Pilne ! Przejecie opieki nad dzieckiem

Data: 2009-03-02 16:34:27
Autor: Przemek Lipski
Pilne ! Przejecie opieki nad dzieckiem

Użytkownik "Zino" <zino34@o2.pl> napisał w wiadomości news:gogtle$edk$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam grupowiczow. Pilnie potrzebuje informacji na nastepujacy temat:
Jestem po rozwodzie, byla zona opiekuje sie naszym synem - ja place alimenty (ona ma drugiego meza). W tej chwili ma jakies problemy ze swoim obecnym mezem, oprocz tego klopoty finansowe - poprosila, bym zabral syna do siebie na dluzej. Chce to zrobic w najblizszych dniach. Mam pytanie - jak to zalatwic w kwestiach formalnych ? Przejecie opieki odbywa sie za zgoda obydwu stron, ale ja nie ufam swojej bylej, chce to zalatwic sadownie. Poza tym musze podjac w zwiazku z tym sporo waznych decyzji, w tym znalezienie nowej szkoly dla syna zmiana trybu mojej pracy - nie chcialbym, by sie okazalo, ze mojej bylej zonie za dwa tygodnie sie odmieni...

A jak wygląda wówczas płacenie alimentów? Alimenty są na dziecko chyba, więc jak syn będzie dłużej u Ciebie, to komu je płacić skoro to nie żona się opiekuje dzieckiem? ?

Pozdrawiam Przemek

Data: 2009-03-02 18:59:58
Autor: Zino
[...]

No wlasnie tez chcialbym wiedziec jak to wyglada. Jakis czas temu widzialem w TV reportaz o ojcu, ktory wzial do siebie dziecko. Po pol roku matka chciala je z powrotem. Nie chcial oddac dziecka - przyszla z policja i z nakazem sadowym (przeciez miala sadownie przyznana opieke) - malo tego - matka pozwala goscia o alimenty za te pol roku. Odwolal sie do sadu, ale okazalo sie, ze musial zaplacic !!! Z odsetkami.
Obawiam sie, ze mnie moze czekac to samo...

Z.

Data: 2009-03-02 20:29:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Zino" <zino34@o2.pl> napisał w wiadomości news:goh6up$721$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Znaczy co, nie weźmiesz do siebie własnego syna, tylko w zamian będziesz się z byłą żoną o kasę wykłócał?

Data: 2009-03-02 21:01:24
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gohc32$2vc$1news.onet.pl...
Użytkownik "Zino" <zino34@o2.pl> napisał w wiadomości news:goh6up$721$1atlantis.news.neostrada.pl...

Znaczy co, nie weźmiesz do siebie własnego syna, tylko w zamian będziesz
się  z byłą żoną o kasę wykłócał?

Z jego postu wnoszę, ze dziecko chce wziąć, tylko chce się zabezpieczyć. Dziwisz się mu?

Data: 2009-03-02 23:26:54
Autor: Zino
Pilne ! Przejecie opieki nad dzieckiem
Znaczy co, nie weźmiesz do siebie własnego syna, tylko w zamian będziesz się z byłą żoną o kasę wykłócał?
Nie o to chodzi - syna zabiore i tak, tylko jesli sie mojej bylej odmieni, to chcialbym zabezpieczyc sie przed placeniem jej alimentow...
Jak mnie sie zdarzylo zaplacic alimenty z 2 dniowym opoznieniem, to afera byla na calego !!!! Z grozbami, komornikami, klopotami z widzeniem itp.
Wystarczy, ze poswiecilem swoje mieszkanie dla nich.
W koncu musze martwic sie o kase na swoje i syna utrzymanie - nie chcialbym utrzymywac jeszcze bylej zony z jej mezem, a milionerem nie jestem...

Data: 2009-03-03 10:32:36
Autor: Cavallino
Użytkownik "Zino" <zino34@o2.pl> napisał w wiadomości news:gohn0a$ebh$1nemesis.news.neostrada.pl...
Znaczy co, nie weźmiesz do siebie własnego syna, tylko w zamian będziesz się z byłą żoną o kasę wykłócał?
Nie o to chodzi - syna zabiore i tak,

No i prawidłowo, a już się przestraszyłem.

Pilne ! Przejecie opieki nad dzieckiem