Pilne!

Data: 2009-02-25 19:27:45
Autor: rAzor
Pilne!
Pan Premier Giertych jest gościem w "Faktach po Faktach". Ciekawe - wróci do polityki czy nie?
Mam nadzieję, ze nie da się długo prosić i wróci, jako ten Lucius Quintus Cincinatus, zarzuci na ten gorący czas swoją mecenasowską orkę i obejmie przywództwo kiedy Ojczyzna w potrzebie.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-25 10:31:44
Autor: Tzva Adonai
Pilne!
On 25 Lut, 19:27, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dyskt...@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:

Pan Premier Giertych jest gościem w "Faktach po Faktach". Ciekawe -
wróci do polityki czy nie?

Wróci.. Wszystkie populistyczne i socjalistyczne kurwy wracają wraz z
kryzysem.. Pasożytowanie na społecznej frustracji to idealny sposób na
zbicie politycznego kapitału... Teraz tylko czekać na comeback
Leppera...

Data: 2009-02-25 20:52:43
Autor: ColgatesBilly
Pilne!

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:8145ba62-de8d-47eb-a3ff-e30468b7343dw34g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wyglada na to, ze POGLOSKI O SMIERCI tej GRUPY
sa mocno przesadzone... a z biegiem miesiecy, moze sie ona stac
arena bijacej rekordy bijatyki i frekwencji (usprawiesliwionej wyborami)

PS a co? Czyz nie dostali "zielonego swiatla" - bo wicie sami, nie?

A nasz zysk.,.. ze ciekawiej bedzie, po staremu, zwl. wrociwszy do slusznego
konceptu LISa

Kol

Data: 2009-02-25 21:54:35
Autor: Adam
Pilne!
Tusk i jego ferajna gonią w piętkę - w ich oczach widać już wyraźnie przerażenie.
A miało być tak pięknie; "aby żyło się lepiej".
No zgotowali Polsce los....
AC

Data: 2009-02-25 21:52:54
Autor: Adam
Pilne!

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:8145ba62-de8d-47eb-a3ff-e30468b7343dw34g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

He, he... Ale kilka lat temu Giertych w jednym ze swoich opracować co do joty
przeiwdział to, co się obecnie dzieje w naszej liberalnej gospodarce i
w eurolandzie. Wtedy tzw. "ałtorytety" opluły go jako oszołoma. Po latach
okaząło się, że miał rację.
AC

Data: 2009-02-25 19:33:07
Autor:
Pilne!
On Wed, 25 Feb 2009 19:27:45 +0100, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:

Pan Premier Giertych jest gościem w "Faktach po Faktach".

 co ty qzwa powiesz? "premier" ? buhahhahahahhahhahahahhahaah!

Ciekawe - wróci do polityki czy nie?

 raczej do zaprzegu ;o)))))))))))))))))0

Mam nadzieję, ze nie da się długo prosić i wróci, jako ten Lucius Quintus Cincinatus, zarzuci na ten gorący czas swoją mecenasowską orkę i obejmie przywództwo kiedy Ojczyzna w potrzebie.

 tylko sie nie zesraj ze szczescia ;o))))

 i podszywaj sie pode mnie szmaciarzu ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-02-25 19:40:33
Autor: rAzor
Pilne!
No weźmy taki głupek < hedupawołowask >! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

Tak, kolejarzu, PREMIER.

Data: 2009-02-25 19:50:02
Autor:
Pilne!
On Wed, 25 Feb 2009 19:40:33 +0100, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:

No weźmy taki głupek < roman 01% >! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

Tak, kolejarzu, PREMIER.

 buhahahhahahahhahahahhahahhahaa.  a co robiles na stacji walbrzych glowny ? ;))))

 --

 HeSk

Data: 2009-02-25 19:59:43
Autor: rAzor
Pilne!
No weźmy taki pajac < hekaczadupask >! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
[...]

Raz mnie tam wsadzili do haresztu, za ulotki.
I za wygląd.. chrystusowy. he he he

Data: 2009-02-25 20:24:04
Autor:
Pilne!
On Wed, 25 Feb 2009 19:59:43 +0100, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:

 No weźmy taki pajac < kolejowy szmaciarz >! Widzita go!? Dzieciak
sąsiada mu  czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

>  buhahahhahahahhahahahhahahhahaa. >  a co robiles na stacji walbrzych glowny ? ;))))

Raz mnie tam wsadzili do haresztu, za ulotki.

 masz skleroze czy amnezje puszens? nie pamietasz ?
 zaczepil mnie jakis smierdzacy dziadyga, a pozniej
 okazalo sie ze to ty. ;o)))
I za wygląd.. chrystusowy. he he he

 raczej za dzikosc w oczach ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-02-25 19:35:55
Autor: rAzor
Pilne!
No weźmy taki rAzor! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
[...]

