Pilnie szukam w Sharm...

Data: 2009-03-04 17:15:16
Autor: in for
Pilnie szukam w Sharm...

....centrum nurkowego, które dokończy referala z moimi klientami, na początku kwietnia w Sharm.

Najchętniej Diving Pro, w szczególności potrzebuję namiar na Jacka P. z Diving Pro, ew. inne propozycje.

Proszę o kontakt: centrum@shark.net.pl

Pozdr.,
i.

Data: 2009-03-04 19:53:21
Autor: Jan Werbiński
Pilnie szukam w Sharm...
Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomości news:43b9.000002dc.49aea914newsgate.onet.pl...

...centrum nurkowego, które dokończy referala z moimi klientami, na początku

czego?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-05 11:36:05
Autor: in for
Pilnie szukam w Sharm...

> ...centrum nurkowego, które dokończy referala z moimi klientami, na > początku
czego?

Kwietnia. Wychodzi mi na to, że najpierw odpowiadasz, a potem czytasz, he, he.

A tak przy okazji, pomyślałem przez chwilę, że pytasz, ponieważ chciałbyś się tego podjąć, no i zastanowiłem się też, czy wysłałbym do Ciebie moich kursantów.
Tak, raczej tak, przynajmniej wróciliby w dobrych nastrojach :))).

Pozdr.,
i.

Data: 2009-03-05 16:09:41
Autor: Jan Werbiński
Pilnie szukam w Sharm...
Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomości news:43b9.000003c0.49afab15newsgate.onet.pl...

> [...]

Tak, raczej tak, przynajmniej wróciliby w dobrych nastrojach :))).

Ale mi chodzi o to co to jest referal???

Data: 2009-03-06 08:37:20
Autor: in for
Pilnie szukam w Sharm...

Ale mi chodzi o to co to jest referal???

E! Nie wierzę, że taki fan Padi nie wie co to jest referal :).

W największym skrócie "referal" to dokument przekazania kursanta do innego instruktora, w żargonie oznacza dokończenie kursu przez innego instruktora, najczęściej w innym miejscu. W "referalu" zaznaczas to co zrobiłeś z kursantem.

Zazwyczaj stosuje się to rozwiązanie, gdy kursant chce zrobić część basenową w kraju, w którym mieszka, a wody otwarte podczas urlopu w innej części świata (rzadko odwrotnie, he, he).

To taka padowska, międzynarodowa kooperacja :).

Pozdr.,
i.

Data: 2009-03-10 03:25:07
Autor: mirek
Pilnie szukam w Sharm...

Najchętniej Diving Pro, w szczególności potrzebuję namiar na Jacka P. z Diving
Pro, ew. inne propozycje.

Proszę o kontakt: cent...@shark.net.pl

Pozdr.,
i.