Pilot mi sie popsul...

Data: 2009-09-01 14:24:27
Autor: jack_sparrow
Pilot mi sie popsul...
.... a to sklonilo mnie do zmiany telewizora, bo obecny ma juz z 10 lat.
Przekopiuje swojego posta z hdtv.com.pl

Jakie masz warunki - wielkość pokoju: ok. 25m2

Jaki sygnał: Aster, podstawowy pakiet z kabla ze sciany Jak sie zdecyduje na TV
to pewnie wezme od nich dekoder i pakiet HD.

Jaka odległość od ekranu: 2-2,5 m

Wielkość: 42

Jakie urządzenia do podłączenia: nagdywarka dvd, ew. dekder Aster.

Jaka klasa cenowa: do 3000

Więcej oglądasz w dzień czy w nocy: wieczór/noc

Jakie masz nasłonecznienie pokoju: małe

ile osób zasiada przed telewizorem: 1-2

Co oglądasz najczęściej: wiadomosci (typu tvn24), filmy divx, sport

Jaki masz telewizor: jakis Thomson crt 26" 16/9

Ma stać czy wisieć: wisieć

Telewizor nie musi miec dekodera dvb-t.

Jestem prawie zdecydowany na LG 42pq3000 lub 6000.
Wiem, ze to prawie to samo ale 6000 jest imo ladniejszy, a to jednak kawal
sciany zajmuje a LG dlatego ze kumpel pracuje w serwisie LG.
Tylko, ze te modele to jednak nie fullHD, zastanawiam sie czy np. pilka w C+HD
nie lepiej wyglada na full. Kumpel ma Panasa full i mecze wygladaja swietnie,
ale jak przelaczy na 720 to prawde mowiac ja roznicy nie widze.
Tylko nie wiem czy tak mozna porownywac, nie znam sie na tym.
Tutaj:

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/HD_czy_Full_HD._Plazma_czy_LCD._37_czy_42_cale._Poradnik_dla_kupujacych_HDTV-1172.html

http://tinyurl.com/6e8pvr

pisza ze do sportu lepsze bedzie hdready i ze w zasadzie zadna tv nie nadaje w
fullhd. Jak to jest?
Jesli bylaby duza roznica w jakosci to ew. moge dolozyc pare zl do fulla.
Dzieki za wszelkie sugestie.
pozdro, jack

--

Pilot mi sie popsul...