Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo

Data: 2015-03-26 14:27:36
Autor: Stokrotka
Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo

NIe wieze.
Nie wpuscil pilota drugiego pilota, bo z tylu jest wieksz pszezywalnosc,
mial nadzieje, ze bedzie jedna ofiara mniej, ze poradzi sobie z awaryjnym laowaniem,
ze czesc pszezyje.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

Data: 2015-03-26 07:53:06
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 14:27:45 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
[...]

Dal linka do translatora bo może ciekawe rzeczy napisałaś ale nie można przeczytać. Translator googla bezsilny.

Data: 2015-03-26 08:02:44
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 26 marca 2015 15:53:08 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Dal linka do translatora bo może ciekawe rzeczy napisałaś ale nie można przeczytać. Translator googla bezsilny.

Nie warto, to samo przeczytasz na onecie i wp.

Data: 2015-03-26 18:27:05
Autor: Stokrotka
[...]

Nie moja wina, że ludzie dumni są ze swej niewiedzy i
obnoszą się z brakiem polskiego liternictwa.
Fakt, nie zauważyłam uwagi pszy temacie postu, o innej stronie kodowej,
więc jej na siłę nie zmieniałam.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-03-26 21:48:19
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Mar 2015 14:27:36 +0100, Stokrotka napisał(a):

[...]

To nie jest kwestia wiary, Stokrociu. To zamach.

--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Pilot Germanwings popelnil zbiorowe morderstwo