Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomb a!

Data: 2009-08-29 15:59:08
Autor: boukun
Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomb a!
Rosjanie odłożyli publikacje specjalnego raportu na temat współpracy przedwojennego rządu Polski z Hitlerem, na dzień 1 września. W ten sposób Rosjanie nie dadzą polskim władzom czasu na przygotowanie się do obrony przed rewelacyjnymi zarzutami. Uroczystości związane z obchodami wybuchu II Wojny Światowej będą toczyły się w atmosferze skandalu.

Będąc przed chwilą na obiedzie u teściowej w Pszennie, ta 73 letnia zaledwie kobieta była oburzona tymi zapowiadanymi rewelacjami. Mówi do mnie, że jej ojciec nigdy o czyś takim nie mówił. A ja do teściowej na to, że, "mamo, przed wojną ludzie też nie znali tajemnic polskiej dyplomacji i też mało kto zdawał sobie z tego sprawę, że sanacyjny rząd prożydowski w Polsce współpracował z Hitlerem, tak samo jak dzisiaj, ludzie nie chcą wierzyć, że Żydzi nadal rządzą Polską".

Miną dziesiątki lat, a może wieki, jak Polacy zaczną odkrywać tajemnice dzisiejszej syjonistycznej władzy w Polsce... A te pokolenie i tak jest skazane na niewiedzę i ciemnogród...

boukun

Data: 2009-08-29 10:12:53
Autor: Bruner
Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomba!
A Kaczynski z Bushem

Data: 2009-08-29 16:13:23
Autor: Jerzy Tabortowski
Piłsudski współpracował z Hitle rem - będzie bomba!
No i co to za rewelacja ??
Ci powiem, jakby nie Marszałek, Rozwadowski et consortes to by s teraz bałakał pa ruskomu jazyku. I być może byłbyś szczęśliwy we wszeograniającym kibucu, produced in Lubianka.

Data: 2009-08-29 16:25:48
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h7bdl1$r56$1nemesis.news.neostrada.pl...
No i co to za rewelacja ??
Ci powiem, jakby nie Marszałek, Rozwadowski et consortes to by s teraz bałakał pa ruskomu jazyku. I być może byłbyś szczęśliwy we wszeograniającym kibucu, produced in Lubianka.

No i? Gdybym się urodził jako Ruski, byłbym szczęśliwy, że żyję w wolnym kraju...

boukun

Data: 2009-08-29 07:31:09
Autor: Aron
On 29 Sie, 16:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

No i? Gdybym się urodził jako Ruski, byłbym szczęśliwy, że żyję w wolnym
kraju...

Ale teraz przeciez tez nikt cie w Eurojudeokatopolonii na sile nie
trzyma, w kazdej chwili mozesz poprosic Putina o azyl.

aron

Data: 2009-08-29 16:34:42
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a3a74a59-7d68-4903-ac41-2e7c830326bbg23g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Poczekam, aż Ruskie tu przyjadą i nas oswobodzą...

boukun

Data: 2009-08-29 07:38:24
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 16:34, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Poczekam, aż Ruskie tu przyjadą i nas oswobodzą...

Jesteś bydlakiem, Niedźwiecki...

Data: 2009-08-29 17:17:35
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
On 29 Sie, 16:34, "boukun"<bou...@neostrada.pl>  wrote:

Poczekam, aż Ruskie tu przyjadą i nas oswobodzą...

Jesteś bydlakiem, Niedźwiecki...
-- -- -- -- -- -- -- --

A dlaczego, bo woli w unizonym sklonie unosic sukienke Ruskim, a nie tak jak ty, Niemcom?

Data: 2009-08-29 08:23:27
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 17:17, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

A dlaczego, bo woli w unizonym sklonie unosic sukienke Ruskim, a nie tak jak ty,
Niemcom?

Bo sprasza obce wojska na terytorium swojego kraju.. To najgorsze
kurewstwo jakie tylko można sobie wyobrazić...

