Piloci mieli prawo podejsc do próby ladowania

Data: 2011-01-21 20:25:26
Autor: pluton
Piloci mieli prawo podejsc do próby ladowania
Zgodnie z obowiazujacymi przepisami piloci Tu-154M o numerze bocznym 101,
który rozbil sie pod Smolenskiem, mieli prawo podejsc do próby ladowania -

Moze i mieli prawo, moze i mieli nawet obowiazek.

Ale jezeli mnie ktos spyta, czy wsiade do samolotu, ktory pilotuje wojskowy,
czy wole zapieprzac na piechote, to odpowiem: zapieprzam na piechote.

A jesli mnie ktos zapyta, co ja by zrobil na miejscu pilotow, to bym
powiedzial tak: zamykam kabine, zeby mi sie nikt nie paletal
i spadam na lotnisko, gdzie mozna bezpiecznie wyladowac.

Nullification

Piloci mieli prawo podejsc do próby ladowania