Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo

Data: 2015-03-26 04:17:09
Autor: muto2100
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo
Data: 2015-03-26 04:19:09
Autor: muto2100
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo
Data: 2015-03-26 13:38:01
Autor: kogutek444
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo
W dniu czwartek, 26 marca 2015 12:17:11 UTC+1 użytkownik muto2100 napisał:
http://www.nytimes.com/2015/03/26/world/europe/germanwings-airbus-crash.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&module=first-column-region&region=top-news&WT.nav=top-news&_r=0

Nie zbiorowe morderstwo a samobójstwo rozszerzone. To oficjalna nazwa dla tego typu zachowania.

Data: 2015-03-26 13:43:18
Autor: Marek
W dniu czwartek, 26 marca 2015 21:38:02 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Nie zbiorowe morderstwo a samobójstwo rozszerzone. To oficjalna nazwa dla tego typu zachowania.

Kapus i oszust - to oficjalna nazwa dla kogutka.

Data: 2015-03-26 14:07:08
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 21:43:18 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

Kapus i oszust - to oficjalna nazwa dla kogutka.

A twoja pedał, męska kurwa i lachociąg. Zamiast tutaj się udzielać poobrywaj sobie rodzyny.

Data: 2015-03-26 14:27:36
Autor: Stokrotka
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo

NIe wieze.
Nie wpuscil pilota drugiego pilota, bo z tylu jest wieksz pszezywalnosc,
mial nadzieje, ze bedzie jedna ofiara mniej, ze poradzi sobie z awaryjnym laowaniem,
ze czesc pszezyje.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

Data: 2015-03-26 07:53:06
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 14:27:45 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
[...]

Dal linka do translatora bo może ciekawe rzeczy napisałaś ale nie można przeczytać. Translator googla bezsilny.

Data: 2015-03-26 08:02:44
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 26 marca 2015 15:53:08 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Dal linka do translatora bo może ciekawe rzeczy napisałaś ale nie można przeczytać. Translator googla bezsilny.

Nie warto, to samo przeczytasz na onecie i wp.

Data: 2015-03-26 18:27:05
Autor: Stokrotka
[...]

Nie moja wina, że ludzie dumni są ze swej niewiedzy i
obnoszą się z brakiem polskiego liternictwa.
Fakt, nie zauważyłam uwagi pszy temacie postu, o innej stronie kodowej,
więc jej na siłę nie zmieniałam.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-26 21:48:19
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Mar 2015 14:27:36 +0100, Stokrotka napisał(a):

[...]

To nie jest kwestia wiary, Stokrociu. To zamach.

--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Data: 2015-03-26 16:40:29
Autor: Budzik
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo
Użytkownik muto2100 misiaxxxxyyyy@gmail.com ...

http://www.nytimes.com/2015/03/26/world/europe/germanwings-airbus-crash
.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&module=first-column-region&region
=top-news&WT.nav=top-news&_r=0

muto2100 - czy zdajesz sobie sprawe ze to grupa dyskusyjna a nie jakas prywatna linkownia?

Skoro juz tworzysz post, to zacytuj to co chccesz powiedziec a nie gołe linki wrzucasz...

Data: 2015-03-27 15:28:21
Autor: Klin....................................................
W dniu 2015-03-26 o 17:40, Budzik pisze:
UĹźytkownik muto2100 misiaxxxxyyyy@gmail.com ...

[...]

    Od amerykańskiego bota wymagasz znajomości polskiego?

Data: 2015-03-27 17:00:26
Autor: Budzik
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo
Użytkownik Klin.................................................... "klin"@wp.pl, .................................................... , . , , ....

    Od amerykańskiego bota wymagasz znajomości polskiego?

Ja sie z muto az tak dobrze nie znam :)

Data: 2015-03-26 21:43:30
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Mar 2015 04:17:09 -0700 (PDT), muto2100 napisał(a):

http://www.nytimes.com/2015/03/26/world/europe/germanwings-airbus-crash.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&module=first-column-region&region=top-news&WT.nav=top-news&_r=0

Idea kamikadze jest stara jak ten świat niemal. Terroryści też o niej
wiedzą. Wiedzą, to korzystają. A niby co innego stało się w WTC? - tutaj
przecież to samo.

Data: 2015-03-26 13:56:13
Autor: Marek
W dniu czwartek, 26 marca 2015 21:44:10 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

Idea kamikadze jest stara jak ten świat niemal. Terroryści też o niej
wiedzą. Wiedzą, to korzystają. A niby co innego stało się w WTC? - tutaj

To pilot tez byl od Mosamy ?

Data: 2015-03-26 21:59:41
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Mar 2015 13:56:13 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Dlaczego? - tylko ci od Mosamy mają mózgi? Terroryzm nie ma narodowości.
:->

Data: 2015-03-26 14:04:59
Autor: Marek
W dniu czwartek, 26 marca 2015 21:59:38 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

Dlaczego? - tylko ci od Mosamy mają mózgi? Terroryzm nie ma narodowości.
> [...]

Mialem na mysli, ze "ci" nie maja mózgów.

Data: 2015-03-27 10:31:55
Autor: Stokrotka
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo
... A niby co innego stało się w WTC? - tutaj
przecież to samo.

To nie jest to samo.
On nie miał powiązań z Al-Kaidą, nie był Arabem, był normalny, sądząc z zyciorysu.
Motywy masońskiego kłamsta mogą być następujące:

Jemu mogła się rozszczelnić kabina pilota
i dżwi mogła docisnąć do ściany rużnica ciśnień.
To, że oddyhał nie znaczy, że był pszytomny.
Rozszczelnienie mogło być spowodowane zmianą wyważenia,
gdy pilot wstał  i wyszedł z kokpitu.

Zwalenie na pilota - samobujcę jest po to by ratowac winę
ludzi, naczalstwa zmuszającego do latania jak najstarszym spszętem,
i by ludzie nie bali się latać, bo prawdopodobieństwo
z punktu widzenia pasażera, że się natrafi na stary samolot jest
dużo większe, niż to, że się natrafi na pilota samobujcę.

A i pewnie paragraf ubezpieczenia od samubujcy będzie inny i odszkodowania
mniejsze niz za stary wylatany samolot.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-27 12:59:17
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 10:31:55 +0100, Stokrotka napisał(a):

To nie jest to samo.
On nie miał powiązań z Al-Kaidą,

Stokrocie, TY mnie nie osłabiaj - nie czepiaj się NAZW, gdy płoną lasy 3->

Data: 2015-03-27 17:00:26
Autor: Budzik
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo
Użytkownik Stokrotka ortografia.nowa@gazeta.pl ...

[...]

a przycisk lock naciskała tez ta róznica cisnien?

Data: 2015-03-27 13:34:00
Autor: A. Filip
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo - Ilu pilotów teraz wywalą na bruk na świecie?
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> pisze:
http://www.nytimes.com/2015/03/26/world/europe/germanwings-airbus-crash.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&module=first-column-region&region=top-news&WT.nav=top-news&_r=0

No to ilu pilotów teraz wywalą na bruk nie tylko w German Wings?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Po św. Agacie wyschnie bielizna na płocie.  (Przysłowie polskie)

Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo