Piłkarzykom tuskodonka- wdzięczni kibice

Data: 2011-04-17 14:53:14
Autor: Hans Kloss
Piłkarzykom tuskodonka- wdzięczni kibice
http://mm.salon24.pl.s3.amazonaws.com/2b/f5/2bf54ac7804d6c34923da14a6e97da29,2,0.jpg

Powiadają że jak Pan Bóg chce kogoś ukarać to spełnia jego życzenia.
Szukał ryży kundel wojenki- to ją ma ;).
J-23

Data: 2011-04-17 15:14:58
Autor: Hans Kloss
On 17 Kwi, 23:53, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
http://mm.salon24.pl.s3.amazonaws.com/2b/f5/2bf54ac7804d6c34923da14a6...

Powiadają że jak Pan Bóg chce kogoś ukarać to spełnia jego życzenia.
Szukał ryży kundel wojenki- to ją ma ;).

Ooo, i filmik na jutubie też sie pojawił:
http://www.youtube.com/watch?v=BbscRMAb84o
Zennuś napisz w co to sobie mianowicie strzelił twój ryży wodzunio?
Tylko nie kłam że w jaja, ta łajza przecież nie ma jaj...
J-23

Data: 2011-04-18 06:30:45
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:66de3211-42b2-4744-8d3a-9310b819c1c0hd10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Przysłowie prawdziwe. Ciebie pokarał durnością umysłu i karłactwem fizycznym. Jesteś ja gnom.

PhD

Data: 2011-04-18 10:11:43
Autor: Asxzse
[...]

Ciebie jak widać pokarał wodogłowiem.

AAA

Data: 2011-04-18 20:38:00
Autor: cepik
[...]

kto to jest "ryży kundel"? brak odwagi, zeby odpowiedziec?

cepik

Data: 2011-04-18 12:55:14
Autor: Hans Kloss
On 18 Kwi, 20:38, "cepik" <robert.c...@papaj.com.pl> wrote:

kto to jest "ryży kundel"? brak odwagi, zeby odpowiedziec?
 Sprawdź sobie matołku w słowniku polsko- kaszubskim jak jet po
ichniemu kundel.
A potem się domyślaj. ;)
A co do odwagi- to uważam że niejaki Tusk jest tchórzem, durniem i
wyjątkowo załganym oraz bezczelnym typem , Takie jest moje o nim
zdanie, amen, Masz jeszcze coś do dodania w temacie "braku odwagi"
tani prowokatorze?
J-23

Data: 2011-04-18 20:18:08
Autor: obserwator
cepik <robert.cepa@papaj.com.pl> napisał(a):

> [...]

>Szukał ryży kundel wojenki- to ją ma ;).

kto to jest "ryży kundel"? brak odwagi, zeby odpowiedziec?

lubisz jak ci pluje *ryzy kundel* w oczy i nasmiewa sie z twojej glupoty?

To badz adwokatem, z swojego pana i wladcy.

--

Piłkarzykom tuskodonka- wdzięczni kibice