Piloci nie popełnili błędu

Data: 2011-04-17 12:35:18
Autor: J-23
Piloci nie popełnili błędu
On 17 Kwi, 20:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. co było do przewidzenia. Zostali wprowadzeni w pułapkę, jak się
okazało bez wyjścia :

http://wpolityce.pl/view/10500/Nasz_wywiad__Macierewicz_o_przelomie_w...

"Podsumujmy wątek eksperymentu. Najprościej mówiąc dowiódł, że piloci
nie popełnili błędu. Reagowali prawidłowo, wcisnęli przycisk, który
powinien zadziałać, tak jak ich uczono, tak jak to działa w innych Tu
154, także w tym bliźniaczym o numerze bocznym 102?

Tak. Ten eksperyment przesądza od strony faktycznej, że piloci zrobili
wszystko zgodnie ze sztuką lotniczą. Zorientowawszy się, że zostali
wciągnięci w pułapkę przez kontrolerów lotu, próbowali na właściwej,
przepisowej wysokości 100 metrów, odejść na drugi krąg. Co zresztą, jak
wiadomo, zaplanowali 10 minut wcześniej, przygotowywali się do tego
manewru, co słychać na zapisach z czarnej skrzynki, gdzie kapitan
Protasiuk wydaje polecenia o przygotowaniu do odejścia "w automacie".
Podaje konkretne dane jakie powinny być wprowadzone do komputera, po to,
żeby to odejście automatyczne po naciśnięciu przycisku mogło zadziałać.
Zrobił więc wszystko żeby podjąć tę decyzję gdy samolot znajdzie się na
100 metrach a nie będzie widoczności lotniska. Kiedy to zrobił - samolot
spadł. Problem polega na tym, co się stało, dlaczego ten samolot spadł?
Albo mieliśmy do czynienia z dywersją, świadomym działaniem lub z
awarią. Co z kolei łączyłoby się z odpowiedzialnością firm rosyjskich,
które dokonywały naprawy tego samolotu."

pambog sie zdrzemnal i pozwolil by przycisk nie zadzialal?

Data: 2011-04-17 19:59:15
Autor: obserwator
Piloci nie popełnili błędu
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
pambog sie zdrzemnal i pozwolil by przycisk nie zadzialal?

ja nie mysle ze Pan Bog sie zdrzemnal. Ta kolejna tragedia katynska, tym razem kolo Katynia, pokazala Polakom bardzo duzo.
Latwiej teraz oddzielic ziarno od plew (chociaz nie bylo lustracji i dekomunizacji, bo michnikoidy i banda postkomusza to uniemozliwily).

A slonce wyszlo spoza chmur, dokladnie w momencie kiedy na Krakowskim Przedmiesciu w momencie kiedy odczytywane bylo nazwisko Lecha Kaczynskiego w apelu poleglych.

Zaskoczeni ludzie, popatrzyli na siebie i zaczeli sie do siebie usmiechac, bo
odczytali to jako nadzieje, ze zlo ktore opanowalo Polske i sie panoszy bezkarnie, zostanie pokonane. I tak wlasnie bedzie.

Data: 2011-04-17 13:19:06
Autor: J-23
Piloci nie popełnili błędu
On 17 Kwi, 21:59, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

odczytali to jako nadzieje, ze zlo ktore opanowalo Polske i sie panoszy

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

bo Polska jest najwazniejsza
kazdemu kto inaczej mysli przylozyc krzyzem
albo po krzyzu!
krzyzem po krzyzu

Data: 2011-04-17 20:27:57
Autor: obserwator
Piloci nie popełnili błędu
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

bo Polska jest najwazniejsza
kazdemu kto inaczej mysli przylozyc krzyzem
albo po krzyzu!
krzyzem po krzyzu

 a jakiej ty jestes narodowosci? To wlasnie jest nienormalne, ze ktos wmowil
ludziom,ze ich panstwo jest niewazne. Podaj przyklad chociaz jednego panstwa na swiecie w ktorym takie idiotyzmy wmawia sie wlasnemu narodowi.

Data: 2011-04-17 13:41:26
Autor: J-23
Piloci nie popełnili błędu
On 17 Kwi, 22:27, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

ludziom,ze ich panstwo jest niewazne.

Podaj przyklad chociaz jednego panstwa na swiecie w ktorym takie idiotyzmy

Polska! Polska! Polska!
Bialo czerwoni!
Bialo czerwoni!

