Pilne! Nie mam karty do mBanku, a potrzebuję wyplacić kasę, kto¶ pomoze? Wrocław.

Data: 2010-08-19 15:34:08
Autor: Daniel Kotwicki
Pilne! Nie mam karty do mBanku, a potrzebuję wyplacić kasę, kto¶ pomoze? Wrocław.
Witajcie, kto z Wrocławia pomoze wypłacić z mBanku (choć niekoniecznie - jest przeciez bluecash) kwotę 200 pln? Nie mam aktualnie karty, i tylko w ten sposób jest to mozliwe, a konieczne dzi¶ dla mnie. Naprawdę bardzo.
Podajesz numer konta, ja przelewam, i umawiamy się przy jakim¶ bankomacie (najchętniej Nowy Dwór lub centrum miasta).
proszę o email na szary.czarny@o2.pl

Data: 2010-08-20 01:07:09
Autor: Krzysiek
On 19 Sie, 15:34, "Daniel Kotwicki" <da.kotwi...@gmail.com> wrote:
[...]
proszę o email na szary.cza...@o2.pl

Zakładasz konto w normalnym banku (chwila) i przelewasz. Czasowo to
samo a bez kombinowania.

Data: 2010-08-20 10:27:28
Autor: Kotlet wołowy
Pilne! Nie mam karty do mBanku, a potrzebuję wyplacić kasę, kto¶ pomoze? Wrocław.

Zakładasz konto w normalnym banku (chwila) i przelewasz. Czasowo to
samo a bez kombinowania.

szkoda tylko ze ostatnia sesje wychodzaca mbank ma przed 15, a gosc napisal posta o 15
wiec chyba nie zupelnie to samo co ?

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-08-23 20:29:17
Autor: kashmiri
Pilne! Nie mam karty do mBanku, a potrzebuję wyplacić kasę, kto¶ pomoze? Wrocław.
Kotlet wolowy <mail@mail.mail> dared to write:

Przecież jest bluecash.pl?

Data: 2010-09-19 18:58:47
Autor: Kotlecik Mielony
W dniu 2010-08-23 17:29, kashmiri pisze:
[...]

za darmo ?

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl