Pilot do bramy - alternatywa

Data: 2010-01-04 20:28:53
Autor: Adramelech
Pilot do bramy - alternatywa
Witam

Musze dokupić pilota do bramy od garażu. Mam taki:
TX02-868-2 [art. nr 4025] producent: Sommer

http://www.sklep.kordula.com.pl/index.php?action=produkt&pid=67&nazwa=Piloty%20-%20TX02-868-2%20%20%5Bart.%20nr%204025%5D
Ale 100zł za kupkę plastiku + bateria to zdzierstwo.
Czy istnieją jakieś tańsze alternatywy dla takiego pilota?
Musi być dokładnie taki czy można gdzieś znaleźć coś tańszego?
Potrzebuje jeszcze ze 2...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2010-01-05 09:04:55
Autor: XXX
Pilot do bramy - alternatywa
Adramelech pisze:
[...]

Pilot uniwersalny z możliwością uczenia się. Koszt około 30 zł.
Niestety ten pilot nie zmieści ci się w kieszeni jak tan oryginalny.

Pozdrawiam
XXX

Data: 2010-01-06 17:42:52
Autor: .
Pilot do bramy - alternatywa
Pilot uniwersalny z możliwością uczenia się. Koszt około 30 zł.
Niestety ten pilot nie zmieści ci się w kieszeni jak tan oryginalny.

jak się uczy pilota kodu dynamicznie zmiennego?

Data: 2010-01-07 08:53:56
Autor: Adramelech
Pilot do bramy - alternatywa
XXX <xx@xx.xx> Odpowiedz na news:hhurr7$ht4$1news.lublin.pl:

Adramelech pisze:
[...]

A mozesz podać jakiś link? Pilot może sobie leżeć w skrytce w samochodzie, nie musi być miniaturowy.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Pilot do bramy - alternatywa