Pilne: Do domowej dezynfekcji parowej...

Data: 2012-03-15 08:35:15
Autor: Qrczak
Pilne: Do domowej dezynfekcji parowej...
Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

...warto to kupić?
http://www.nokaut.pl/pozostale-odkurzanie/odkurzacz-oczyszczacz-parowy-kal
orik-sfc-1001-nastepca-sfc-50.html#pid=62715&cid=319

Planowane przeznaczenie - parowa dezynfekcja CZYSTYCH=umytych: naczyń i
narzędzi kuchennych szczególnie tych służących np do domowego przerobu
mięsa (części robocze maszynki do mięsa oraz nadziewarki do kiełbas,
naczyń i ręcznych narzędzi do sporządzania masy mięsnej na kiełbaskę
itp), desek kuchennych, blatów, klamek, kurków od kranu...

XL nie mam fobii, tylko właśnie "zapoznałam" rotawirus 3-)

Z domu też już planujesz nigdy nie wyjść do ludzi?

Qra

Data: 2012-03-15 09:01:10
Autor: Marek Dyjor
Qrczak wrote:
[...]

przecież są specjalne kombinezony z aparaturą tlenową :)

ja bym na początek nie wpuszczał obcych do domu i problem z głowy.

Pilne: Do domowej dezynfekcji parowej...