Piloci nie popełnili błędu

Data: 2011-04-17 20:49:26
Autor: u2
Piloci nie popełnili błędu
... co było do przewidzenia. Zostali wprowadzeni w pułapkę, jak się
okazało bez wyjścia :

http://wpolityce.pl/view/10500/Nasz_wywiad__Macierewicz_o_przelomie_w_sledztwie_smolenskim___Piloci_wciagnieci_w_pulapke__Nie_popelnili_zadnego_bledu_.html

"Podsumujmy wątek eksperymentu. Najprościej mówiąc dowiódł, że piloci
nie popełnili błędu. Reagowali prawidłowo, wcisnęli przycisk, który
powinien zadziałać, tak jak ich uczono, tak jak to działa w innych Tu
154, także w tym bliźniaczym o numerze bocznym 102?

Tak. Ten eksperyment przesądza od strony faktycznej, że piloci zrobili
wszystko zgodnie ze sztuką lotniczą. Zorientowawszy się, że zostali
wciągnięci w pułapkę przez kontrolerów lotu, próbowali na właściwej,
przepisowej wysokości 100 metrów, odejść na drugi krąg. Co zresztą, jak
wiadomo, zaplanowali 10 minut wcześniej, przygotowywali się do tego
manewru, co słychać na zapisach z czarnej skrzynki, gdzie kapitan
Protasiuk wydaje polecenia o przygotowaniu do odejścia „w automacie".
Podaje konkretne dane jakie powinny być wprowadzone do komputera, po to,
żeby to odejście automatyczne po naciśnięciu przycisku mogło zadziałać.
Zrobił więc wszystko żeby podjąć tę decyzję gdy samolot znajdzie się na
100 metrach a nie będzie widoczności lotniska. Kiedy to zrobił – samolot
spadł. Problem polega na tym, co się stało, dlaczego ten samolot spadł?
Albo mieliśmy do czynienia z dywersją, świadomym działaniem lub z
awarią. Co z kolei łączyłoby się z odpowiedzialnością firm rosyjskich,
które dokonywały naprawy tego samolotu."

Data: 2011-04-17 12:35:18
Autor: J-23
Piloci nie pope³nili b³êdu
On 17 Kwi, 20:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. co by³o do przewidzenia. Zostali wprowadzeni w pu³apkê, jak siê
okaza³o bez wyj¶cia :

http://wpolityce.pl/view/10500/Nasz_wywiad__Macierewicz_o_przelomie_w...

"Podsumujmy w±tek eksperymentu. Najpro¶ciej mówi±c dowiód³, ¿e piloci
nie pope³nili b³êdu. Reagowali prawid³owo, wcisnêli przycisk, który
powinien zadzia³aæ, tak jak ich uczono, tak jak to dzia³a w innych Tu
154, tak¿e w tym bli¼niaczym o numerze bocznym 102?

Tak. Ten eksperyment przes±dza od strony faktycznej, ¿e piloci zrobili
wszystko zgodnie ze sztuk± lotnicz±. Zorientowawszy siê, ¿e zostali
wci±gniêci w pu³apkê przez kontrolerów lotu, próbowali na w³a¶ciwej,
przepisowej wysoko¶ci 100 metrów, odej¶æ na drugi kr±g. Co zreszt±, jak
wiadomo, zaplanowali 10 minut wcze¶niej, przygotowywali siê do tego
manewru, co s³ychaæ na zapisach z czarnej skrzynki, gdzie kapitan
Protasiuk wydaje polecenia o przygotowaniu do odej¶cia "w automacie".
Podaje konkretne dane jakie powinny byæ wprowadzone do komputera, po to,
¿eby to odej¶cie automatyczne po naci¶niêciu przycisku mog³o zadzia³aæ.
Zrobi³ wiêc wszystko ¿eby podj±æ tê decyzjê gdy samolot znajdzie siê na
100 metrach a nie bêdzie widoczno¶ci lotniska. Kiedy to zrobi³ - samolot
spad³. Problem polega na tym, co siê sta³o, dlaczego ten samolot spad³?
Albo mieli¶my do czynienia z dywersj±, ¶wiadomym dzia³aniem lub z
awari±. Co z kolei ³±czy³oby siê z odpowiedzialno¶ci± firm rosyjskich,
które dokonywa³y naprawy tego samolotu."

pambog sie zdrzemnal i pozwolil by przycisk nie zadzialal?

