Pilot PS3

Data: 2010-05-31 22:52:20
Autor: Street Fighter
Pilot PS3
Nooo zajebistosc :)
Duzo wygodniej sie obsluguje wszystko (poza grami rzecz jasna) niz padem.
Wie, nie odkrylem ameryki, ale i tak sie ciesze ;)

Data: 2010-05-31 23:26:22
Autor: Artur Bross
Pilot PS3
On 2010-05-31 22.52, Street Fighter wrote:
Nooo zajebistosc :)
Duzo wygodniej sie obsluguje wszystko (poza grami rzecz jasna) niz padem.
Wie, nie odkrylem ameryki, ale i tak sie ciesze ;)

:-D

Ja mam w kufrze pilota z PS2, te¿ ¶wietnego, ale na d³u¿sz± metê u¿ywa³em go mo¿e trzy razy... w ci±gu kilku lat.

:-)

Data: 2010-05-31 23:47:07
Autor: Moltisanti
Pilot PS3

U¿ytkownik "Street Fighter" :

Nooo zajebistosc :)
Duzo wygodniej sie obsluguje wszystko (poza grami rzecz jasna) niz padem.
Wie, nie odkrylem ameryki, ale i tak sie ciesze ;)

Chyba zartujesz? Moze juz jestem zboczony jezeli chodzi
o piloty bo mialem juz ich sporo, ale ten do ps3 to zarcik od Sony.
Tak nieprzemyslanego
bubla trudno spotkac chociazby w pilotach po 9.99.
Czarne przyciski na czarnym panelu, wiecej juz mi sie nie chce pisac, kiedys
juz to maglowalem.
U mnie lezy zakurzony od drugiego dnia zakupu, dawno zapomniany.
Pad sie sprawdza o niebo lepiej.

Genialnym pilotem jest ten od X`a, mimo ze toporny to bije
na glowe swoja prostota i rozwiazaniami, podswietlanie itp.

Jak ktos potrafi intuicyjnie korzystac w po ciemku z pilota od ps3,
to szczerze gratuluje :)

M.

Data: 2010-06-01 01:13:24
Autor: Street Fighter
Pilot PS3
U¿ytkownik Moltisanti napisa³:

U¿ytkownik "Street Fighter" :

Nooo zajebistosc :)
Duzo wygodniej sie obsluguje wszystko (poza grami rzecz jasna) niz padem.
Wie, nie odkrylem ameryki, ale i tak sie ciesze ;)

Chyba zartujesz?

Nie.

[...]

Jak w wiekszosci pilotow.

Ulozone bardzo rozsadnie, mozna obslugiwac bez patrzenia. Do tego pilot duzy i wygodny.

Pad sie sprawdza o niebo lepiej.

W graniu, owszem.

Jak ktos potrafi intuicyjnie korzystac w po ciemku z pilota od ps3,
to szczerze gratuluje :)

Dziekuje ;)

Ale to pewnie dlatego, ze od pionka tez mam czarny z czarnymi bez podswietlenia ;)

Data: 2010-06-01 09:08:29
Autor: Moltisanti
Pilot PS3

U¿ytkownik "Street Fighter" :

Czarne przyciski na czarnym panelu,

Jak w wiekszosci pilotow.

Jak w malo ktorym pilocie chyba chciales napisac.
Dobre piloty, to takie gdzie intuicyjnie w nocy mozna
sterowac podstawowymi funkcjami., zreszta nie tylko w nocy.
W wiekszosci pilotow przyciski sa jasne lub czarne, w przeciwienstwie
do obudowy.

[...]

Byc moze, ja mam jeszcze Pionka ktory ma pilota srebrnego, z jasnymi przyciskami,
w pieknie podswietlanymi na rozowo przyciskami+ wyswietlacz - obsluga bardzo wygodna,
lub wrecz idealny pilot od Onkyo - biale przyciski podswietlane na czarnej obudowie, ale
to juz jest mistrzostwo i wzor do nasladowania :) . Samsung czarna obudowa biale
podswietlane przyciski zalaczajace sie automatycznie , takze bardzo prosty pilot w obsludze
podstawowych funkcji. Denon - beznadziejny pilot i obsluga, za to te podstawowe funkcje
jak najbardziej intuicyjne, takze srebrne przyciski na czarnej obudowie.
Za to za cholere nie moge przyzwyczaic sie do tego pilota od ps3, jak dla mnie
obsluga padem filmow duzo wygodniejsza.

