"Pilot Tu-154 mógł być pod presją"; E.Klich pokaże całą prawdę o katastrofie?

Data: 2010-09-30 12:39:34
Autor: boukun
"Pilot Tu-154 mógł być pod presją"; E.Klich pokaże całą prawdę o katastrofie?
Nie milkną komentarze po poniedziałkowej konferencji płk. Edmunda Klicha. Polski akredytowany przy Międzypaństwowym Komitecie Lotniczym (MAK) podczas spotkania z dziennikarzami wymieniał najważniejsze, jego zdaniem, przyczyny katastrofy smoleńskiej. Wskazywał na błędy decyzji i naruszenia procedur, warunki atmosferyczne, czynniki psychologiczne, współpracę załogi, system szkolenia oraz organizację lotu. Z wypowiedzi płk. Klicha wynikało, że więcej uchybień leżało po polskiej stronie. Politycy krytykują płk. Klicha za odważne wypowiedzi i wychodzenie przed szereg. Co na to główny zainteresowany? - Nie zamierzam w tej sprawie milczeć i będę mówił jeszcze więcej, jeśli będzie potrzeba. To jedyna forma mojego apelu o pokazanie prawdy - ripostuje w wywiadzie dla Wirtualnej Polski.

Agnieszka Niesłuchowska: Gdy w maju po raz pierwszy mówił pan publicznie, że piloci prezydenckiego tupolewa byli źle wyszkoleni i niewykluczone, że działali pod presją, Donald Tusk ostrzegał pana przed wylewnością. Podczas poniedziałkowej konferencji związanej z publikacją pana książki nie wycofał się pan jednak z wypowiedzianych kilka miesięcy temu sugestii. Był jakiś odzew polityczny?

Edmund Klich: Tak. Sławomir Nowak mówił w wywiadzie, że powinienem zachować większą wstrzemięźliwość, bo należy zaczekać aż prokuratura i komisja ministra Millera określi przyczyny katastrofy i odpowiedzialnych za nią. Bezpośrednich telefonów ze strony premiera jednak nie było.

Całość http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Pilot-Tu-154-mogl-byc-pod-presja;-E.Klich-pokaze-cala-prawde-o-katastrofie,wid,12714353,wiadomosc.html

boukun

Data: 2010-09-30 13:39:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i81pl5$1un$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nawet suma tych wszystkich błędów nie spowodowała runięcia samolotu na ziemię.
Samolot runął z powodu jednego blędu niezależnego od wszystkich innych: błędu pilota!

Data: 2010-10-01 01:07:48
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ca476f5$0$27038$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pod wpływem ogromnego stresu, jakiego przysporzył mu Lech Kaczyński, organizując ten lot i w takich warunkach każąc leciec na ostatnią chwilę do Smoleńska...
Presja, presja i jeszcze raz ogromna presja, wspomnienia z Gruzji odbiły się wielkim piętnem ...

boukun

Data: 2010-10-01 03:59:26
Autor: MH
> [...]

Presja, presja i jeszcze raz ogromna presja, wspomnienia z Gruzji odbiły się wielkim piętnem ...

===============

Zgadzam się z tym co piszesz. Przedmówca też ma rację , bo jakby na to nie
patrzeć , powinien w sposób stanowczy zamknąć komnatę pilotów i robić swoje..
Nie wiem czy pamiętasz , premier obiecał swojego czasu (bodaj lipiec/sierpień) ,
że stenogramy z konwersacjami , którym Ruskim nie udało się odczytać , a nasi
spece coś tam wyuskali będą podane do publicznej wiadomości we wrześniu..

Szał Prezesa zdaje się potwierdzać , iż jest w tym temacie bardzo niewygodna
wiedza (dla myślących , tzw. tajemnica Poliszynela) dla Brata. Odnoszę wrażenie , że są na to niezbite dowody. Tusk ich nie ujawnia mając
słupki i może te informacje wstrzymywać nawet do czasu zakończenia wyborów
parlamentarnych.

A później ?...  Hmmm , może dojść nawet do przemeblowania na Wawelu...

MH

Data: 2010-10-05 20:47:24
Autor: the_foe
[...]

a w RM mowia ze obsluga portu lotniczego powiedziala zalodze "mozecie puscic stery, sciagniemy was jak w Star Wars"
http://starwars.wikia.com/wiki/Tractor_beam

--
the_foe

"Pilot Tu-154 mógł być pod presją"; E.Klich pokaże całą prawdę o katastrofie?