Pilnie potrzebna pomoc dla Marcinka

Data: 2016-02-21 04:22:27
Autor: 1984ewela.pl21
Pilnie potrzebna pomoc dla Marcinka
Kochani pilnie potrzebujemy pomocy w rużnej formie,odzież,żywnosć,materiały budowlane,finansowej również itp.Jestem mam± 4 dzieci w tym jedno niepełnosprawne po chorobie nowotworowej guz miednicy mniejszej z przerzutami do płuc,synek w wieku 4 lat miał raka ma usunięty pęcherz i nosi woreczki stomijne przy brzuszku,mieszkamy w jednym małym pokoiku w 6 osób, proszę o pomoc meil 1984ewela.pl21@gazeta.pl

Pilnie potrzebna pomoc dla Marcinka