Pimp My Wagant

Data: 2009-04-22 00:31:49
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
No i stało się.

Skoro Gary padł, a jeĽdzić czym¶ trzeba, wyrychtowałem starego Waganta:

http://rmikke-input.blogspot.com/2009/04/pimp-my-wagant.html

rmikke

Data: 2009-04-22 09:32:36
Autor: Kojot
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:
No i stało się.

Skoro Gary padł, a jeĽdzić czym¶ trzeba, wyrychtowałem starego Waganta:

http://rmikke-input.blogspot.com/2009/04/pimp-my-wagant.html

Ale co to za dziwna sztyca??

pozdr.
kojo(t)

Data: 2009-04-22 21:14:31
Autor: Coaster
Pimp My Wagant
Kojot wrote:
Ryszard Mikke pisze:
No i stało się.

Skoro Gary padł, a jeździć czymś trzeba, wyrychtowałem starego Waganta:

http://rmikke-input.blogspot.com/2009/04/pimp-my-wagant.html

Ale co to za dziwna sztyca??

Complicate-My-Bike ;-P

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-04-22 20:27:15
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):
Kojot wrote:
> [...]

Complicate-My-Bike ;-P

Co¶ w tym stylu.

Sztyca, to jest oryginalna, z Waganta. Nie całkiem okr±gła w przekroju,
więc zakładam, że rura podsiodłowa też. Trochę się boję zmienić sztycę
w tej sytuacji, więc założyłem w roli przedłużki tak± nasadkę, co zmienia
sztycę nieamortyzowan± w sztycę amortyzowan±. Kupiłem to kiedy¶ żonie,
na Nowowiejskiej, z bagażnika.

rmikke

Data: 2009-04-23 14:25:47
Autor: Gotfryd Smolik news
Pimp My Wagant
On Wed, 22 Apr 2009, Ryszard Mikke wrote:

Sztyca, to jest oryginalna, z Waganta. Nie całkiem okr±gła w przekroju,

  "Splaszczyłe¶"??? Czym? :O

więc zakładam, że rura podsiodłowa też. Trochę się boję zmienić sztycę
w tej sytuacji

  Zmieniałem wła¶nie tej zimy.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-08 21:18:05
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
On Wed, 22 Apr 2009, Ryszard Mikke wrote:

> Sztyca, to jest oryginalna, z Waganta. Nie całkiem okr±gła w przekroju,

  "Splaszczyłe¶"??? Czym? :O

Ba, żebym to ja wiedział. Ja to jakie¶ 6-7 lat temu chciałem wymieniać,
zanim górala kupiłem. A przedtem rower długo się kurzył, bo ja nim jeĽdziłem
poprzednio jako¶ tak w licealnych czasach. Nie mam pojęcia od czego to się
zrobić.

rmikke

Data: 2009-04-22 10:01:34
Autor: Frankie
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

http://rmikke-input.blogspot.com/2009/04/pimp-my-wagant.html

A... to z Toba sie mijalem jakis tydzien temu na Poligonowej :-))

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-04-22 20:28:36
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:

> http://rmikke-input.blogspot.com/2009/04/pimp-my-wagant.html

A... to z Toba sie mijalem jakis tydzien temu na Poligonowej :-))

Raczej nie. Pimp my Wagant istnieje dopiero od dzi¶.

rmikke

Data: 2009-04-22 22:40:58
Autor: Frankie
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

Raczej nie. Pimp my Wagant istnieje dopiero od dzi¶.

W takim układzie popełniłe¶ jaki¶ plagiat :-P

Data: 2009-04-22 20:45:17
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

> Raczej nie. Pimp my Wagant istnieje dopiero od dzi¶.

W takim układzie popełniłe¶ jaki¶ plagiat :-P

Nie ja. Matka. Jak waganta mi kupowała. Chyba nie była
jedyna, ani pierwsza.

rmikke

Data: 2009-04-22 22:47:24
Autor: Frankie
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

Nie ja. Matka. Jak waganta mi kupowała. Chyba nie była
jedyna, ani pierwsza.

Rysiek, podstawowa zasada: matka jest tylko jedna :-)

Data: 2009-04-22 21:21:46
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

> Nie ja. Matka. Jak waganta mi kupowała. Chyba nie była
> jedyna, ani pierwsza.

Rysiek, podstawowa zasada: matka jest tylko jedna :-)

Ale też nie jedna matka kupuje waganta, jak mawia stare chińskie przysłowie.

rmikke

Data: 2009-04-22 10:20:29
Autor: keramp z interii
Pimp My Wagant

Skoro Gary padł, a jeĽdzić czym¶ trzeba, wyrychtowałem starego Waganta:

http://rmikke-input.blogspot.com/2009/04/pimp-my-wagant.html

rmikke
Witam
Kółka to 28 ?
Zdrówka

--
sporadycznie sie odzywaj±cy wesołek
      keramp(fikołek)interia.pl

Data: 2009-04-22 12:02:01
Autor: Jedrus
Pimp My Wagant
Minęli¶my się dzi¶ w drzwiach u Marcela. Ja wychodziłem, kiedy
przyjechałe¶ :)

Pozdr.

Data: 2009-04-22 20:33:08
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Jedrus <konarider@op.pl> napisał(a):
Min=EAli=B6my si=EA dzi=B6 w drzwiach u Marcela. Ja wychodzi=B3em, kiedy
przyjecha=B3e=B6 :)

Marcel to mnie w ogóle za drzwi wywalił, jak zobaczył waganta.
Kółka zmieniał mi kto inny. dzi¶ tylko po nóżkę tam wpadłem :).

rmikke

Data: 2009-04-23 09:21:00
Autor: Pawel X
Pimp My Wagant
Marcel to mnie w ogóle za drzwi wywalił, jak zobaczył waganta.
Kółka zmieniał mi kto inny.

A który warsztat zmieniał koła ?
Pytam, bo też my¶lę o renowacji Waganta ( przednia
obręcz daleko odbiega kształtem od okręgu ) i mieszkam w okolicy.

A przy okazji - nie było żadnych problemów z montażem przerzutki
( to chyba jakie¶ Shimano jest, o ile się nie mylę ) ?

PS. Ubijaczki na Wagancie wygl±daj± bosko :)
Swoje ubijaczki też bym przełożył z górala, ale
Wagant będzie składany dla te¶cia.

--
Paweł X

Data: 2009-04-23 07:46:49
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Pawel X <pawel_xx@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
Pytam, bo też my¶lę o renowacji Waganta ( przednia
obręcz daleko odbiega kształtem od okręgu ) i mieszkam w okolicy.

Dehnel Sport na Ateńskiej. Jakie¶ gotowe mieli.
Czasu na długie szukanie nie miałem.

A przy okazji - nie było żadnych problemów z montażem przerzutki
( to chyba jakie¶ Shimano jest, o ile się nie mylę ) ?

Żadnych, to która¶ z tych tańszych, z hakiem.

rmikke

Data: 2009-04-22 20:31:13
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
keramp z interii <keramp@interia.pl> napisał(a):

> Skoro Gary padł, a jeĽdzić czym¶ trzeba, wyrychtowałem starego Waganta:
>
> http://rmikke-input.blogspot.com/2009/04/pimp-my-wagant.html
>
> rmikke
Witam
Kółka to 28 ?

Tak, nie chce mi się bawić w szukanie tych opon 27", pewnie jest
dostępny jeden model na krzyż, a obręcze i tak były w stanie do wymiany.

rmikke

--

Pimp My Wagant