"Potrzebny podmiot między radykalnym PiSem, a liberalną Platformą"..., "partia umiarkowana z konserwatywnymi poglądami, nacisk na gospodarkę", "stonowanie radykalnych wypowiedzi", "rozwiązanie kryzysu musi przyjśc polskimi siłami".. I pochwała Tuska...
Łuuuu... Warzywny, daj pyska! :-P

Data: 2009-02-25 19:46:27
Autor: raff
Pilne!
rAzor pisze:
No weźmy taki rAzor! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

rAzor, bo ja zaraz jebne ;)

R.

Data: 2009-02-25 19:55:49
Autor: rAzor
Pilne!
No weźmy taki raff! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
rAzor pisze:
No weźmy taki rAzor! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

rAzor, bo ja zaraz jebne ;)

R.

Że niby zapomniałem wrotkę przyciąć? Sorry!, ale taki jestem podekscytowany!....

Data: 2009-02-26 01:30:41
Autor: cirrus
Pilne!
rAzor pisze:
[...]

Tylko się nie spuść z tego podniecenia. :)

--
stevep

Data: 2009-02-26 07:56:19
Autor: Przemysław Warzywny
Pilne!
Użytkownik "rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> napisał

ale taki jestem
podekscytowany!....

Walnij kloca obok ( albo wewnątrz) budy, kundlu.
J.K.
--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynieś, zanieś, pozamiataj" - stwierdził

Data: 2009-02-26 08:31:25
Autor: rAzor
Pilne!
No weźmy taki Przemysław Warzywny! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

Jakie "elity", taki elektorat. he he he

Data: 2009-02-25 20:40:51
Autor: ColgatesBilly
Pilne!

"rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote in message news:go42j0$hqg$1news.onet.pl...
[...]

Jaki SLODKI jest... i... m s c i w y  ;)
A jak wydoroslal, uspokoil sie... ze tak to ujme.

( znowu boukunem troche leci, acz... chyba mediom sie spodobi ;)

Kol

Data: 2009-02-25 19:50:24
Autor: rAzor
Pilne!
No weźmy taki ColgatesBilly! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

[...]

Otóż to! Ja też bym kurduplowi nie darował.

A jak wydoroslal, uspokoil sie... ze tak to ujme.

Spokojny był zawsze - siła spokoju, że tak powiem. Trzeba być twardym jak bazalt, żeby spokojnie siedzieć i nie strzelić w pysk Stokrotki, czy chama Durczoka, wtryniających swoje głupkowate trzy grosze wpół zdania.   O braciach Mały nie wspominam, bo wiadomo - dżentelmen nie wykorzystuje  swojej ewidentnej przewagi.

( znowu boukunem troche leci, acz... chyba mediom sie spodobi ;)

E tam - nic o Kalksztajnach nie mówił.

Data: 2009-02-25 21:07:11
Autor: ColgatesBilly
Pilne!

"rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote in message news:go43tt$mfl$1news.onet.pl...
[...]

To jakos kiedys zle Cie rozumialem, bom myslal zes sie SPiSiL
(z braku laku)
Zemsta istotnie byla slodka, acz pewnie, malo kto polapal,
bo ci co za PiSem ( na smierc i zycie) przyjeli taka ogolna koncepcje
ktora czyni ich gluchymi na wszelkie argumenty.
Czyli te sama co Rydzyk: nie ma innej sensownej alternatywy
( i jest jak jest, po staremu)

[...]

Troche bym sie roznil jednak tutaj.
Jezyk powinien byc mocny i bez wybaczenia ( ala Michalkiewicz czy Penk)
i stawiajacy sie GW i elytom, ale BEZ takich katolskich oszolomow
ktorzy i czasem fajnie gadaja i maja sporo racji, ale strasza ludzi.

I poza wszystkim: to wszystko ma sens, jak taka partia ma na topie z 50 mocnych ludzi
nie walczacych o wladze ( starczy roboty dla kazdego)
a NIE DWOCH SAMOGRAJOW.
Czyli to, czego PiS nie zrobil.-...

( znowu boukunem troche leci, acz... chyba mediom sie spodobi ;)

E tam - nic o Kalksztajnach nie mówił.

