Pilot do webasto

Data: 2011-11-18 10:05:38
Autor: Myjk
Pilot do webasto
Fri, 18 Nov 2011 00:55:59 -0800 (PST), Pirx
Konkludując. Zamiast 600 zł wydałem 60 zł i mam działającego pilota
Wątek filozoficzny jest taki, że w niektórych warsztatach na głowy
poupadali.

To prawda -- webasto.pl ogólnie na głowę upadło ze swoimi (sugerowanymi)
cenami. Też ostatnio prawie dokupiłem pilota, bo mój oryginalny się...
zgubił. W szoku byłem, że pilot kosztujący w chinach pewnie maks. $10
kosztować ma docelowo 600 zł czyli cirkaabałt $200. Tymczasem pilot wlazł
niespodziewanie pod szafkę z szufladami i schował się za kółkiem -- na moje
szczęście dopadłem skurczybyka zanim wydałem pieniądze. :P Inna sprawa, że
u Niemca można prawie o połowę taniej kupić. :/

PS ile lat Twój pilot przetrwał konkretnie?

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-18 01:44:17
Autor: Pirx
Pilot do webasto
On 18 Lis, 10:05, Myjk <myj...@nospam.op.pl> wrote:
Fri, 18 Nov 2011 00:55:59 -0800 (PST), Pirx

> Konkluduj±c. Zamiast 600 z³ wyda³em 60 z³ i mam dzia³aj±cego pilota
> W±tek filozoficzny jest taki, ¿e w niektórych warsztatach na g³owy
> poupadali.

To prawda -- webasto.pl ogólnie na g³owê upad³o ze swoimi (sugerowanymi)
cenami. Te¿ ostatnio prawie dokupi³em pilota, bo mój oryginalny siê...
zgubi³. W szoku by³em, ¿e pilot kosztuj±cy w chinach pewnie maks. $10
kosztowaæ ma docelowo 600 z³ czyli cirkaaba³t $200. Tymczasem pilot wlaz³
niespodziewanie pod szafkê z szufladami i schowa³ siê za kó³kiem -- na moje
szczê¶cie dopad³em skurczybyka zanim wyda³em pieni±dze. :P Inna sprawa, ¿e
u Niemca mo¿na prawie o po³owê taniej kupiæ. :/

PS ile lat Twój pilot przetrwa³ konkretnie?

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* playerhttp://xcarlink.pl

Auto mam piêcioletnie.
U mnie jest trzeci rok.
Instalacja webasto jest w nim z tego co wiem od nowo¶ci.

Pirx

Data: 2011-11-18 11:05:37
Autor: wchpikus
Pilot do webasto
U mnie tez pilot sie...juz rozklada, guziki odpadaja:)
Cena powala, na allegro nie za bardzo sa..

Pilot do webasto