Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)

Data: 2020-01-07 12:44:26
Autor: Shrek
Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)
W dniu 06.01.2020 o 14:23, Konopny pisze:
https://youtu.be/B_alCvO8PyY

I cudne i straszne:)

Mój młody niedługo do przedszkola idzie, a sprawa o przywrócenie zwolnionej przez pisiego sekretarza stanu (a więc wiceminister w prorodzinnym rządzie prorodzinnej straszydło - babalski zbigniew jakby co) matki na urlopie macierzystym jeszcze przed pierwszą rozprawą w apelacji. Pocieszające jest, że jak wygram, to pis płaci mi w biletach NBP podatników za cały okres rozprawy pensję żonie jakby pracowała. A na to się zanosi, bo za każdym razem jak przegrywali to apelowali a potem kasacja do SN i w końcu w dupę dostali. Znaczy powinien, ale jak się domyślam nie zapłaci, bo prawo ma w dupie i po prostu nie zapłaci i będzie kolejna sprawa, tym razem o wypłatę.

Uprzedzając pytania - to już po reformie zera w sądownictwie i prezes sądu był już nadania zerowego;) Najzabawniejsze będzie jak Rzecznik Praw Obywatelskich się zmieni do czasu rozprawy (a wiele na to wskazuje) i stroną po mojej stronie będzie pisi funkcjonariusz - chroń boże od przyjaciół;) Strach się bać jak będzie wyglądała jego pomoc, ale jak przyjdzie to go nagram - też będzie i śmiesznie i straszno. Prawo i sprawiedliwość ich mać;)

--
Shrek

Data: 2020-01-08 01:22:33
Autor: Animka
W dniu 2020-01-07 o 12:44, Shrek pisze:
[...]

A jak oceniasz nowego Rzecznika Finansowego?

--
animka

Data: 2020-01-08 04:33:35
Autor: Marcin Debowski
On 2020-01-07, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Zaraz zaraz, co mi umknęło, bo z pare miesięcy temu to optymizmem od Ciebie wiało jakoś słabo?

--
Marcin

Data: 2020-01-08 08:01:37
Autor: Shrek
Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)

Zaraz zaraz, co mi umknęło, bo z pare miesięcy temu to optymizmem od
Ciebie wiało jakoś słabo?

Tak jak pisałem. Wyrok SN w podobnej sprawie. A nawet prostszej, bo bez szczególnej ochrony przed zwolnieniem wynikającej z urlopu macierzyńskiego. Choć w sumie i tak uważam, że szanse są,,, jak to w polskim sądzie - uda się albo nie.

--
Shrek

Pin-pong-ping-pong-ping-pong i tak 17 lat:) (Stonoga)