Pilne!

Data: 2009-02-25 19:33:07
Autor:
Pilne!
On Wed, 25 Feb 2009 19:27:45 +0100, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:

Pan Premier Giertych jest gościem w "Faktach po Faktach".

 co ty qzwa powiesz? "premier" ? buhahhahahahhahhahahahhahaah!

Ciekawe - wróci do polityki czy nie?

 raczej do zaprzegu ;o)))))))))))))))))0

Mam nadzieję, ze nie da się długo prosić i wróci, jako ten Lucius Quintus Cincinatus, zarzuci na ten gorący czas swoją mecenasowską orkę i obejmie przywództwo kiedy Ojczyzna w potrzebie.

 tylko sie nie zesraj ze szczescia ;o))))

 i podszywaj sie pode mnie szmaciarzu ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-02-25 19:40:33
Autor: rAzor
Pilne!
No weźmy taki głupek < hedupawołowask >! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

Tak, kolejarzu, PREMIER.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-02-25 19:50:02
Autor:
Pilne!
On Wed, 25 Feb 2009 19:40:33 +0100, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:

No weźmy taki głupek < roman 01% >! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

Tak, kolejarzu, PREMIER.

 buhahahhahahahhahahahhahahhahaa.  a co robiles na stacji walbrzych glowny ? ;))))

 --

 HeSk

Data: 2009-02-25 19:59:43
Autor: rAzor
Pilne!
No weźmy taki pajac < hekaczadupask >! Widzita go!? Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::
[...]

Raz mnie tam wsadzili do haresztu, za ulotki.
I za wygląd.. chrystusowy. he he he

Data: 2009-02-25 20:24:04
Autor:
Pilne!
On Wed, 25 Feb 2009 19:59:43 +0100, rAzor
<z.lewactwem.sie.nie.dysktuje@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl> wrote:

 No weźmy taki pajac < kolejowy szmaciarz >! Widzita go!? Dzieciak
sąsiada mu  czytnik skonfigurował, a ten się napiął i z mety nadziabał::

>  buhahahhahahahhahahahhahahhahaa. >  a co robiles na stacji walbrzych glowny ? ;))))

Raz mnie tam wsadzili do haresztu, za ulotki.

 masz skleroze czy amnezje puszens? nie pamietasz ?
 zaczepil mnie jakis smierdzacy dziadyga, a pozniej
 okazalo sie ze to ty. ;o)))
I za wygląd.. chrystusowy. he he he

 raczej za dzikosc w oczach ;o)))

--