Data: 2011-01-18 23:05:14 | |
Autor: JJR | |
Piloci musieli wiedzieć, że nie są | |
Acerion wrote:
Gdyby sądził ze jest na ścieżce to utrzymywałby standardową prędkość I to właśnie najlepiej udowadnia że się jednak gapił za okno. Takie opadanie na takiej wysokości tak ciężkiego samolotu jest nieomal samobójcze. Oto fragment z podręcznika pilotażu TU-154 (wykrzykniki moje) Czyli albo pan kapitan nie znał swojego samolotu, albo patrzył wyłącznie za okno i nie zdawał sobie sprawy z opadania. 5.5. ???? ?? 2-? ???? ???? ?? 2-? ????, ? ??? ????? ? ? ????? ???????????? ??????????, ??? ?????? ?? ??????? ? ??????????, ???????????? ?? 45°, ???????? ? ????? ??????, ?????? ?? ?????? ????????????, ???? ???????????? ???????? ???????? ?? ????????? 4 ?/? (!!!). ??? ?????????? ???????????? ???????? ????????????? ???????? ????????, ? ?????????????, ? ??????????? ?????? ????? ?? 2-? ???? -- pzdr, Jędrzej Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Pesymiści wiedzą, co to za otwór. |
|
Data: 2011-01-18 23:10:23 | |
Autor: JJR | |
Piloci musieli wiedzieć, że nie są | |
No tak, cyrylica nie wchodzi.
No to po mojemu 5.5 Uchod na wtoroj krug Uchod na wtoroj krug, w tom czisle i s odnim nierabotajuszczim dwigatelem, pri zachode na posadku wozmożen s luboj wysoty jesli skorost sniżenia nie prewyszajet 4 m/s (!!!). Pri uwieliczenii wertikalnoj skorosti uwielicziwajetsa prosadka samoleta, a sledowatelno i minimalnaja wysota uchoda na wtoroj krug. Dynamika lotu i pilotaż TU-154, s.67 http://www.sendspace.com/file/c6lalp |
|
Data: 2011-01-19 17:32:00 | |
Autor: dK | |
Piloci musieli wiedzieć, że nie są | |
Użytkownik "JJR" <jaxa@uni.wroc.ANTYSPAM.pl> napisał w wiadomości news:ih534l$tq1$1node1.news.atman.pl... No tak, cyrylica nie wchodzi. UTF-8 i sama wyjdzie dK |
|
Data: 2011-01-22 02:50:34 | |
Autor: Krzychu | |
Piloci musieli wiedzieć, że nie są | |
Użytkownik "JJR" <jaxa@uni.wroc.ANTYSPAM.pl> napisał w wiadomości news:ih534l$tq1$1node1.news.atman.pl... No tak, cyrylica nie wchodzi. No ale skąd wiesz że im silnik padł? Nigdzie o tym nie ma ani słowa? pzdr Krzychu |
|
Data: 2011-01-22 03:02:55 | |
Autor: JJR | |
Piloci musieli wiedzieć, że nie są | |
Krzychu wrote:
No ale skąd wiesz że im silnik padł? Nigdzie o tym nie ma ani słowa? Bo nic im nie padło, to jest cytat z podręcznika: "odejście na drugi krąg, również z jednym niepracującym silnikiem jest możliwe z każdej wysokości jeśli prędkość opadania nie jest większa niż 4 m/s". To opadanie wbrew procedurom i zdrowemu rozsądkowi mieli dwukrotnie większe, dlatego im zabrakło wysokości i czasu. Nb. doczytałem w raporcie ciekawostkę, ze nawet gdyby nie powstrzymała ich ta brzoza którą wszyscy przeklinali, to samolot po awaryjnym wzięciu wolantu na siebie był na takich kątach natarcia że w ciągu następnej sekundy - dwóch i tak by się przeciagnął. Jednym słowem nie kijem go to pałką :( -- pzdr, Jędrzej Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Pesymiści wiedzą, co to za otwór. |
|