Ale ton mial taki, za jaki tu sie boukuna atakuje.
Ze niby dziala na korzysc "ukladu" atakujac PiS
( ja akurat popieram)

P-Kol

Data: 2009-02-25 20:34:59
Autor: rAzor
Pilne!
[...]

A bo to kto czyta objaśnienia? Skoro brakło LPR i innych dobrych sił, to czym można przylutować w pełO? Pisałem, ze nawet obsrany patyk jest dobry na taką okolicznośc. Wielokrotnie. A z PiS jest taka historia, że już u samych wyborów wyrażałem swoje zdanie, ze te cwaniaki zarabały LPRowi program i na nim wjechały do Sejmu, po czym, kiedy koalicja upadła (też uważałem, ze była ona błedem ze strony Pana Premiera Romana - przyznał sie dzisiaj) dało sie łacno wysnuc wniosek, że PiS chyba po to wjechał do Sejmu z takim programem, aby myśl narodową skompromitowac i zohydzić.

[...]

Ogólnie widać, ze LPR gra taktycznie - Platformie na rękę jest konkurencja w tym elektoracie i jego podział, tedy Lidze bedą schlebiac TVNy, Waltery, Durczoki i Olejary. Nawet dzisiaj widać było, ze kwadratowa Anita nie miała zamiaru zdemolowac Romana, co dla fachowego esbeka-redaktora jest pestką. Dobre to, ale i grząskie, aby tylko nie przepolitykowali.

[...]

I o to chodzi - dyplomacja i łowy polityczne. Mnie jakoś Pan Premier uspokoił, choć czuje się ten niedosyt.

I poza wszystkim: to wszystko ma sens, jak taka partia ma na topie z 50 mocnych ludzi
nie walczacych o wladze ( starczy roboty dla kazdego)
a NIE DWOCH SAMOGRAJOW.
Czyli to, czego PiS nie zrobil.-...

I nie zrobi - wyrok zapadł.

[...]

Boukun gra równie nie fair co Kawecki, zmyśla bajdy, plecie androny, dlatego dostaje zjeby.

Data: 2009-02-25 21:49:45
Autor: ColgatesBilly
Pilne!

"rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote in message news:go46hg$fd$1news.onet.pl...
No weźmy taki ColgatesBilly! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

 niezle INETRES.DLL  ;)
( mi Vista nie pozwala, nawet w Safe Mode podmienic, na FAT umialem ).

ALE DO ROBOTY;)

Zgadzajac sie w pelni i by nie przedluzac..

Moze to tez byc, jakze ograny, sondazowy nacisk na Kaczorzyny
aby sie zapodali w kwestii EURO, co i tak kwestia czasu i ceny.
( np. ze ich nie beda atakowac w mediach... miesiac i dadza szanse
  w przyszlosci, bo i tak sie na wszystko zgodza)

ALE jak juz sie pozniej patrzylo na tego, jakze PiSowskiego MYDLKA
Bielana, jak TO-TO pogardzalo Romanem, to sie rzygac chcialo

P-Kol

Data: 2009-02-26 07:36:10
Autor: rAzor
Pilne!
[...]

Nie czaję bazy - co to niby?

[...]

Kto ma media ten ma władzę.

ALE jak juz sie pozniej patrzylo na tego, jakze PiSowskiego MYDLKA
Bielana, jak TO-TO pogardzalo Romanem, to sie rzygac chcialo

A kto to jest Bielan? A już wiem - taki łysy, otłuszczony typek ze szczurzymi zębami.

Data: 2009-02-26 09:09:05
Autor: ColgatesBilly
Pilne!

"rAzor" <z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote in message news:go5d8r$pel$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem jak to sie nazywa... Wrotka?
No weźmy taki ColgatesBilly! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

Normalnie (OE) za ten tekst odpowiada wlasnie: inetres.dll, ale faktycznie,
jak pracujesz z innym AGENTEM. to moze masz znacznie prostsza
mozliwosc na zmiane wrotki.
To plik systemowy, i teraz nie daje sie obrabiac (np. przez Resource Hacker)

P-Kol

Data: 2009-02-26 08:18:15
Autor: rAzor
Pilne!
[...]

Nie wiem jak w OE - w Kurierze POczty (Mozilla) starczy wklepać about:config w okienko przeglądarki, znaleźć własciwą linię i podmnienić.
A takie coś nie dałoby rady: http://www.noweprogramy.com/index.php?str=lf&pr=12214  ?