Piłkarz.

Data: 2009-03-30 22:43:03
Autor: Szprota aka Stefandora
Piłkarz.
Ryszard Mikke wrote:
Facet jest naprawdę świetny, ale za tę akcje z rowerem to sam bym mu przyłożył...

http://www.nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=6

rmikke

Rowery na minucie 2:28...
Irytujący gość...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-30 23:52:32
Autor: Paweł Kępień
Piłkarz.
Szprota aka Stefandora pisze:

Rowery na minucie 2:28...
Irytujący gość...

Za mądre, to to nie było. Głupio, jak ktoś wykorzystuje fajne umiejętności w taki sposób (chodzi mi zwłaszcza o rowerzystę)... Mógłby np. zakładać się z ludźmi na ulicy, że trafi w coś tam i jeszcze trzaskać z tego kasę :>

Pozdrowienia,

Paweł

Data: 2009-03-31 06:41:26
Autor: Brkzzz
Piłkarz.
On 30 Mar, 23:52, Paweł Kępień <"pawelkepien[usun_to]"@gmail.com>
wrote:
> [...]

umiejętności w taki sposób (chodzi mi zwłaszcza o rowerzystę).... Mógłby
np. zakładać się z ludźmi na ulicy, że trafi w coś tam i jeszcze

Pewnie trzaska z tego o wiele wieksza kase, niz z zakladania sie z
ludzmi - spojrz na naklejki, ktore przyczepia i na pilke.

Data: 2009-03-31 17:15:02
Autor: Paweł Kępień
Piłkarz.
Brkzzz pisze:

Pewnie trzaska z tego o wiele wieksza kase, niz z zakladania sie z
ludzmi - spojrz na naklejki, ktore przyczepia i na pilke.

Tak, zauważyłem :) Jeśli faktycznie mu za to płacą, to że tak powiem - marna reklama.

Pozdrowienia,

Piłkarz.