Data: 2009-08-29 18:00:12
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:f2daaa63-4a33-4a39-8cfe-c8976237d203e34g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Polska jest pod okupacją i okupujący nas dla obrony swoich interesów chcą sprowadzać obce wojska amerykańskie, sprowadzili już niemieckie i chcą nas całkowicie oddać w pachy syjonoamerykanom i skłócić z sąsiednią Rosją. Na to żaden Polak patriota nie może przyzwolić... Polski miejsce jest w pokojowej pansłowiańskiej Europie, dobrosąsiedzko współżyjącej z germanami i zachodem... Radzieckie wojsko swego czasu skutecznie strzegło naszych granic, w ostateczności będzie tu znowu potrzebne..., aż się rząd w Polsce o to prosi...

boukun

Data: 2009-08-29 18:51:25
Autor: Tzva Adonai
Piłsudskiwspółpracował z Hitlerem - będzie bomba!
Polska jest pod okupacją

.... która jest wytworem twojego chorego umysłu...

Data: 2009-08-29 22:55:42
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.00000188.4a995c8dnewsgate.onet.pl...
Polska jest pod okupacją

... która jest wytworem twojego chorego umysłu...

Nie taki mój chory, jak twój. Psychopatycznych głupot po całym usenecie pod czyimiś kontami nie wypisuję...

boukun

Data: 2009-08-29 23:02:05
Autor: Tzva Adonai
Piłsudskiwspółpracował z Hitlerem - będzie bomba!
Nie taki mój chory, jak twój. Psychopatycznych głupot po całym usenecie pod czyimiś kontami nie wypisuję...

Wkurza mnie, gdy ktoś przedstawia się jako ktoś lepszy niż jest w rzeczywistości...

Data: 2009-08-29 23:09:34
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000001c2.4a99974dnewsgate.onet.pl...
Nie taki mój chory, jak twój. Psychopatycznych głupot po całym usenecie pod
czyimiś kontami nie wypisuję...

Wkurza mnie, gdy ktoś przedstawia się jako ktoś lepszy niż jest w rzeczywistości...

To się trzeba leczyć... Można raz się wygłupić, ale żeby zachowywać się jak głupi Piotruś?
Czemu ma to służyć. Ludzie przez ciebie idioto mogą usunąć całkiem przyjemny klip, bo się przestraszą, że III Wojnę Światową wywołają...

boukun

Data: 2009-08-29 09:13:48
Autor: Aron
Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomba!
On 29 Sie, 16:34, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Poczekam, aż Ruskie tu przyjadą i nas oswobodzą...

to wtedy pierwszy dostaniesz kule w potylice, pamietasz co Stalin
zrobil z towarzyszami z KPP

aron

Data: 2009-08-29 18:20:28
Autor: boukun

Użytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:65675cba-f4bc-4455-a452-d51566f619a4z28g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Nie pamiętam, urodziłem się jak Ruskie współżyli pokojowo z Polską, tylko nas kręcili, bo "nasze" rządy do sierpnia 1980 się dawały...

boukun

Data: 2009-08-29 16:38:30
Autor: Jerzy Tabortowski
Piłsudski współpracował z Hitle rem - będzie bomba!
Poczekam, aż Ruskie tu przyjadą i nas oswobodzą...

Będziesz im pomagał, nie ??

Data: 2009-08-29 07:42:51
Autor: Tzva Adonai
Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomba!
On 29 Sie, 16:38, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

Będziesz im pomagał, nie ??

Niedźwiecki to żywy dowód na to, że opowieści kreowane przez wydziały
propagandy SB i KGB o "Żydach witających ruskie wojska" to wierutne
kłamstwa... Tylko etniczni Polacy witali Ruskich jak oswobodzicieli we
własnym kraju, i to właśnie z etnicznych Polaków o wiejskich
genotypach wywodzili się esbeccy siepacze...

