Piloci byli niedoszkoleni

Data: 2011-01-14 15:11:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Piloci byli niedoszkoleni

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:igpj7l$3l5$1news.net.icm.edu.pl...
Przekładali ich z jednego typu samolotu na drugi, z funkcji na funkcje, mieli za mało wylatanych godzin. Nie zdąrzyli sobie wyrobić odruchów do prowadzenia konkretnego typu samolotu.

W ruskim raporcie wyczytałem, że miał lecieć pilot, który leciał z Tuskiem 7 kwietnia. To był pilot, który leciał z prezydentem podczas incydentu gruzińskiego. Nie poleciał, a szkoda.

Piloci byli niedoszkoleni