Data: 2011-04-17 19:59:15
Autor: obserwator
Piloci nie pope³nili b³êdu
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisa³(a):
pambog sie zdrzemnal i pozwolil by przycisk nie zadzialal?

ja nie mysle ze Pan Bog sie zdrzemnal. Ta kolejna tragedia katynska, tym razem kolo Katynia, pokazala Polakom bardzo duzo.
Latwiej teraz oddzielic ziarno od plew (chociaz nie bylo lustracji i dekomunizacji, bo michnikoidy i banda postkomusza to uniemozliwily).

A slonce wyszlo spoza chmur, dokladnie w momencie kiedy na Krakowskim Przedmiesciu w momencie kiedy odczytywane bylo nazwisko Lecha Kaczynskiego w apelu poleglych.

Zaskoczeni ludzie, popatrzyli na siebie i zaczeli sie do siebie usmiechac, bo
odczytali to jako nadzieje, ze zlo ktore opanowalo Polske i sie panoszy bezkarnie, zostanie pokonane. I tak wlasnie bedzie.

Data: 2011-04-17 13:19:06
Autor: J-23
Piloci nie pope³nili b³êdu
On 17 Kwi, 21:59, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

odczytali to jako nadzieje, ze zlo ktore opanowalo Polske i sie panoszy

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

bo Polska jest najwazniejsza
kazdemu kto inaczej mysli przylozyc krzyzem
albo po krzyzu!
krzyzem po krzyzu

Data: 2011-04-17 20:27:57
Autor: obserwator
Piloci nie pope³nili b³êdu
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisa³(a):

bo Polska jest najwazniejsza
kazdemu kto inaczej mysli przylozyc krzyzem
albo po krzyzu!
krzyzem po krzyzu

 a jakiej ty jestes narodowosci? To wlasnie jest nienormalne, ze ktos wmowil
ludziom,ze ich panstwo jest niewazne. Podaj przyklad chociaz jednego panstwa na swiecie w ktorym takie idiotyzmy wmawia sie wlasnemu narodowi.

Data: 2011-04-17 13:41:26
Autor: J-23
Piloci nie pope³nili b³êdu
On 17 Kwi, 22:27, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

ludziom,ze ich panstwo jest niewazne.

Podaj przyklad chociaz jednego panstwa na swiecie w ktorym takie idiotyzmy

Polska! Polska! Polska!
Bialo czerwoni!
Bialo czerwoni!

Data: 2011-04-17 20:50:16
Autor: obserwator
Piloci nie pope³nili b³êdu
wrote:
> [...]
> ludziom,ze ich panstwo jest niewazne.
>
> Podaj przyklad chociaz jednego panstwa na swiecie w ktorym takie idiotyzm=

w czasie demonstracji PO (informacje podal dzisiaj Hans Kloss), nie bylob bialo czerwonych flag, a ludzi spedzono pod grozba utraty chyba legitymacji partyjnych. To jaka to partia jest?

Na demonstracje rocznicy katastrofy lotniczej 10 kwietnia br, ludzi nikt nie spedzal pod taka grozba. Przyjechali dobrowolnie i bialo czerwonych flag bylo morze. --

Data: 2011-04-17 22:31:46
Autor: J-23
Piloci nie pope³nili b³êdu
On 17 Kwi, 22:50, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

spedzal pod taka grozba. Przyjechali dobrowolnie i bialo czerwonych flag bylo

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

10 kwietnia br, ludzi nikt nie spedzal
przyszli sami, a za nimi ciagnal sie zapach swinconejwody tudziez
naftaliny, i te twarze mysla nie skalane a uduchowione wielce.

Data: 2011-04-17 23:00:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Piloci nie pope³nili b³êdu

wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

idiotyzmy wmawia sie wlasnemu narodowi.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl

OKURWA....

- i ztakim "cym¶" jo deskutujem...!?

JEZUSICKUMI£OSIERNY, wybocmi, piknie ciem prosem, juz niebedem...!

Data: 2011-04-17 22:55:04
Autor: Marek Czaplicki
Piloci nie pope³nili b³êdu
W dniu 2011-04-17 22:27,  obserwator pisze:
[...]

mylisz siê. Polska to nie pañstwo, to kraj. pañstwo które jest na terytorium Polski to Rzeczpospolita Polska. sk³ada siê z ró¿nych urzêdników, ministrów, pos³ów i prezydenta. znam jednego cz³owieka, który twierdzi ¿e np prezydent zosta³ wybrany przez "nieporozumienie". ten cz³owiek podczas kampanii wyborczej przyzna³ siê ¿e by³ na prochach. czy wiêc da siê powiedzieæ, ¿e kto¶ komu¶ wmawia idiotyzmy? swoje pañstwo ma za zespó³ przypadków wiêkszych i mniejszych? moim zdaniem tak. i tylko ka¿dy musi sobie odpowiedzieæ na pytanie. kto jest tym cz³owiekiem?

