Pilne :):):) [OT]

Data: 2010-07-10 14:33:46
Autor: Piotr May
Pilne :):):) [OT]
W dniu 2010-07-07 12:24, toomek pisze:
Mam 12 la i mysle nad kupnem Yamahy 50-tki lub Aprilli .Mam ok. 170 cm
wzrostu i nie wiem czy utrzymam 50-tke . Wkoncu to ponad 100 kg. :)

No i nastal dzien w ktorym 12 latki nie dosc ze przyjezdzaja na imprezy PRMu z rodzicami to i zaczeli sami pisac na grupe.

i wszystko jasne ...

do 12 latka: Ty myslisz nad kupnem ? ile zarabiasz ?
Jesli Twoi rodzice Ci kupia skuter to pewnie wiedza co robia i pewnie utrzymasz ten skuter, jesli nie utrzymasz to zdobedziesz pare siniakow a rodzice beda Ci musieli skuter naprawic. Wiec. czym sie martwisz ?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Pilne :):):) [OT]