Pilot helikoptera

Data: 2009-10-28 20:45:27
Autor: skasuj
Pilot helikoptera
Wyższa Szkoła Oficerka Sił Powietrznych w Dęblinie - 6 lat, potem Afganistan i polatasz do woli. Jeszcze Ci zapłacą.

Pozdrawiam, Krzysztof

Data: 2009-10-28 23:08:55
Autor: Paweł W.
Pilot helikoptera
skasuj pisze:
Wyższa Szkoła Oficerka Sił Powietrznych w Dęblinie - 6 lat, potem Afganistan i polatasz do woli. Jeszcze Ci zapłacą.

Wiem, że wojsko to sposób na "bezpłatne" szkolenia, ale to mnie nie interesuje i za stary już na to jestem. Raczej szukam ewentualnej zmiany w życiu.

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.
źródło: Angora

Pilot helikoptera