Pilot do webasto

Data: 2011-11-18 15:39:53
Autor: DJ
Pilot do webasto
Konkludując. Zamiast 600 zł wydałem 60 zł i mam działającego pilota
Wątek filozoficzny jest taki, że w niektórych warsztatach na głowy
poupadali.

A nie prosciej, szybciej i taniej bylo go rozkrecic i naprawic? Albo samemu albo dajac komus kto potrafi sie poslugiwac lutownica.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2011-11-18 12:22:55
Autor: Pirx
Pilot do webasto
A nie prosciej, szybciej i taniej bylo go rozkrecic i naprawic? Albo samemu
albo dajac komus kto potrafi sie poslugiwac lutownica.

Pozdrawiam

Darek

Moje zdolności naprawy tego typu urządzeń kończą się na operacji
wymiany baterii :)

Pirx

Pilot do webasto