Pilot awionetki przesłuchany. Pił.

Data: 2009-09-14 20:48:40
Autor: K.Jolina
Pilot awionetki przesłuchany. Pił.
Data: 2009-09-14 21:09:07
Autor: stabillo
Pilot awionetki przesłuchany. Pił.

Użytkownik "K.Jolina" <K.Jolina33@onnnet.pl> napisał w wiadomości news:h8m38d$pgf$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7037815,Pilot_awionetki_przesluchany__Zapewnia__ze_nie_pil.html?skad=rss

kiedys stary latacz mowil mi ze rejestracje samolotow maja wiele wspolnego z tym jak samoloty koncza. Kiedys byl w klubie u nas SP-ALI i skonczyl w plomieniach(nikomu nic sie nie stalo) , ale teraz widzac OK-NUR i to jakiego nura zrobil do wody, zaczynam w ta teorie coraz bardziej wierzyc... :)

Data: 2009-09-14 12:34:51
Autor: --Kondor-->
Pilot awionetki przesłuchany. Pił.
 teraz widzac OK-NUR i to jakiego
nura zrobil do wody, zaczynam w ta teorie coraz bardziej wierzyc... :)

mógł też zostać stratowany przez stado knurów :)

Data: 2009-09-14 21:40:56
Autor: kugel
Pilot awionetki przesłuchany. Pił.
Data: 2009-09-15 16:04:56
Autor: sp6nik
Pilot awionetki przesłuchany. Pił.
On 14 Wrz, 21:40, kugel <skrzy...@szpickop.pl> wrote:
Gość trenował pewnie coś takiego:

http://www.generalaviationnews.com/wp-content/uploads/2009/01/savage.jpg

kugel

Dokładnie !!

W pewnym sęsie potwierdził świadek mówiąc że schodził na pełnych
obrotach
JAn

Data: 2009-09-15 16:16:22
Autor: sp6nik
On 16 Wrz, 01:04, sp6nik <sp6...@poczta.onet.pl> wrote:
On 14 Wrz, 21:40, kugel <skrzy...@szpickop.pl> wrote:

> Gość trenował pewnie coś takiego:

>http://www.generalaviationnews.com/wp-content/uploads/2009/01/savage.jpg

> kugel

 Dokładnie !!

 W pewnym sensie potwierdził świadek mówiąc że schodził na pełnych
 obrotach
Jan

Data: 2009-09-17 21:54:39
Autor: Maciek K.
Pilot awionetki przesłuchany. Pił.
Z pewnych źródeł wiem, że kolesiowi uniósł się (pusty) fotel pasażera (typ taki jak w maluchu - odchylane do przodu) i pod ten fotel wpadł plecak. Plecak zablokował fotel w pozycji "do przodu", a fotelel oparł się o drążek (wolant?) i zablokował gościa w pozycji "lekko od siebie". Przypuszczalnie więc zeznania świadka tę teorię potwierdzają - nie mogąc pociągnąć do siebie dążka pilot dodał gazu, by rozpędzić samolot, licząc na to, że zacznie on zadzierać i oddalać się od matki ziemi. A słyszałem też, że pilot z zawodu jest płetwonurkiem, co mogłoby tłumaczyć takie a nie inne znaki... i to, że nie utonął w maszynie, tylko bez problemu się z niej wydostał i dotarł do brzegu. A 24-godzinne zniknięcie ma tylko dwa wytłumaczenia: 1. Oficjalna wersja pilota - szok, wstrząs, trauma i te sprawy, nie mogł dojś do siebie, opamiętał się po 24h. 2. No właśnie, każdy wie. Która prawdziwa? Wie tylko pilot.

Pozdrawiam

Maciek K.

Data: 2009-09-17 22:48:04
Autor: Robert Wańkowski
Pilot awionetki przesłuchany. Pił.
A czy po 24h badanie krwi coś powie?

Robert

Data: 2009-09-18 00:22:16
Autor: Maciek K.
Pilot awionetki przesłuchany. Pił.

A czy po 24h badanie krwi coś powie?

Musiałby być zdrowo nagrzmocony. I nawet gdyby we krwi coś miał, to mogłoby to co najwyżej rzucić cien podejrzeń - może w chwili wypadku był trzeźwy jak świnia, a potem schlał się na uspokojenie?

Data: 2009-09-18 11:59:55
Autor: Zulus
Pilot awionetki przesłuchany. Pił.
Cześć,

Musiałby być zdrowo nagrzmocony. I nawet gdyby we krwi coś miał, to mogłoby to co najwyżej rzucić cien podejrzeń - może w chwili wypadku był trzeźwy jak świnia, a potem schlał się na uspokojenie?

Nie do końca. Można sprawdzić nie tylko poziom alkoholu we krwii, ale również obecnoś produktów metabolizmu alkoholu - czyli substancje, na które się on rozkłada. Na tej podstawie można określić w miarę precyzyjnie ile i kiedy człowiek pił. Tak przynajmniej twierdzi moja żona - doktor nauk medycznych :)

MJZ

Pilot awionetki przesłuchany. Pił.