M.

Data: 2010-06-01 10:44:05
Autor: Street Fighter
Pilot PS3
U¿ytkownik Moltisanti napisa³:

U¿ytkownik "Street Fighter" :

Czarne przyciski na czarnym panelu,

Jak w wiekszosci pilotow.

Jak w malo ktorym pilocie chyba chciales napisac.

MAm 4, w 3 sa czarne guziki na czarnym plastiku, czwarty jest caly bialy. JEdnokolorowy :) Kazdy od innej firmy.

Dobre piloty, to takie gdzie intuicyjnie w nocy mozna
sterowac podstawowymi funkcjami., zreszta nie tylko w nocy.

No to ja takie mam. Uklad klawiszy pod palcem jest dokladnie taki, ze mozna nawet w dzien bez patrzenia podstawowe funkcje obslugiwac.

W wiekszosci pilotow przyciski sa jasne lub czarne, w przeciwienstwie
do obudowy.

Moj komplet pilotow przeczy tej regule, ze niejako w wiekszosci ;)

[...]

No i wszystko jasne - masz inne piloty i dlatego jestes wrogo nastawiony do tego od PS3.

Za to za cholere nie moge przyzwyczaic sie do tego pilota od ps3, jak dla mnie
obsluga padem filmow duzo wygodniejsza.

a ja wole miec w jednej rece kontrole ;)

Data: 2010-06-02 09:14:45
Autor: Katanka
Pilot PS3
Street Fighter" <"street.fighter wrote:
Nooo zajebistosc :)
Duzo wygodniej sie obsluguje wszystko (poza grami rzecz jasna) niz
padem. Wie, nie odkrylem ameryki, ale i tak sie ciesze ;)

Jest fajny. d³ugo siê uczy³em ob³o¿enia, bo niestety ogl±dam filmy po ciemku i musia³em siê na pamiêc nauczyæ klawiszy, ale dziêki temu, ¿e jest na BT, to nie trzeba nim nigdzie celowaæ. Ogólnie to bez pilota teraz nie wyobra¿am sobie funkcjonowania. Obs³uga padem to pora¿ka (podobnie jak obs³uga Iternet Browsera bez myszki+klawiatury).

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-02 10:50:32
Autor: Piotr Gnyp
Pilot PS3
..::On Wed, 2 Jun 2010 09:14:45 +0200, in <hu50d5$5df$1@inews.gazeta.pl>
..::Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
Jest fajny.

Nie jest. To, że każdy przycisk włącza konsolę to strasznie drażniący
drobiazg, który czynił go dla mnie bezużytecznym. --
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"Reality is retroactive, retrospective and illusory."-- -Malignowski 'The
Illuminatus! Trilogy'

Data: 2010-06-02 11:03:52
Autor: Katanka
Pilot PS3
wrote:
Jest fajny.

Nie jest. To, że każdy przycisk włącza konsolę to strasznie drażniący
drobiazg, który czynił go dla mnie bezużytecznym.

Gdybys mi nie powiedział, to bym nawet nie wiedział, az sam teraz poszedłem sprawdzić, bo zawsze odpalałem konsole padem lub klawiszem "P". Pilota mam 3 lata i ani razu przez ten czas nie właczył mi konsoli, mimo, że jest na stoliku wraz z innymi pilotami, a nie chowam go gdzies w szafie.

Data: 2010-06-02 13:19:08
Autor: Piotr Gnyp
Pilot PS3
..::On Wed, 2 Jun 2010 11:03:52 +0200, in <hu56pp$r4n$1@inews.gazeta.pl>
[...]

U mnie to się działo zawsze, stąd i na początku wyjmowałem baterie, a z czasem
przestałem używać. --
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
 "When it appears that you have killed the monster, *never* check to see if
it's really dead."

Data: 2010-06-02 17:33:11
Autor: Street Fighter
Pilot PS3
Użytkownik Piotr Gnyp napisał:
[...]

