Pilnie kupię używane pianki (tylko dzi¶ i tylko Warszawa)

Data: 2011-06-06 09:02:02
Autor: in for
Pilnie kupię używane pianki (tylko dzi¶ i tylko Warszawa)
W dobrym stanie, najlepiej duże rozmiary, tel: 513-129-887 (Jacek)

Mog± być też z wyprzedaży.

Pozdr.

Data: 2011-06-06 08:23:00
Autor: 666
Pilnie kupię używane pianki (tylko dzi¶ i tylko Warszawa)
Mam Camaro (kupiłem sobie i nigdy nie użyłem, za gruba 2x7mm na ciepłe kraje).
Pytanie, czy i jak± masz górn± granicę cenow±?
Rozmiar 102 (52-54).
Pozdrawiam
JaC

-- -- -
Mog± być też z wyprzedaży.

--

Pilnie kupię używane pianki (tylko dzi¶ i tylko Warszawa)