Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)

Data: 2020-01-06 05:23:51
Autor: Konopny
Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)
https://youtu.be/B_alCvO8PyY

I cudne i straszne:)

Data: 2020-01-07 12:44:26
Autor: Shrek
Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)
W dniu 06.01.2020 o 14:23, Konopny pisze:
https://youtu.be/B_alCvO8PyY

I cudne i straszne:)

Mój młody niedługo do przedszkola idzie, a sprawa o przywrócenie zwolnionej przez pisiego sekretarza stanu (a więc wiceminister w prorodzinnym rządzie prorodzinnej straszydło - babalski zbigniew jakby co) matki na urlopie macierzystym jeszcze przed pierwszą rozprawą w apelacji. Pocieszające jest, że jak wygram, to pis płaci mi w biletach NBP podatników za cały okres rozprawy pensję żonie jakby pracowała. A na to się zanosi, bo za każdym razem jak przegrywali to apelowali a potem kasacja do SN i w końcu w dupę dostali. Znaczy powinien, ale jak się domyślam nie zapłaci, bo prawo ma w dupie i po prostu nie zapłaci i będzie kolejna sprawa, tym razem o wypłatę.

Uprzedzając pytania - to już po reformie zera w sądownictwie i prezes sądu był już nadania zerowego;) Najzabawniejsze będzie jak Rzecznik Praw Obywatelskich się zmieni do czasu rozprawy (a wiele na to wskazuje) i stroną po mojej stronie będzie pisi funkcjonariusz - chroń boże od przyjaciół;) Strach się bać jak będzie wyglądała jego pomoc, ale jak przyjdzie to go nagram - też będzie i śmiesznie i straszno. Prawo i sprawiedliwość ich mać;)

--
Shrek

Data: 2020-01-08 01:22:33
Autor: Animka
W dniu 2020-01-07 o 12:44, Shrek pisze:
[...]

A jak oceniasz nowego Rzecznika Finansowego?

--
animka

Data: 2020-01-08 04:33:35
Autor: Marcin Debowski
On 2020-01-07, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Zaraz zaraz, co mi umknęło, bo z pare miesięcy temu to optymizmem od Ciebie wiało jakoś słabo?

--
Marcin

Data: 2020-01-08 08:01:37
Autor: Shrek
Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)

Zaraz zaraz, co mi umknęło, bo z pare miesięcy temu to optymizmem od
Ciebie wiało jakoś słabo?

Tak jak pisałem. Wyrok SN w podobnej sprawie. A nawet prostszej, bo bez szczególnej ochrony przed zwolnieniem wynikającej z urlopu macierzyńskiego. Choć w sumie i tak uważam, że szanse są,,, jak to w polskim sądzie - uda się albo nie.

--
Shrek

Data: 2020-01-07 13:13:48
Autor: u2
Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)
W dniu 06.01.2020 o 14:23, Konopny pisze:
https://youtu.be/B_alCvO8PyY

I cudne i straszne:)

taa, abwera strasznie zapóźniona, albo celowo rozpowszechnia fejki:)

https://wpolityce.pl/polityka/480913-kolejne-luki-w-narracji-zbigniewa-s-na-temat-zony-ziobry

Portal wPolityce.pl dotarł do kolejnych ustaleń, które kompromitują internetowy atak Zbigniewa S. oraz Piotra K., ps. ,,Broda" na temat Patrycji Koteckiej, małżonki ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry. Z naszych informacji wynika, że opowieści o przekazywaniu informacji gangsterowi, to zwykła brednia, którą wyjątkowo łatwo zdemaskować.
Reklama

CZYTAJ TAKŻE:Zbigniew S. zatrzymany! Publicznie groził śmiercią rodzinie Zbigniewa Ziobry. Łącznie może usłyszeć nawet 188 zarzutów

Na nagraniu opublikowanym przez Zbigniewa S. zawarto kłamliwą informację dotyczącą rzekomej współpracy żony ministra ze światem przestępczym. Na czym miała ona polegać? Piotr K. miał posiadać twardy dysk ze służbowego laptopa ministra sprawiedliwości z lat 2005 - 2007. Piotr K. miał go rzekomo otrzymać od żony ministra. To wierutna bzdura. W rzeczywistości laptop przez cały czas znajdował się w siedzibie Ministerstwa Sprawiedliwości i był przedmiotem wnikliwego śledztwa prokuratury oraz ekspertyz biegłych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w 2008 r za czasów rządów Platformy Obywatelskiej!

