Data: 2012-07-06 15:43:22 | |
Autor: Kazimierz Uromski | |
Pilne pytanie ! | |
W dniu 2012-07-06 15:19, -Mr. Makarena- pisze:
Witam ! Kup czarną folię/worki na śmieci 240l czy coś w tym stylu, zdemontuj koła, przyczep je z boków i owiń folią. Obowiązkowo rączka z taśmy klejącej* - z tym pakunkiem do przedziału i za darmo. Istotny jest nieprzezroczysty kolor folii i zdjęcie kół - "to nie rower, a raptem kilka części rowerowych panie kierpociu!" A PKP IC niech się pacnie w mózgownice. Czy to naprawdę taki koszt - zamienić jeden przedział w całym pociągu na miejsce dla rowerów? |
|
Data: 2012-07-06 15:47:39 | |
Autor: Kapsel | |
Pilne pytanie ! | |
Fri, 06 Jul 2012 15:43:22 +0200, Kazimierz Uromski napisał(a):
A PKP IC niech się pacnie w mózgownice. Czy to naprawdę taki koszt - zamienić jeden przedział w całym poci±gu na miejsce dla rowerów? Oni maj± taki burdel, że co rusz trafiam na poci±gi z klas± 1 przerobion± skresowan± kartk± na szybie w klasę 2, a gdzie tam dopiero szukać specjalistycznych wagonów rowerowych :P -- Kapsel http://kapselek.net kapsel(malpka)op.pl |
|
Data: 2012-07-06 16:00:18 | |
Autor: Kazimierz Uromski | |
Pilne pytanie ! | |
W dniu 2012-07-06 15:47, Kapsel pisze:
Fri, 06 Jul 2012 15:43:22 +0200, Kazimierz Uromski napisał(a): Tu akurat PKP IR w tym przoduje. To się nazywa "przeklasowanie w ostatniej fazie eksploatacji" innymi słowy "może i wszystko przetarte, ale szkoda zezłomować - jeszcze pojeĽdzi". Zreszt± w nocnym poci±gu -1- tj. 2 klasy ¶pi się wy¶mienicie na dwóch zsuniętych siedzeniach (-; |
|
Data: 2012-07-06 07:09:17 | |
Autor: rmikke | |
Pilne pytanie ! | |
On Friday, July 6, 2012 4:00:18 PM UTC+2, Kazimierz Uromski wrote:
W dniu 2012-07-06 15:47, Kapsel pisze: To trochę zależy od trasy. Warszawa-ŁódĽ: IR ma ¶liczne nowe składy EZT z kup± miejsc na rowery, IC ma jakie¶ wagony z odzysku, żaden skład nie prowadzi wagonu rowerowego, ale wszystkie maj± rezerwacje. |
|
Data: 2012-07-06 19:31:55 | |
Autor: PK | |
Pilne pytanie ! | |
On 2012-07-06, Kapsel <kapselWYTNIJTO@op.pl> wrote:
Oni mają taki burdel, że co rusz trafiam na pociągi z klasą 1 przerobioną To chyba norma. Ja okazjonalnie jeżdże wagonami kl. 1 od prawie 20 lat, czyli tyle, ile jeżdże koleją :). Nigdy się z tego powodu nie skarżyłem :D. A z przedziałem rowerowym jest właśnie ten problem, że rotacja taboru jest spora. Czyli wiele wagonów musiałoby taki przedział mieć. I nie zamiast jednego przedziału tylko przynajmniej dwóch. Czyli inny projekt. Czyli inny wagon. Czyli większe koszta. Czyli lepiej kupić tylko takie z przedziałem rowerowym. W efekcie masz wagon z ~10% mniejszą liczbą miejsc i mnóstwem pustej przestrzeni. Zupełnie inaczej sytuacja wygląda w wagonach bezprzedziałowych, ale te wciąż nie są tak popularne (głównie dlatego, że Polacy wolą jeździć w przedziałach). pozdrawiam, PK |
|
Data: 2012-07-06 20:12:44 | |
Autor: mt | |
Pilne pytanie ! | |
Kapsel pisze:
Oni maj± taki burdel, że co rusz trafiam na poci±gi z klas± 1 przerobion± To i tak dobrze, że nie przemianowane w drug± mańkę :) -- marcin |