Pilot był członkiem Al-kaidy..

Data: 2010-04-27 19:11:11
Autor: marq111
Pilot był członkiem Al-kaidy..
To pewna wiadomo¶ć..Taki facet brodaty co rozwalił polski kontrwywiad to wie..myslę ,że Dieter i Endriu też to wiedz±, tylko głupio im sie przyznać,ze takie proste jest wytłumaczenie zagadki.No chłopcy udowadniać ,że to nieprawda..czekam

Data: 2010-04-27 21:14:00
Autor: Joachim
  marq111 pisze:
[...]

Oczywi¶cie, że to prawda.
Dlatego wła¶nie należy zaatakować Iran!

W Iranie dużo ropy, więc kontrakty terminowe na ropę będ± szaleć!

Data: 2010-04-27 19:28:50
Autor: marq111
Joachim <joachim1110@op.pl> napisał(a):
  marq111 pisze:
> [...]
> Oczywi¶cie, że to prawda.
Dlatego wła¶nie należy zaatakować Iran!

W Iranie dużo ropy, więc kontrakty terminowe na ropę będ± szaleć!

Iranu bym nie atakował,bo to daleko i trzeba pilotów..a jak wiemy ¶,p Kaczyński tak kochał tych pilotów,że oni musieli się zwolnić dla dobra naszego prezydenta..zatakujmy Rosję bo bliżej .wtedy kontrakty na wszystko będ± szalały..jako dowódców proponuję facetów z tego forum..pełno tu "prawdziwych i prawych polaków"   ja się zgłaszam na reportera wojennego..

Data: 2010-04-27 21:38:34
Autor: Virck
Pilot był członkiem Al-kaidy..
Jarek Kaczynski razem z Bielanem i Kowalem od dawna sa na uslugach Al Kaidy.....Ojciec Kaczynskich zrobil blizniaki na zamowienie terrorystow aby wlasnie jeden wystawil drugiego aby przejac wladze w obliczu kleski tego pierwszego i aby Al Kaida miala swoich ludzi w Palacu....-;)))

To oczywista oczywistosc, ze ta katastrofa byla sfingowana na kampanie wyborcza Jarka.....

Data: 2010-04-28 12:06:10
Autor: xbartx
Dnia Tue, 27 Apr 2010 21:38:34 +0200, Virck napisał(a):

[...]

Jeżeli Jarosław K. zostanie prezydentem, to z całą odpowiedzialnością, możemy ogłosić światu, że nasza "procedura backupu" prezydenta działa wyśmienicie i żadnego vice nam nie potrzeba, ani tym bardziej marszałka ;)

--
xbartx

Pilot był członkiem Al-kaidy..