Faktycznie to wlacza. Wygodne !!! :)

Data: 2010-06-02 19:45:06
Autor: Arek M
Pilot PS3

U mnie to się działo zawsze, stąd i na początku wyjmowałem baterie, a z czasem
przestałem używać.
Faktycznie to wlacza. Wygodne !!! :)

Szczegolnie jak masz wszystko spiete przez hdmi.
Przypadkowe włączenie konsoli (o co nietrudno przy tym pilocie) włącza amplituner i telewizor.

--
Pzdr

Data: 2010-06-02 19:59:17
Autor: Artur Bross
Pilot PS3
On 2010-06-02 19.45, Arek M wrote:

[...]

Jeden tak, drugi srak, a SONY nikomu nie karze kupować swoich produktów. Zadowolonym proszę nie mącić w głowach tylko dlatego, że nic na tym świecie się wam nie podoba. Patrz: gnypkopodni ludzie.

:-)

Data: 2010-06-03 00:23:14
Autor: Piotr Gnyp
Pilot PS3
..::On Wed, 02 Jun 2010 17:33:11 +0200, in <hu5tjo$cvh$1@news.onet.pl>
..::Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:
Faktycznie to wlacza. Wygodne !!! :)

No mnie drażniło, wystarczyło potrącić lekko stolik gdzie było pudełko z
pilotami i już PS3 sobie całą noc liczyło (jak jeszcze liczyło). anyway - harmony one rozwiązało problemy.

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"COME BACK! You`re not a freak! You`re just STUPID!"

Data: 2010-06-03 00:54:01
Autor: Street Fighter
Pilot PS3
[...]

he?

powiem tak, nie traktuje pilotow delikutasnie, rzucam nimi, czasem siadam, ale PS3 jeszcze mi sie nie wlaczyla przyadkiem....

Data: 2010-06-03 02:00:51
Autor: Piotr Gnyp
Pilot PS3
..::On Thu, 03 Jun 2010 00:54:01 +0200, in <hu6nea$iqg$1@news.onet.pl>
..::Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:
powiem tak, nie traktuje pilotow delikutasnie, rzucam nimi, czasem siadam, ale PS3 jeszcze mi sie nie wlaczyla przyadkiem....

No to mamy inne doświadczenia z tym pilotem. Mnie to wkurzało na tyle, żeby
zainteresować się alternatywą. --
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
I'm an angel. I kill newborns while their mamas watch. I turn cities into
salt. And occasionally, when I feel like it, I tear little girls apart. And
from now till kingdom come... the only thing you can count on... in your
existence... is never understanding why. -- Gabriel (The Prophecy)

Data: 2010-06-03 19:20:23
Autor: Blind.One
Pilot PS3

Użytkownik "Piotr Gnyp" <toread@NOSPAM.discordia.pl> napisał w wiadomości news:i72jd7-f9e.ln1discordia.pl...
[...]

Zabawka fajna ale za 500zl to uzywanego XBoxa 360 kupisz :) Faktem jest, ze przy tylu pilotach mozna szalu dostac. Jest cos podobnego, ale w znosniejszej cenie?

blind.one

Data: 2010-06-03 22:42:55
Autor: Piotr Gnyp
Pilot PS3
..::On Thu, 3 Jun 2010 19:20:23 +0200, in <hu8o8h$q0e$1@news.task.gda.pl>
..::Blind.One <szewczykowski@yahoo.de> wrote:
Zabawka fajna ale za 500zl to uzywanego XBoxa 360 kupisz :) Faktem jest, ze przy tylu pilotach mozna szalu dostac. Jest cos podobnego, ale w znosniejszej cenie?

A nie wiem, wydaje mi się, że to już tańsze jest. Ja miałem 4 piloty do
ogarnięcia, więc harmony one przyjąłem z ulgą. --
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
It cost too much, staying human.
- Bruce Sterling

Data: 2010-06-02 19:56:14
Autor: Artur Bross
Pilot PS3
On 2010-06-02 13.19, Piotr Gnyp wrote:
[...]