Data: 2009-08-29 16:45:01
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:847734f9-b517-4446-9bcd-a190a665d061r27g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Akurat w SB i KGB byli na czele Żydzi i dlatego głos o którym mówisz był zagłuszany latami... A i dzisiaj mało kto, waży się o tym głośniej mówić...

boukun

Data: 2009-08-29 18:46:37
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Gówno prawda, bolszewię, multiutalentowany bufonie witały pejsy.
Mój dziadek, por, Albert Tabortowski został na początku 40, albo na koniec 39 roku, zadenuncjowany do nkwd przez parcha z sąsiedztwa.
W Nowogródku.
I pojechał sobie na all inclusive do Starobielska. Tam bolszewia zafundowała mu kąpiele ziemne, dość długotrwałe. A ci co fundowali wypoczyn, mieli dziwnie na otczestwo same żydowskie imiona.
Ajwaj, może nie byli koszerni ??

Data: 2009-08-29 10:03:11
Autor: Aron
Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomba!
w Katyniu zginelo tez wielu Zydow, np. wojskowych lekarzy. W II RP
Zydzi stanowili znaczna czesc inteligencji, a e szczegolnosci
llekarzy. Wielu z nich zginelo w Katyniu

aron

Data: 2009-08-29 15:27:36
Autor: Mariusz Merta
panie tzva, jak pan się podszywasz to prosze to rob ić końskekwentnie :-)))
j.w.
emocje proszę na bok...bo się pan demaskujesz...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-29 19:16:13
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 10:03:11 -0700 (PDT), Aron napisał(a):

w Katyniu zginelo tez wielu Zydow, np. wojskowych lekarzy. W II RP
Zydzi stanowili znaczna czesc inteligencji, a e szczegolnosci
llekarzy. Wielu z nich zginelo w Katyniu

A co to tamtym enkawudzistom przeszkadzało?
Piotr

Data: 2009-08-29 19:41:14
Autor: Andrzej Kokakolski
Aron <aron2004@gazeta.pl> napisał(a):
W II RP Zydzi stanowili znaczna czesc inteligencji, a e szczegolnosci
llekarzy.

Nie swiadczy to dobrze o antysemityzmie Polakow ;)

AK

Data: 2009-08-29 16:37:51
Autor: Jerzy Tabortowski
Piłsudski współpracował z Hitle rem - będzie bomba!
No i? Gdybym się urodził jako Ruski, byłbym szczęśliwy, że żyję w wolnym kraju...

Najpierw bojary, potem batiuszka, po nim pop, po popie bolszewia, po niej Gazprom. Wolny, mlekiem i miodem płynący kraj. Oaza wolności wszelakich. A te wszystkie indywidua które wymieniłem żyły w całkowitej symbiozie, mając "grażdana" za psie gówno. Wyprowadź się niezwłocznie do   Rosji, zaznasz tak niemożliwego szczęścia że ... że nie będziesz mógł się z niego wyzwolić. Nigdy. A jakbyś chciał wracać to uważaj, nie wsiadaj do pociągów jadących do Władywostoku. Chyba że lubisz -40 i Japońców.

Data: 2009-08-29 17:12:07
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 16:25:48 +0200, boukun napisał(a):

No i? Gdybym się urodził jako Ruski, byłbym szczęśliwy, że żyję w wolnym kraju...

W wolnym od czego hałsfrał? Od Bieriezowskich, Abramowiczów,
Chodorkowskich, Pieripasek? Czy może wolnych od falg, narodowych symboli i
patriotyzmu? A może bez pracy i podatków? Przecie wszystko powyższe cię uwiera, ty patrioto...
Piotr

Data: 2009-08-29 17:44:10
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ohl157knmt5x.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sat, 29 Aug 2009 16:25:48 +0200, boukun napisał(a):

No i? Gdybym się urodził jako Ruski, byłbym szczęśliwy, że żyję w wolnym
kraju...

W wolnym od czego hałsfrał?