To jednak nie koniec. Na opublikowanym przez Zbigniewa S. nagraniu Piotr K. ps. ,,Broda" rozpowszechnia też - w sposób oczywisty nieprawdziwą - informację, sugerującą, że to on umieścił Patrycję Kotecką na stanowisku dyrektora w Telewizji Polskiej. To kolejna brednia. ,,Broda" nie miał żadnych związków z mediami publicznymi. Nie mógł ich posiadać i to z prostej przyczyny. W roku 2007, w czasie kiedy Patrycja Kotecka objęła funkcję dyrektorską w TVP, Piotr K. ps. ,,Broda" od wielu miesięcy przebywał bowiem w Areszcie Śledczym na warszawskiej Białołęce. Ciężko więc wnioskować, by zatrzymany gangster mógł prowadzić jakiekolwiek negocjacje kadrowe z ówczesnym szefostwem TVP.

O ,,wiarygodności" Zbigniewa S. niech świadczy fakt, że Zbigniew S., który publicznie groził ministrowi sprawiedliwości Zbigniewowi Ziobrze i jego rodzinie, został zatrzymany przez kieleckich policjantów. Prokuratura postanowiła o zmianie i uzupełnieniu zarzutów, które zostaną mu przedstawione. Łącznie może usłyszeć nawet 188 zarzutów!

Zbigniewowi S. postawiony zostanie zarzut popełnienia przestępstwa, w związku z wydarzeniami, do których doszło 15 października 2019 roku w Warszawie, w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości. Podczas wizyty w siedzibie ministerstwa Zbigniew S. użył groźby pozbawienia życia ,,matki oraz dziecka ministra sprawiedliwości i prokuratora generalnego Zbigniewa Ziobro". Groźby te powtórzył następnie w nagranym materiale audio-wideo, upublicznionym w internecie.

     Miały one na celu wymuszenie na prokuratorze generalnym podjęcia działań zmierzających do polecenia prokuratorom i funkcjonariuszom organów ścigania zaniechania czynności służbowych związanych z prowadzeniem postępowań przeciwko członkom rodziny Zbigniewa S.

-- czytamy w komunikacie przesłanym PAP przez Prokuraturę Krajową.

ZARZUTY DLA ZBIGNIEWA S., O KTÓŚYCH INFORM,UJE DZIŚ PROKURATURA KRAJOWA:

Po doprowadzeniu do prokuratury Zbigniewowi S. zostaną postawione nowe zarzuty, między innymi:

Zarzut popełnienia przestępstwa z art. 224 §2 kk i z art. 226 §1 kk w zw. z art. 231a kk w zw. z art. 11 §2 kk i w zw. z art. 12 §1 kk. Zarzut ten zostanie postawiony w związku z wydarzeniami, do jakich doszło w dniu 15 października 2019 roku w Warszawie, w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości. Podczas wizyty w siedzibie ministerstwa Zbigniew S. użył groźby bezprawnej pozbawienia życia matki oraz dziecka Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobro. Groźby te powtórzył następnie w nagranym materiale audio-wideo, upublicznionym na stronach internetowych. Miały one na celu wymuszenie na Prokuratorze Generalnym podjęcia działań zmierzających do polecenia prokuratorom i funkcjonariuszom organów ścigania zaniechania czynności służbowych związanych z prowadzeniem postępowań przeciwko członkom rodziny Zbigniewa S.

Kolejne nowe zarzuty dotyczą także popełnienia przestępstw, których Zbigniew S. dopuścił się wspólnie i w porozumieniu z Piotrem K., ps. Broda. Polegały one m.in. na rozpowszechnianiu fałszywych zdjęć i informacji mających zdyskredytować i pozbawić zaufania publicznego najważniejsze w prokuraturze osoby odpowiadające za walkę z przestępczością zorganizowaną - Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobro oraz Zastępcę Prokuratora Generalnego do Spraw Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Beatę Marczak. Kierowane pod ich adresem groźby i fałszywe informacje miały doprowadzić do ich zniesławienia, a w rezultacie do bezprawnego wpłynięcia na a pracę prokuratury w sprawach dotyczących Zbigniewa S. i innych osób podejrzewanych o popełnienie poważnych przestępstw.

Zarzut popełnienia przestępstwa z art. 224 §2 kk. Zarzut ten zostanie postawiony w związku z wydarzeniem z dnia 28 grudnia 2019 roku. W nagranym materiale audio-wideo, upublicznionym na swojej stronie internetowej Zbigniew S. stosował wobec Zastępcy Prokuratora Generalnego do Spraw Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji Beaty Marczak groźby bezprawne polegające na zapowiedzi rozpowszechniania i rozpowszechnianiu fałszywych wiadomości naruszających cześć i godność osobistą wymienionego funkcjonariusza publicznego w celu zmuszenia jej do przedsięwzięcia prawnych czynności służbowych korzystnych dla Zbigniewa S. w prowadzonych przeciwko niemu postępowaniach o przestępstwa i przestępstwa skarbowe. Działając wspólnie i w porozumieniu z Piotrem K., ps. Broda, w materiale audio-wideo Zbigniew S. zamieścił zdjęcia mające rzekomo przedstawiać Beatę Marczak. W rzeczywistości - co potwierdzono w toku śledztwa - są to zdjęcia przedstawiające zupełnie inną osobę.