Oto recepta na bycie Katanką! Totalny luz! :-) Przez kilka lat nie interesowało go, że jakaś tam kontrolka włącza sprzęt obojętnie którym przyciskiem! Po co miało go to interesować? Na kiego bata?

Teraz przyłazi jakiś gnypek i mówi mu, że to, że tamto, że wszystko jest do dupy...

A Katana jest wielki, dalej ma to w nosie!

Naśladowanie Katanki to gwarancja spokojnego i dostatniego życia... A gnypki niech dalej marudzą.

:-)

Data: 2010-06-02 21:18:37
Autor: Moltisanti
Pilot PS3

Użytkownik "Artur Bross":

Teraz przyłazi jakiś gnypek i mówi mu, że to, że tamto, że wszystko jest do dupy...

Bo jak jest cos do dupy to sie TEZ o tym pisze, a nie trzepie kapucyna
nad kazdym produktem sony, tylko dlatego ze ktos (fanboy) jest zadowolony,
nie kazdy ma ochote sie przyzwyczajac lub sobie wmawiac
ze jest dobrze i nie moglo by byc lepiej. Kilka prostych zabiegow
i pad bylby rewelacyjny, a jest spieprzony.
Akurat Piotr slusznie zauwazyl przypadlosc tego pilota,
nie kazdy ma z przypadkowym wlaczaniem problem ale
jest to na minus bez 2 zdan, dla mnie natomiast
najwiekszym minusem tego pilota jest brak swobodnej
intuicyjnej obslugi w nocy i tyle.
Nie mam ochoty sie przyzwyczajac, nie po to place 100zl
aby sie uczyc, onkyo, denon, samsung itp. nie maja z tym
problemow.

Takze pad lezy i kwiczy, ten od X`a jest wzorem do nasladowania,
jezeli ktos ma odmienne zdanie to ma zwyczajnie kape na oczach,
bo juz prosciej sie nie da.

M.

Data: 2010-06-02 21:32:43
Autor: Street Fighter
Pilot PS3
Użytkownik Moltisanti napisał:

Użytkownik "Artur Bross":

[...]

Eee, co jest konkretnie spieprzone? :)

[...]

Po kilku dniach uzywania moge w nocy obslugiwac nie patrzac na pilota. W koncu wlasciwie 90% wszystkiego tam sie obsluguje "DPAD"em z enterm w srodku oraz dwoma guzikami - koleczkiem po prawej i trojkacikiem po lewej.

Reszte, przesuwa sie reke w dol i czuc Play pod palcem (to ten z "wypustka" oraz ponizej stop.  NA wysokoscu playa forward rewind, a na wysokosci stop rozdzial przod / tyl. I to wszystko pozwala n 99% obslugi funkcyj uzywanych na codzien.

Nie mam ochoty sie przyzwyczajac, nie po to place 100zl
aby sie uczyc, onkyo, denon, samsung itp. nie maja z tym
problemow.

No zaraz, ale jak chcesz denona obslugiwac nie patrzac na niego to albo go znasz, albo sie musisz nauczyc.

No chyba, ze ty jestes z tych patrzacych... Bo ja wszystkie piloty obsluguje bez patrzenia. Dlatego mnie malo interesuje kolorystyka i podswietlenie :)

Takze pad lezy i kwiczy, ten od X`a jest wzorem do nasladowania,
jezeli ktos ma odmienne zdanie to ma zwyczajnie kape na oczach,
bo juz prosciej sie nie da.

X-owy jest fajny, ale dla mnie troszke za duzy...

Data: 2010-06-02 23:23:47
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Pilot PS3
Street Fighter pisze:

Eee, co jest konkretnie spieprzone? :)

Gałki i triggery. Kurde, w sumie jakby wziac krzyzak z DS'a i zastapic te biede z X'owego, ewentualnie sprawic by wazyl tyle co DS to powstalby pad idealny.

X-owy jest fajny, ale dla mnie troszke za duzy...

Dla mnie z kolei DS jest za mały. X'owy jest o tyle fajny, ze wpasowuje sie idealnie zarówno w moje dłonie jak i dłonie mojej dziewczyny (a ma ona jednak troszke mniejsze rączki niż ja ;)).

