Piloci do konca chcieli posadzic maszyne

Data: 2010-04-30 10:37:31
Autor: MH
Piloci do konca chcieli posadzic maszyne
[ciach]

Po kiego wała czarne skrzynki w samolotach ?! Piloci i tak wiedzą swoje. Żadne
dochodzenie nie jest potrzebne. A propos , czy jakiś pilot autoryzował te
katoskie brednie ??

MH

Data: 2010-04-30 02:42:58
Autor: zbig
On 30 Kwi, 10:37, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
[...]

Rozmawiałem dziś z pilotem lotnictwa cywilnego. Wg niego, w lotnictwie
cywilnym warunki , które były na lotnisku w Smoleńsku nie pozwalałyby
na lądowanie.  Ma on jednak świadomość , ze w lotnictwie wojskowym
dzieją się różne rzeczy, byc moze w szczególnych okolicznosciach takie
lądowanie jest dozwolone.
Wg tego pilota, kpt.Protasiuk musiał dokładnie wiedzieć na jakiej jest
wysokości, chyba że zawiodły urządzenia pokazujące wysokość. Wyraził
się w ten sposób, że wygląda na to , że pilot szukał ziemi i ją
znalazł.

Data: 2010-04-30 11:58:55
Autor: mkarwan
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dd9b017b-d9c1-47bd-bad0-05ffce28d1bak29g2000yqh.googlegroups.com...

Rozmawiałem dziś z pilotem lotnictwa cywilnego. Wg niego, w lotnictwie
cywilnym warunki , które były na lotnisku w Smoleńsku nie pozwalałyby
na lądowanie.

Co to znaczy "pilotem lotnictwa cywilnego"?
Gdzie i na czym ten pilot lata?

Data: 2010-04-30 05:08:45
Autor: zbig
On 30 Kwi, 11:58, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:dd9b017b-d9c1-47bd-bad0-05ffce28d1bak29g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
>na lądowanie.

Co to znaczy "pilotem lotnictwa cywilnego"?

W tej chwili nie lata. Pracuje w Lufthansie.

Data: 2010-04-30 14:12:23
Autor: mkarwan

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:113c0900-ae36-43da-a32f-fe92bf5ca2a9a21g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

Co to znaczy "pilotem lotnictwa cywilnego"?
Gdzie i na czym ten pilot lata?

W tej chwili nie lata. Pracuje w Lufthansie.

Ile ma nalatane godzin i na jakich samolotach?

Data: 2010-04-30 07:24:17
Autor: zbig
On 30 Kwi, 14:12, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:113c0900-ae36-43da-a32f-fe92bf5ca2a9a21g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> Gdzie i na czym ten pilot lata?
>W tej chwili nie lata. Pracuje w Lufthansie.

Ile ma nalatane godzin i na jakich samolotach?

Nie mam pojęcia. Jest zatrudniony w porządnej firmie. W tej chwili
robi jakieś drogi, mapy czy coś tam, więc zna sie na rzeczy.

Data: 2010-04-30 14:23:41
Autor: PaPi
Piloci do konca chcieli posadzic maszyne
Ile ma nalatane godzin i na jakich samolotach?

A co to ma do rzeczy ?
Sprawa dotyczy medialnego piarda z naszego dziennika czyli mniej wiarygodnej gadzinowki niz Fakt i SE razem wzietych.
Rownie dobrze i wiarygodnie mozna powiedziec ze zbiga pilot mial przelatane 50000h promami kosmicznymi i 500000 Boeingami 747.

Data: 2010-04-30 12:01:09
Autor: jedrus
mkarwan pisze:

[...]

Jak cywilny, to z cala pewnoscia nie na drzwiach od stodoly.

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-30 12:19:32
Autor: mkarwan

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4bdaaa4a$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
mkarwan pisze:

[...]

Lotnicze powiedzenie brzmi inaczej niż to powiedział Korowski - słyszał, że dzwonią tylko nie wiedział, w którym kościele.
"Warunki są takie, że na wrotach od stodoły można latać."

Data: 2010-04-30 12:00:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Lotnisko nie bylo zamkniete, tak dla przypomnienia.

AR

Data: 2010-04-30 12:28:30
Autor: PaPi
Piloci do konca chcieli posadzic maszyne
Lotnisko nie bylo zamkniete, tak dla przypomnienia.

Tak dla przypomnienia to lotnisko WOJSKOWE.

Data: 2010-04-30 12:14:56
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

wysokości, chyba że zawiodły urządzenia pokazujące wysokość. Wyraził
się w ten sposób, że wygląda na to , że pilot szukał ziemi i ją

To nimo nic dozecy CIUćMOKU...!!!

- MH racjem mo, wystarcy sprawdzić te sksynie i wiedzieć syćko bydymy...!!!

Ino tseba to do publicnej wiadomości podać, aniejak teroski - kombinujom, jak
Burek psy pustym rondlu, cobytu pedzieć, zeby PLEBS łocyganić...!

Itukej jest Burek pogzebany - niedać siem PISMOKOM-CIUćMOKOM ich pierdołami
zwodzić, ino żondać, by prowdem do publicnej wiadomości podały...!!!

PS - noale cuz...
- jedyn PiSik mioł racjem - "psypadkowe Społeceńctwo" połknie syćko, comu siem
podo...

Data: 2010-04-30 11:54:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"MH" <logiznam1@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Podstawowe rachunki na procentach juz opanowales?

   A. Rem

Data: 2010-04-30 12:28:54
Autor: PaPi
Piloci do konca chcieli posadzic maszyne
    Podstawowe rachunki na procentach juz opanowales?

A Ty obsluge czytnika news ?

Data: 2010-04-30 12:08:19
Autor: mkarwan

Raport dotyczący katastrofy Casy http://dziennik3rp.blogspot.com/2008/04/raport-dot-katastrofy-samolotu-casa.html

Data: 2010-04-30 18:59:23
Autor: cyc
[...]

"Jak nie , jak tak ! " - ojciec doktor dyrektor Rydzyk ! specjalista od latania w oblokach .

"
"Nasz Dziennik" dotarl do pilotów latajacych na Tu-154. Nie chca, by
publicznie ujawniono ich nazwiska. Jednak postanowili zabrac glos w
dyskusji, widzac, jak ich koledzy po fachu sa bezpodstawnie obciazani za
spowodowanie katastrofy prezydenckiego tupolewa. W ocenie pilotów, publiczne"

cyc

Piloci do konca chcieli posadzic maszyne