--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2011-04-17 21:40:13
Autor: obserwator
Piloci nie pope³nili b³êdu
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):

mylisz siê. Polska to nie pañstwo, to kraj. pañstwo które jest na

to ty sie mylisz. Polska jest panstwem. Krajem (stanem, prowincja)moze dopiero zostac, jesli zostanie calkowicie wchlonieta przez UE lub podzielona miedzy sasiadow, do czego daza zarowno Niemcy jak i Rosja.

proponuje kolejny raz cos najpierw poczytac na temat na ktory sie wypowiadasz:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska

Data: 2011-04-17 23:55:45
Autor: Marek Czaplicki
Piloci nie pope³nili b³êdu
W dniu 2011-04-17 23:40,  obserwator pisze:
[...]

proponujê najpierw zmieniæ punkt widzenia. przez czterdzie¶ci bez ma³a lat wszyscy w Polsce przyzwyczaili siê do my¶li, ¿e wszystko jest "pañstwowe". potem wraz ze zmian± systemu nikt nie odrzuci³ my¶li i wszyscy za pewnik uwa¿aj±, ¿e nale¿± do pañstwa. proponujê zatem dowiedzieæ siê min o tym ¿e symbole pañstwowe s± czym innym od symboli narodowych. poza tym nie zauwa¿y³em ¶ladów my¶li o wypowiedziach cz³owieka, który w³asne pañstwo daj±ce mu zarobiæ w postaci diet poselskich od lat uwa¿a za obce.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2011-04-18 07:36:16
Autor: cirrus
Piloci nie pope³nili b³êdu
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iofmns$heg$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jaka rola w tym wch³anianiu by³a Lecha Kaczyñskiego?

--
stevep

Data: 2011-04-18 16:48:00
Autor: u2
Piloci nie pope³nili b³êdu
ten cz³owiek podczas kampanii wyborczej przyzna³ siê ¿e by³ na prochach.
czy wiêc da siê powiedzieæ, ¿e kto¶ komu¶ wmawia idiotyzmy?

Znowu obsrywasz porz±dne osoby. Tak to u was siê robi w pierdlu ?

Data: 2011-04-17 22:07:24
Autor: Polok_Prawdziwy
Piloci nie pope³nili b³êdu
 obserwator wrote:

J-23 <khanula@gazeta.pl> napisa³(a):

pambog sie zdrzemnal i pozwolil by przycisk nie zadzialal?

ja nie mysle ze Pan Bog sie zdrzemnal

Ajakoto nie £OBSRYWACU...!?

- pseca ponbucek syækowi i syækim kieruje...!!!

Data: 2011-04-17 15:22:00
Autor: Bruner
Piloci nie popelnili bledu
ciekawe jak dlugo roznego rodzaju mendy bede te swoje nowe teorie wymyslac

jak jest mgla i sie otrzymuje wiadomosc z wiezy ze nie ma warunkow do ladowania to sie nie laduje

a jak jakis kretyn chce na sile ladowac to juz jego sprawa

Data: 2011-04-17 20:58:02
Autor: Polok_Prawdziwy
Piloci nie pope³nili b³êdu
u2 wrote:

..

A kogo imteresujom wypociny tego KOZIO¿A...!?

Data: 2011-04-18 16:43:30
Autor: u2
Piloci nie pope³nili b³êdu
W dniu 2011-04-17 20:58, Polok_Prawdziwy pisze:
A kogo imteresujom wypociny tego KOZIO¿A...!?

To znudzi³e¶ siê ju¿ seksem ze swoj± koz± ? :)

Data: 2011-04-17 20:59:47
Autor: pluton
Piloci nie pope³nili b³êdu
[...]

Czyli od 10 minut wiedzieli, ze leca w pulapke i mimo to w nia wlecieli ?

Czy jest tu jakas dupa z niecki, ktora objasni zwrot 'nie popelniac bledu' ?

Nullification

Data: 2011-04-17 20:58:05
Autor: u2
Piloci nie pope³nili b³êdu
W dniu 2011-04-17 20:59, pluton pisze:
Czyli od 10 minut wiedzieli, ze leca w pulapke i mimo to w nia wlecieli ?

Logiczne myslenie nie jest twoja mocna strona, typowe dla sowieckich
fagasow :)

Data: 2011-04-17 22:46:18
Autor: pluton
Piloci nie pope³nili b³êdu
> Czyli od 10 minut wiedzieli, ze leca w pulapke i mimo to w nia wlecieli
?

Logiczne myslenie nie jest twoja mocna strona, typowe dla sowieckich
fagasow :)

dzieki, dupo z niecki.

