Pilot PS3

Data: 2010-05-31 23:47:07
Autor: Moltisanti
Pilot PS3

Użytkownik "Street Fighter" :

Nooo zajebistosc :)
Duzo wygodniej sie obsluguje wszystko (poza grami rzecz jasna) niz padem.
Wie, nie odkrylem ameryki, ale i tak sie ciesze ;)

Chyba zartujesz? Moze juz jestem zboczony jezeli chodzi
o piloty bo mialem juz ich sporo, ale ten do ps3 to zarcik od Sony.
Tak nieprzemyslanego
bubla trudno spotkac chociazby w pilotach po 9.99.
Czarne przyciski na czarnym panelu, wiecej juz mi sie nie chce pisac, kiedys
juz to maglowalem.
U mnie lezy zakurzony od drugiego dnia zakupu, dawno zapomniany.
Pad sie sprawdza o niebo lepiej.

Genialnym pilotem jest ten od X`a, mimo ze toporny to bije
na glowe swoja prostota i rozwiazaniami, podswietlanie itp.

Jak ktos potrafi intuicyjnie korzystac w po ciemku z pilota od ps3,
to szczerze gratuluje :)

M.

Data: 2010-06-01 01:13:24
Autor: Street Fighter
Pilot PS3
Użytkownik Moltisanti napisał:

[...]

Nie.

[...]

Jak w wiekszosci pilotow.

Ulozone bardzo rozsadnie, mozna obslugiwac bez patrzenia. Do tego pilot duzy i wygodny.

Pad sie sprawdza o niebo lepiej.

W graniu, owszem.

Jak ktos potrafi intuicyjnie korzystac w po ciemku z pilota od ps3,
to szczerze gratuluje :)

Dziekuje ;)

Ale to pewnie dlatego, ze od pionka tez mam czarny z czarnymi bez podswietlenia ;)

Data: 2010-06-01 09:08:29
Autor: Moltisanti
Pilot PS3

Użytkownik "Street Fighter" :

Czarne przyciski na czarnym panelu,

Jak w wiekszosci pilotow.

Jak w malo ktorym pilocie chyba chciales napisac.
Dobre piloty, to takie gdzie intuicyjnie w nocy mozna
sterowac podstawowymi funkcjami., zreszta nie tylko w nocy.
W wiekszosci pilotow przyciski sa jasne lub czarne, w przeciwienstwie
do obudowy.

[...]

Byc moze, ja mam jeszcze Pionka ktory ma pilota srebrnego, z jasnymi przyciskami,
w pieknie podswietlanymi na rozowo przyciskami+ wyswietlacz - obsluga bardzo wygodna,
lub wrecz idealny pilot od Onkyo - biale przyciski podswietlane na czarnej obudowie, ale
to juz jest mistrzostwo i wzor do nasladowania :) . Samsung czarna obudowa biale
podswietlane przyciski zalaczajace sie automatycznie , takze bardzo prosty pilot w obsludze
podstawowych funkcji. Denon - beznadziejny pilot i obsluga, za to te podstawowe funkcje
jak najbardziej intuicyjne, takze srebrne przyciski na czarnej obudowie.
Za to za cholere nie moge przyzwyczaic sie do tego pilota od ps3, jak dla mnie
obsluga padem filmow duzo wygodniejsza.

M.

Data: 2010-06-01 10:44:05
Autor: Street Fighter
Pilot PS3
Użytkownik Moltisanti napisał:

Użytkownik "Street Fighter" :

Czarne przyciski na czarnym panelu,

Jak w wiekszosci pilotow.

Jak w malo ktorym pilocie chyba chciales napisac.

MAm 4, w 3 sa czarne guziki na czarnym plastiku, czwarty jest caly bialy. JEdnokolorowy :) Kazdy od innej firmy.

Dobre piloty, to takie gdzie intuicyjnie w nocy mozna
sterowac podstawowymi funkcjami., zreszta nie tylko w nocy.

No to ja takie mam. Uklad klawiszy pod palcem jest dokladnie taki, ze mozna nawet w dzien bez patrzenia podstawowe funkcje obslugiwac.

W wiekszosci pilotow przyciski sa jasne lub czarne, w przeciwienstwie
do obudowy.

Moj komplet pilotow przeczy tej regule, ze niejako w wiekszosci ;)

[...]

No i wszystko jasne - masz inne piloty i dlatego jestes wrogo nastawiony do tego od PS3.

Za to za cholere nie moge przyzwyczaic sie do tego pilota od ps3, jak dla mnie
obsluga padem filmow duzo wygodniejsza.

a ja wole miec w jednej rece kontrole ;)

Pilot PS3