Pilsko?

Data: 2010-05-10 21:52:42
Autor: MadMan
Pilsko?
Witam,

był ktoś z was w tym roku na Pilsku? Jest toto w ogóle podjeżdżalne?
Znajomy namawia żebym się wtarabanił na imprezę na Halę Górową, a
następnego dnia na Pilsko pojechał. Myślę o zielonym szlaku pieszym,
ewentualnie czarnym. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-10 13:06:14
Autor: Marek
Pilsko?
Hala Górowa tak. ale szczyt Pilska nie. W tym roku nie byłem, lecz
procesy geologiczne przebiegają na tyle wolno, że znaczących zmian
raczej nie było ;). I nie było powodu budowania tam nowej drogi. Rower
trzeba kawałek podprowadzić. Ale to niedaleko. Najszybciej wariantem w
okolicy czarnego szlaku.

--
Marek

Pilsko?