Pimp My Wagant

Data: 2009-04-22 10:01:34
Autor: Frankie
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

http://rmikke-input.blogspot.com/2009/04/pimp-my-wagant.html

A... to z Toba sie mijalem jakis tydzien temu na Poligonowej :-))

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-04-22 20:28:36
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:

> http://rmikke-input.blogspot.com/2009/04/pimp-my-wagant.html

A... to z Toba sie mijalem jakis tydzien temu na Poligonowej :-))

Raczej nie. Pimp my Wagant istnieje dopiero od dzi¶.

rmikke

Data: 2009-04-22 22:40:58
Autor: Frankie
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

Raczej nie. Pimp my Wagant istnieje dopiero od dzi¶.

W takim układzie popełniłe¶ jaki¶ plagiat :-P

Data: 2009-04-22 20:45:17
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

> Raczej nie. Pimp my Wagant istnieje dopiero od dzi¶.

W takim układzie popełniłe¶ jaki¶ plagiat :-P

Nie ja. Matka. Jak waganta mi kupowała. Chyba nie była
jedyna, ani pierwsza.

rmikke

Data: 2009-04-22 22:47:24
Autor: Frankie
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

Nie ja. Matka. Jak waganta mi kupowała. Chyba nie była
jedyna, ani pierwsza.

Rysiek, podstawowa zasada: matka jest tylko jedna :-)

Data: 2009-04-22 21:21:46
Autor: Ryszard Mikke
Pimp My Wagant
Ryszard Mikke pisze:

> Nie ja. Matka. Jak waganta mi kupowała. Chyba nie była
> jedyna, ani pierwsza.

Rysiek, podstawowa zasada: matka jest tylko jedna :-)

Ale też nie jedna matka kupuje waganta, jak mawia stare chińskie przysłowie.

rmikke

--

Pimp My Wagant