłaszcza o rowerzystę).... Mógłby
np. zakładać się z ludźmi na ulicy, że trafi w coś tam i jeszcze

Pewnie trzaska z tego o wiele wieksza kase, niz z zakladania sie z
ludzmi - spojrz na naklejki, ktore przyczepia i na pilke.

Data: 2009-03-31 17:15:02
Autor: Paweł Kępień
Piłkarz.
Brkzzz pisze:

Pewnie trzaska z tego o wiele wieksza kase, niz z zakladania sie z
ludzmi - spojrz na naklejki, ktore przyczepia i na pilke.

Tak, zauważyłem :) Jeśli faktycznie mu za to płacą, to że tak powiem - marna reklama.

Pozdrowienia,

Data: 2009-03-30 23:48:05
Autor: karmi
Piłkarz.
Ryszard Mikke pisze:
Facet jest naprawdę świetny, ale za tę akcje z rowerem to sam bym mu przyłożył...
Gość niezły, niestety pewnie nie ma polskiego obywatelstwa, wiec rodzima piłka kopana pozostanie na dotychczasowym poziomie.

pozdrawiam
karmi

ps
ja biegam szybciej od pana na filmie, wiec miałby okazję nachytać

Data: 2009-03-31 02:00:22
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
Piłkarz.
Dnia 30-03-2009 o 22:26:30 Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Facet jest naprawdę świetny, ale za tę akcje z rowerem to sam bym mu  przyłożył...

http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=6

rmikke

zwyczajny wandal, tyle ze zamiast sprayu ma pilke. do tego sponsorowana

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-03-31 09:28:49
Autor: Alfer_z_pracy
Piłkarz.
Facet jest naprawdę świetny, ale za tę akcje z rowerem to sam bym mu przyłożył...

http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=6

Aaa, skoro Remik, to jeszcze to musicie obejrzeć:
http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=75

:-)
A.

Data: 2009-03-31 11:41:31
Autor: dziki
Piłkarz.
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:gqsgr9$s48$1atlantis.news.neostrada.pl...

Aaa, skoro Remik, to jeszcze to musicie obejrzeć:
http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=75

gosc jest niezly; mi sie podobaly akcje w stylu przebranie za koguta i skladanie kwiatow w restauracji przed grillem z kurakami, albo slimaczek na ulicy :)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-03-31 12:35:48
Autor: Rafał Wawrzycki
Piłkarz.
Dnia 31 mar 2009 w liście
[news:gqsgr9$s48$1atlantis.news.neostrada.pl] Alfer_z_pracy
[alferwywalto@mp.pl] napisał(a):
Aaa, skoro Remik, to jeszcze to musicie obejrzeć:
http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=75

Koleś wybitnie lubi męczyć wędkarzy :)

--
Pozdrawiam, Rafał W.