Zarzut popełnienia przestępstwa z art. 224 §2 kk. W tym samym nagraniu z dnia 28 grudnia 2019 roku Zbigniew S. stosował wobec Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobro groźby bezprawne polegające na zapowiedzi rozpowszechniania i rozpowszechnianiu fałszywych wiadomości naruszających cześć i godność osoby najbliższej wymienionego funkcjonariusza publicznego - żony Patrycji Koteckiej w celu zmuszenia go do przedsięwzięcia prawnych czynności służbowych korzystnych dla Zbigniewa S. w prowadzonym przeciwko niemu przez Prokuraturę Regionalną w Lublinie postępowaniu karnym. Działając wspólnie i w porozumieniu z Piotrem K., ps. Broda, w materiale audio-wideo Zbigniew S. zamieścił zdjęcia mające rzekomo przedstawiać żonę ministra Patrycję Kotecką. W rzeczywistości - co potwierdzono w toku śledztwa - są to zdjęcia przedstawiające zupełnie inne osoby.

WB
Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
autor: Zespół wPolityce.pl

Data: 2020-01-08 11:05:49
Autor: Konopny
użytkownik u2 napisał:
W dniu 06.01.2020 o 14:23, Konopny pisze:
> https://youtu.be/B_alCvO8PyY
> taa, abwera strasznie zapóźniona, albo celowo rozpowszechnia fejki:)

Specjalnie się nie znam, akta wyglądają wiarygodnie.
Stonog ma coś za uszami, ale i 3RP również przegięła pałę stawiając
mu swego czasu hurtem tyle zarzutów.

Data: 2020-01-08 21:26:59
Autor: J.F.
Użytkownik "Konopny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:340939a8-f4c8-470e-8025-4078fad4f042@googlegroups.com...
użytkownik u2 napisał:
> [...]

Specjalnie się nie znam, akta wyglądają wiarygodnie.
Stonog ma coś za uszami, ale i 3RP również przegięła pałę stawiając

Albo sumienny prokurator.
Mial machnac reka i powiedziec "a tej drobnicy, to juz nie warto wypisywac" ?

A ze u nas jeden czyn moze podpadac pod kilka zarzutow, to ma sporo pisania :-)

J.

Data: 2020-01-08 21:33:00
Autor: Animka
W dniu 2020-01-08 o 20:05, Konopny pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

Obejrzyj jego ostatni film na YT. To chyba w nim groził Dudzie, Ziobrze i Kaczyńskiemu. Mogę się mylić, bo ciągle co innego czytam i oglądam czasami.
Mnie podpadł ten Stonoga tylko tym, że za przeproszeniem "szczy" gdzie popadnie, szczególnie w miejscach zatrzymań, publicznych. Wstydu nie ma za grosz, albo  jest na głowę chory. Mogło go to dopaść na tle nerwowym chyba.

--
animka

Data: 2020-01-08 23:16:30
Autor: u2
użytkownik u2 napisał:
[...]

ta, Animela nie wie, że agenciak szkolony i wie jak udawać wariata:)

btw dziwnym trafem "pomagał" Lepperowi, kiedy on się wycofał z polityki, jak to się skończyło to ogólnie wiadomo

Data: 2020-01-09 08:43:48
Autor: Konopny
użytkownik Animka napisał:

> [...]

Mnie podpadł ten Stonoga tylko tym, że za przeproszeniem "szczy" gdzie popadnie, szczególnie w miejscach zatrzymań, publicznych. Wstydu nie ma za grosz, albo  jest na głowę chory. Mogło go to dopaść na tle nerwowym chyba.

Gdyby Ciebie ciągali po sądach przez 20 lat też być się wk...
Więc nie wiesz o czym pleciesz.

Data: 2020-01-09 19:22:31
Autor: u2
W dniu 09.01.2020 o 17:43, Konopny pisze:
użytkownik Animka napisał:

[...]

ta, ale 100nóg oskarża tylko Peace, a nie czecią ubecką, no i jakim cudem został asystentem Leppera na krótko przed jego śmiercią ?:)

Data: 2020-01-09 20:25:03
Autor: Animka
W dniu 2020-01-09 o 17:43, Konopny pisze:
użytkownik Animka napisał:

[...]

Toteż napisałam, że on może nie wie co robi.

--
animka

Data: 2020-01-09 20:35:43
Autor: u2
W dniu 09.01.2020 o 20:25, Animka pisze:
Gdyby Ciebie ciągali po sądach przez 20 lat też być się wk...
Więc nie wiesz o czym pleciesz.

Toteż napisałam, że on może nie wie co robi.

zabawna ta Animela, 100nóg doskonale wie co robi, to nie wariat:)

Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)