Pilne :):):)

Data: 2010-07-07 10:24:43
Autor: toomek
Pilne :):):)
Mam 12 la i mysle nad kupnem Yamahy 50-tki lub Aprilli .Mam ok. 170 cm wzrostu i nie wiem czy utrzymam 50-tke . Wkoncu to ponad 100 kg. :)

Data: 2010-07-07 12:39:49
Autor: woohoo
Pilne :):):)
W dniu 2010-07-07 12:24, toomek pisze:
Mam 12 la i mysle nad kupnem Yamahy 50-tki lub Aprilli .Mam ok. 170 cm
wzrostu i nie wiem czy utrzymam 50-tke . Wkoncu to ponad 100 kg. :)

Odpowiedź jest prosta:
bierzesz na siłce 100 kg na klatę - utrzymasz.
Nie bierzesz 100 kg na klatę - nie utrzymasz.

--
wo_Ohoo!

Data: 2010-07-07 10:44:14
Autor: toomek
Pilne :):):)
woohoonapisal

[...]

dzieki za rade :0             :)            ;(

Data: 2010-07-07 13:19:20
Autor: woohoo
Pilne :):):)
W dniu 2010-07-07 12:44, toomek pisze:
dzieki za rade :0 :) ;(

Napisz o co konkretnie chodzi, to może dostaniesz sensowniejszą odpowiedź.
Motocykl/motorower to nie taczki, które trzeba trzymać i pchać jednocześnie.
Jak dobrze prowadzisz (balansujesz/skręcasz), to jedzie sam.
Do podparcia się nogą podczas postojów nie trzeba siły Pudziana.
Czy po glebie podniesiesz go z ziemi? Nie wiem, ale tu nikt Ci tego nie powie. Wzrostu masz dość.
Czasami się zdarza, że trzeba maszynę poprowadzić z buta kawałek. Czasami pod górkę. Ale że ma koła, to się toczy bez większych problemów.
Krótko pisząc - pytanie byłoby zasadne, gdyby dotyczyło np. BMW K1200LT, ale nie motoroweru.

--
wo_Ohoo!
_____________________________

Data: 2010-07-07 11:28:23
Autor: toomek
Pilne :):):)
woohoonapisal

[...]

dzieki a co bys mi radził takie w sam raz na moj wiek??

Data: 2010-07-07 13:38:48
Autor: newrom
Pilne :):):)
On Wed, 7 Jul 2010 11:28:23 +0000 (UTC), toomek
<tomek291098@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

dzieki a co bys mi radził takie w sam raz na moj wiek??

skuter to nie wiem, natomiast jesli chodzi o motorowery normalne to
dt50.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-07-07 11:56:28
Autor: toomek
Pilne :):):)
newrom@spamcom.comnapisal

[...]

wiesz thx za podpowiedz ale wagowo dt50 a Tzr 50 sie roznia o ok. 15 20 kg :) jeszcze sobie posprawdzam na zywo ile to jest jak na motor i wtedy jak bede czuł wielka roznice to sie bede martwił ale jak narazie to thx za podpowiedz. wszesniej myslałem o dt 50 albo o jakims croosowym KTM-ie ale narazie patrze na Mini ścigacze :):)  jakbys mial jakis ciekawy motorek albo gdzies widzial to pisz prosze albo linka wyslij oki ??         :):):):):):):):):):):):)

Data: 2010-07-07 13:43:47
Autor: woohoo
Pilne :):):)
W dniu 2010-07-07 13:28, toomek pisze:
dzieki a co bys mi radził takie w sam raz na moj wiek??

Jak Yamaha, to np. model Slider waży 75 kg.

--
wo_Ohoo!
_____________________________

Data: 2010-07-07 21:37:00
Autor: Kuczu
Pilne :):):)
W dniu 2010-07-07 13:28, toomek pisze:

dzieki a co bys mi radził takie w sam raz na moj wiek??