Prymitywie, jesteś zdebilowaciałym niewolnikiem i nie oczekuj ode mnie żadnych odpowiedzi na twoje prymitywne zidiociałe zachowanie brudasie... Niech sobie głupi Piotrus znajdzie odpowiednią grupę dla debili i tam szuka partnerów do swoich prymitywnych rozmów...

boukun

Data: 2009-08-29 17:58:41
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 17:44:10 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Nie rozumiesz o co zapytałem, hałsfrał? To dopytaj, ja ci dojaśnię, wiem,
że u ciebie z myśleniem nie teges. Po co się tak splułeś, wyluzuj wałkun.
Piotr

Data: 2009-08-29 18:06:55
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:17uonp71y9v3b.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś szuka jak zwykle głupiego do swoich shizofrenicznych dyskusji... Nie ta grupa głupcze! Tu jest tylko kilku trolli, którzy ponoć lubią czytać twoje chore pyskówki i nikt poza tym...

boukun

Data: 2009-08-29 18:15:47
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 18:06:55 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś szuka jak zwykle głupiego do swoich shizofrenicznych dyskusji... Nie ta grupa głupcze! Tu jest tylko kilku trolli, którzy ponoć lubią czytać twoje chore pyskówki i nikt poza tym...

Nie podniecaj się tak hałsfrał i nie nadymaj. Ty jesteś "popularny", jak "popularne" są spluwaczki. I łazisz taki
pocharkany myśląc, że to deszcz sławy pada. Ale niech ci tam, potrzebujesz
wałkun takiej sławy, ja ci pomogę, he, he.
Piotr

Data: 2009-08-29 18:22:47
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1puoihi7rydm7$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś leczy kompleksy... Shizofrenik tylko... Hałsfrał pluje na niego w domu, a on ją za to nienawidzi...

boukun

Data: 2009-08-29 22:58:00
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1e4krqq0aimay$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś leczy kompleksy... Schizofrenik tylko... Hałsfrał pluje na niego w
domu, a on ją za to nienawidzi...

boukun

Data: 2009-08-29 19:59:37
Autor: Andrzej Kokakolski
Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomba!
A coz to znowu za "bomba"?

Naprawde rewelacyjnym wydarzeniem byloby przyznanie sie Rosjan do win i zbrodni, przeproszenie i w miare mozliwosci naprawienie tych krzywd.

Bezczelne klamstwa, obluda, zaklamywanie historii i rzucanie oszczerstw
na innych (zwlaszcza na ofiary zbrodni ich oraz ich sojusznikow), to wrecz rosyjska specjalnosc.  Jesli Pan tego nie wie, to znaczy, ze przesadzil Pan z tym odmladzaniem i swoja wiedze i intelekt sprowadzil do poziomu oseska.

AK

Data: 2009-08-29 22:08:01
Autor: Piotr
Dnia Sat, 29 Aug 2009 19:59:37 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

Ano zgadza się. Mąż stanu z kagiebe, to tak jak kucharz z wojska. Piotr

Data: 2009-08-29 20:32:04
Autor: awe
Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomba!
Nie wspolpracowal a szkoda bo z niemcami mozna bylo realnie podbic rosje
awe

Data: 2009-08-29 21:44:34
Autor: jadrys
awe pisze:
Nie wspolpracowal a szkoda bo z niemcami mozna bylo realnie podbic rosje
awe

A Tobie, jak Kaczyńskim - tylko sie marzy podbój Rosji. Ty z Hitlerem, a Kaczyńscy a Saakaszwilim..

Data: 2009-08-30 09:23:14
Autor: awe
Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomba!

To nie kwestia marzen. Lubie Rosjan, ale rosjanie zawsze byli rzadzeni paskudnie. Moje podbicie rosji czytaj jako oswobodzenie
awe

Data: 2009-08-29 22:59:41
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7bs4c$pvf$1news.onet.pl...
Nie wspolpracowal a szkoda bo z niemcami mozna bylo realnie podbic rosje
awe

Widzisz duraku, tak to sie kończy, jak dwóch takich chce nas Polaków skłócić z Niemcami, Ruskimi i sprzedać Żydom...

boukun

Piłsudski współpracował z Hitlerem - będzie bomb a!