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-06-02 23:28:39
Autor: Street Fighter
Pilot PS3
Użytkownik Barteq (s.z.t.o.) napisał:

Dla mnie z kolei DS jest za mały. X'owy jest o tyle fajny, ze wpasowuje sie idealnie zarówno w moje dłonie jak i dłonie mojej dziewczyny (a ma ona jednak troszke mniejsze rączki niż ja ;)).

jeste pewny ze ciagle mowimy o tym samym padzie? ;)))))

Data: 2010-06-02 23:44:38
Autor: Moltisanti
Pilot PS3

Użytkownik "Barteq (s.z.t.o.)" <:

[...]

Kazdy tu o czym innym pisze :), ale zakladajac ze mowa o padzie, to
dla mnie idealem bym pierwszy balon. Potem wprowadzili S`ke i tutaj
juz nie moglem sie nadziwic skad takie posuniecie.

Po tym malenstwie z ps, przesiadka na balona dla wielu
byla spelnionym snem.
Na wielu forach swojego czasu czytalem podobne opinie,
dzis juz nikt o nim nie pamieta.

M.

Data: 2010-06-03 00:27:40
Autor: Artur Bross
Pilot PS3
On 2010-06-02 23.44, Moltisanti wrote:

Użytkownik "Barteq (s.z.t.o.)" <:

[...]

Czyli jednak???!!! Są na tym świecie ludzie, którzy mają takie wielkie łapy!

Nigdy w to nie mogłem uwierzyć. No, no...

Najlepszy jest pad od Atari Jaguar. Koniec. Kropka.

:-)

Data: 2010-06-03 00:24:59
Autor: Artur Bross
Pilot PS3
On 2010-06-02 23.23, Barteq (s.z.t.o.) wrote:
Street Fighter pisze:

[...]

:-O Masakra! Ten o padzie, tamten o pilocie... Wszyscy zadowoleni?

Data: 2010-06-03 13:39:00
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Pilot PS3
On 2010-06-02 23.23, Barteq (s.z.t.o.) wrote:
Street Fighter pisze:

:-O Masakra! Ten o padzie, tamten o pilocie... Wszyscy zadowoleni?

Odpisywalem na stwierdzenia dotyczÄ…ce pad'a, o cytuje:

"Kilka prostych zabiegow i _pad_ bylby rewelacyjny, a jest spieprzony."
"Takze _pad_ lezy i kwiczy, ten od X`a jest wzorem do nasladowania"

A, ze to pomylka Moltisatiego byla to inna sprawa.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-06-02 23:33:48
Autor: Moltisanti
Pilot PS3

Użytkownik "Street Fighter":

Kilka prostych zabiegow
i pad bylby rewelacyjny, a jest spieprzony.

Eee, co jest konkretnie spieprzone? :)

Sorry, nie pad a pilot, ale pad to tez porazka :)
Aczkolwiek po tuningu (nakladki) jest calkiem do rzeczy.
Tez ma znaczenie ze mam dlonie wieksze jak Japonska Gejsza :)

[...]

Jezeli chodzi o danonka, to sam w sobie pilot i logika rozmieszczen
pewnych ustawien w ampli jest conajmniej nieporozumieniem i osobny temat,
ale mi glownie chodzi o podstawowe funkcje typu volume itp.,
czyli najszczesciej uzywane, a te sa tak dobitnie zaznaczone swoim
ksztaltem iz trudno ich nie wymacac po ciemku. Tego wlasnie oczekuje od pilota.
Samsung to samo, swietna ergonomia.
A Onkyo to jest IDEAL doslownie. Kocham tego pilota :)

Mialem juz Logitechy, Sony - takie duze bydle., Pronto/Phila itp.
i zaden mnie tak nie zirytowal jak ten od Sony, byc moze ze oczekiwalem
od dedykowanego pilota prostoty obslugi.

X-owy jest fajny, ale dla mnie troszke za duzy...

Jest brzydki, to na pewno za to prosty, latwy i podswietlany.

Tak czy inaczej, jak jestes zadowolony to najwazniejsze wazne ze Tobie ulatwilo
to obsluge.

M.

Pilot PS3