Podrecznik jezyka polskiego.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-07-07 13:39:52
Autor: doktorski
Pilne :):):)
On 7 Lip, 21:37, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> dzieki a co bys mi radził takie w sam raz na moj wiek??
Podrecznik jezyka polskiego.
Powiedzcie, madrzejsi ode mnie, czy naprawde internet jest na tyle do
dupy, ze nie da sie prawnie/technicznie zablokowac dostepu do usenetu
byle sikaczom?

pzdr, dr
14/525 a K12S sprzedam. CBF600S moze tez :)

Data: 2010-07-07 23:05:41
Autor: Arni
Pilne :):):)
doktorski pisze:

Powiedzcie, madrzejsi ode mnie, czy naprawde internet jest na tyle do
dupy, ze nie da sie prawnie/technicznie zablokowac dostepu do usenetu
byle sikaczom?

technicznie sie da, prawnie troche gorzej. Chwilowo sprawa utkneła w Atmanie przez ktorego to włazi. Jesli nie dadza odpowiedzi to inni admini newsow beda radzic co dalej.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-07-07 12:44:31
Autor: Yozwig
Pilne :):):)

Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:4c345977$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A to się tera motóry na klacie nosi?

Józwig
Easy Rider s CeBis`u
już ino Jónak
(czapter Dębica)
http://www.dzikijunak.riders.pl/gallery/Jozwig

Data: 2010-07-07 19:30:53
Autor: J_K_K
Pilne :):):)
[...]

W którymś "qltowym" filmie z CB w roli głównej
(Mistrz kierownicy ucieka ?) padło słynne zdanie:
"Możesz na niego (motocykl) wsiąść,
jak będziesz w stanie go podnieść".
Ciekawe co na to posiadacze Gold Wingów itp. :-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-09 21:50:41
Autor: marider
Pilne :):):)
J_K_K pisze:
[...]

Eeee, wystarczy dac mu mocniej po garach i sam sie podniesie, tylko troche porysowany ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki

Data: 2010-07-10 14:33:46
Autor: Piotr May
Pilne :):):) [OT]
W dniu 2010-07-07 12:24, toomek pisze:
Mam 12 la i mysle nad kupnem Yamahy 50-tki lub Aprilli .Mam ok. 170 cm
wzrostu i nie wiem czy utrzymam 50-tke . Wkoncu to ponad 100 kg. :)

No i nastal dzien w ktorym 12 latki nie dosc ze przyjezdzaja na imprezy PRMu z rodzicami to i zaczeli sami pisac na grupe.

i wszystko jasne ...

do 12 latka: Ty myslisz nad kupnem ? ile zarabiasz ?
Jesli Twoi rodzice Ci kupia skuter to pewnie wiedza co robia i pewnie utrzymasz ten skuter, jesli nie utrzymasz to zdobedziesz pare siniakow a rodzice beda Ci musieli skuter naprawic. Wiec. czym sie martwisz ?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-10 17:59:28
Autor: Magic
Pilne :):):)
toomek napisał(a):
Mam 12 la

Zacznij od lektury FAQ, zwłaszcza FAQbota i artykułu o Netykiecie, podpunkt o prawidłowym konstruowaniu tematów.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

Data: 2010-07-10 18:08:39
Autor: Arni
Pilne :):):)
Magic pisze:
toomek napisał(a):
Mam 12 la

Zacznij od lektury FAQ, zwłaszcza FAQbota i artykułu o Netykiecie, podpunkt o prawidłowym konstruowaniu tematów.

na sikaczu???? zwariowałes ?

Data: 2010-07-10 19:06:53
Autor: Magic
Pilne :):):)
Arni napisał(a):
Magic pisze:
toomek napisał(a):
Mam 12 la

Zacznij od lektury FAQ, zwłaszcza FAQbota i artykułu o Netykiecie, podpunkt o prawidłowym konstruowaniu tematów.

na sikaczu???? zwariowałes ?

Jestem niepoprawnym optymistą :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

Data: 2010-07-12 13:33:41
Autor: Piotrek Roczniak
Pilne :):):)
Dnia 07.07.2010 toomek <tomek291098@_NOSPAM_wp.pl> napisał/a:
Mam 12 la i mysle nad kupnem Yamahy 50-tki lub Aprilli .Mam ok. 170 cm wzrostu i nie wiem czy utrzymam 50-tke . Wkoncu to ponad 100 kg. :)

Chuja tam pilne...

--
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bynajmniej
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przynajmniej