Nullification

Data: 2011-04-17 21:11:13
Autor: Marek Czaplicki
Piloci nie popełnili błędu
u2 pisze w wiadomości 4dab3637$0$2449$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 kwiecień 2011 20:49:

[...]

u2 samolot to nie balon. nie unosi się w powietrzu dlatego, że jest lżejszy od powietrza tylko dlatego, że wytwarza dzięki specjalnej konstrukcji skrzydeł siłę nośną która go utrzymuje w powietrzu. wystarczyło więc że uderzył skrzydłem w brzozę i stracił siłę nośną w jednym skrzydle a w drugim nie. co spowodowało, że obrócił się wzdłuż długiej osi i zarył w ziemię kołami do góry.

Data: 2011-04-18 22:22:36
Autor: Krzysiek
Piloci nie popełnili błędu
Hallo,

"Marek Czaplicki"  schrieb im Newsbeitrag news:iofe17$g9k$1inews.gazeta.pl...

[...]
[...]

zgodnie z Pana wersja musialby jednak zaryc w ziemie co najmniej cztery metry
gleboko, zeby w tej pozycji (kolami do gory) ublocic sobie bizniki opon - nie cale
kola, a tylko biezniki.
Na zdjeciech widac jednak ze kola oddalone sa od ziemi o dobre dwa metry
i nie maja zadnego kontaktu z ziemia, czyli niemozliwe jest zwyczajne obrocenie
wzdluz dlugiej osi i zarycie w ziemie kolami do gory.

Pana wersja jest niewatpliwie interesujaca, ale na pewno nieprawdziwa.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-04-19 08:23:28
Autor: cirrus
Piloci nie popełnili błędu
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4dac9d8d$0$6975$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

A przed odlotem pod TU154M była kałuża.

--
stevep

Data: 2011-04-19 20:51:29
Autor: Krzysiek
Piloci nie popełnili błędu
Hallo,

"cirrus"  schrieb im Newsbeitrag news:ioj9p6$pu6$1news.vectranet.pl...

[...]
A przed odlotem pod TU154M była kałuża.

-- stevep

moze i byla, ale swiadkow na to nie ma.
Pan o kaluzy napisal, ale tez jej nie widzial.
I tak to wlasnie zmysla sie mity.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-04-20 07:55:52
Autor: cirrus
Piloci nie popełnili błędu
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4dadd9af$0$6985$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

To Macierewicz to niewiarygodny swiadek?

--
stevep

Data: 2011-04-20 19:31:21
Autor: Krzysiek
Piloci nie popełnili błędu
Hallo,

"cirrus"  schrieb im Newsbeitrag news:iolshe$27u$1news.vectranet.pl... [...]
To Macierewicz to niewiarygodny swiadek?

-- stevep

swiadek czego?? Widzial kaluze i o niej mowi??
Czy moze wyczytal o kaluzy u Pana??

Najpierw sie szuka swiadkow, a dopiero potem sprawdza ich
wiarygodnosc - to jest normalna i poprawna droga, a nie jak Pan sugeruje,
po nazwiskach rozstrzygac kto jest wiarygodny, a kto nie i tych wiarygodnych
wyznaczyc na swiadkow.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-04-17 23:47:38
Autor: boukun
Piloci nie popełnili błędu

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dab3637$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
.. co było do przewidzenia. Zostali wprowadzeni w pułapkę, jak się
okazało bez wyjścia :

Wciąż pozostaje pytanie, dlaczego lądowali w Smoleńsku we mgle? Dlaczego lecieli na lotnisko, nie przystosowane do takich samolotów? D;laczego Kaczyński łech lądował? Proste, za 15 minut miała być msza w Katyniu...

boukun

Data: 2011-04-18 06:29:47
Autor: Pinocchio
Piloci nie popełnili błędu

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dab3637$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
.. co było do przewidzenia. Zostali wprowadzeni w pułapkę, jak się
okazało bez wyjścia :

Czy to wszytskomn ujawnił ten niezyjący od 50-ciu lat amerykański senator?

PhD

Data: 2011-04-18 09:45:49
Autor: jadrys
Piloci nie popełnili błędu
W dniu 2011-04-17 20:49, u2 pisze:
[...]

Ale odkrywcze.. Od prawie roku o tym piszę, a ty tu ustami Macierewicza o jakimś przełomie...

Data: 2011-04-18 10:12:53
Autor: Asxzse
Piloci nie popeÅ?nili bÅ?Ä?du

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dab3637$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
.. co było do przewidzenia. Zostali wprowadzeni w pułapkę, jak się
okazało bez wyjścia :

No zobacz, takie m±drale, a ruskie zrobili ich w ciula!

AAA

Piloci nie popełnili błędu