Data: 2011-04-17 20:50:16
Autor: obserwator
Piloci nie popełnili błędu
wrote:
> [...]
> ludziom,ze ich panstwo jest niewazne.
>
> Podaj przyklad chociaz jednego panstwa na swiecie w ktorym takie idiotyzm=

w czasie demonstracji PO (informacje podal dzisiaj Hans Kloss), nie bylob bialo czerwonych flag, a ludzi spedzono pod grozba utraty chyba legitymacji partyjnych. To jaka to partia jest?

Na demonstracje rocznicy katastrofy lotniczej 10 kwietnia br, ludzi nikt nie spedzal pod taka grozba. Przyjechali dobrowolnie i bialo czerwonych flag bylo morze. --

Data: 2011-04-17 22:31:46
Autor: J-23
Piloci nie popełnili błędu
On 17 Kwi, 22:50, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

spedzal pod taka grozba. Przyjechali dobrowolnie i bialo czerwonych flag bylo

przyszli sami, a za nimi ciagnal sie zapach swinconejwody tudziez
naftaliny, i te twarze mysla nie skalane a uduchowione wielce.

Data: 2011-04-17 23:00:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Piloci nie popełnili błędu

wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

idiotyzmy wmawia sie wlasnemu narodowi.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl

OKURWA....

- i ztakim "cymś" jo deskutujem...!?

JEZUSICKUMIŁOSIERNY, wybocmi, piknie ciem prosem, juz niebedem...!

Data: 2011-04-17 22:55:04
Autor: Marek Czaplicki
Piloci nie popełnili błędu
W dniu 2011-04-17 22:27,  obserwator pisze:
[...]

mylisz się. Polska to nie państwo, to kraj. państwo które jest na terytorium Polski to Rzeczpospolita Polska. składa się z różnych urzędników, ministrów, posłów i prezydenta. znam jednego człowieka, który twierdzi że np prezydent został wybrany przez "nieporozumienie". ten człowiek podczas kampanii wyborczej przyznał się że był na prochach. czy więc da się powiedzieć, że ktoś komuś wmawia idiotyzmy? swoje państwo ma za zespół przypadków większych i mniejszych? moim zdaniem tak. i tylko każdy musi sobie odpowiedzieć na pytanie. kto jest tym człowiekiem?

--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2011-04-17 21:40:13
Autor: obserwator
Piloci nie popełnili błędu
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

mylisz się. Polska to nie państwo, to kraj. państwo które jest na

to ty sie mylisz. Polska jest panstwem. Krajem (stanem, prowincja)moze dopiero zostac, jesli zostanie calkowicie wchlonieta przez UE lub podzielona miedzy sasiadow, do czego daza zarowno Niemcy jak i Rosja.

proponuje kolejny raz cos najpierw poczytac na temat na ktory sie wypowiadasz:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska

Data: 2011-04-17 23:55:45
Autor: Marek Czaplicki
Piloci nie popełnili błędu
W dniu 2011-04-17 23:40,  obserwator pisze:
[...]

proponuję najpierw zmienić punkt widzenia. przez czterdzieści bez mała lat wszyscy w Polsce przyzwyczaili się do myśli, że wszystko jest "państwowe". potem wraz ze zmianą systemu nikt nie odrzucił myśli i wszyscy za pewnik uważają, że należą do państwa. proponuję zatem dowiedzieć się min o tym że symbole państwowe są czym innym od symboli narodowych. poza tym nie zauważyłem śladów myśli o wypowiedziach człowieka, który własne państwo dające mu zarobić w postaci diet poselskich od lat uważa za obce.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2011-04-18 07:36:16
Autor: cirrus
Piloci nie popełnili błędu
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iofmns$heg$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jaka rola w tym wchłanianiu była Lecha Kaczyńskiego?

--
stevep

Data: 2011-04-18 16:48:00
Autor: u2
Piloci nie popełnili błędu
ten człowiek podczas kampanii wyborczej przyznał się że był na prochach.
czy więc da się powiedzieć, że ktoś komuś wmawia idiotyzmy?

Znowu obsrywasz porządne osoby. Tak to u was się robi w pierdlu ?

Data: 2011-04-17 22:07:24
Autor: Polok_Prawdziwy
Piloci nie popełnili błędu
 obserwator wrote:

J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

pambog sie zdrzemnal i pozwolil by przycisk nie zadzialal?

ja nie mysle ze Pan Bog sie zdrzemnal

Ajakoto nie ŁOBSRYWACU...!?

- pseca ponbucek syćkowi i syćkim kieruje...!!!

Piloci nie popełnili błędu