Piloci mieli "pirack±" instrukcje obsługi samolotu

Data: 2011-01-14 15:22:57
Autor: Eulalia Browarek
Piloci mieli "pirack±" instrukcje obsługi samolotu
Ja kurna my¶lałem, że piraci, to się filmy i mp3, ale nie instrukcje obsługi samolotu, od której poprawno¶ci zależy życie setek osób ?!?!?

Zennon

Data: 2011-01-14 15:29:27
Autor: jedrus
Piloci mieli "piracką" instrukcje obsłu gi samolotu
W dniu 2011-01-14 15:22, Eulalia Browarek pisze:
Ja kurna myślałem, że piraci, to się filmy i mp3, ale nie instrukcje
obsługi samolotu, od której poprawności zależy życie setek osób ?!?!?

Link?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 18:32:26
Autor: Marek Czaplicki
jedrus wrote:

[...]

                                                                          ,-- -- [  ]
| Jednocześnie, w miejscu zdarzenia lotniczego znaleziono kompletną
Instrukcję uŜytkowania w locie w języku polskim, linii lotniczych „LOT”.
Sądząc po wpisach ostatnie zmiany w tej instrukcji zostały wprowadzone w
lutym 1994 roku. Biuro konstrukcyjne OAO „Tupolew” faktu oficjalnego
| przetłumaczenia na język polski Instrukcji użytkowania w locie nie
potwierdza.
`-- --
Raport końcowy Tu-154M numer boczny 101 Rzeczpospolitej Polskiej str. 39.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-14 15:31:06
Autor: Mariusz
On 14.01.2011 15:22, Eulalia Browarek wrote:
że piraci, to się filmy i mp3, ale nie instrukcje obsługi samolotu, od
której poprawno¶ci zależy życie setek osób ?!?!?

Co się podniecasz, jeszcze się posikasz!

Pewnie to była kserówka ksi±żki, za któr± by trzeba by zapłacić kilkaset tysięcy dolców.

Nigdy nie skserowałe¶ ksi±żki? To takie samo piractwo.

pzdr

Data: 2011-01-14 15:36:42
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 15:31, Mariusz pisze:

że piraci, to się filmy i mp3, ale nie instrukcje obsługi samolotu, od
której poprawności zależy życie setek osób ?!?!?

Co siÄ™ podniecasz, jeszcze siÄ™ posikasz!
Pewnie to była kserówka książki, za którą by trzeba by zapłacić kilkaset
tysięcy dolców.
Nigdy nie skserowałeś książki? To takie samo piractwo.

Tez nacpales sie gazu glupkowego

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Piloci mieli "pirack±" instrukcje obsługi samolotu