Pilot miał zawyżone (na papierze) umiejętności lądowania w trudnych warunkach

Data: 2011-01-14 15:46:07
Autor: Eulalia Browarek
Pilot miał zawyżone (na papierze) umiejętności lądowania w trudnych warunkach
Wpisał sobie w papiery lądowanie na dużym lotnisku przy całkiem znośnych warunkach jako lądowanie w trudnych warunkach. (o ile dobrze zrozumiałem, bo pilotem nie jestem. Niech mnie ewentualnie fachowcy poprawią)

Zennon

Pilot miał zawyżone (na papierze) umiejętności lądowania w trudnych warunkach